Håpet om en terminspire ❤

uff. det er så sykt dust. at man må vente så lenge mens de piner deg med fasting og å sitte der å kjenne på sorg og smerter og all den driten der. :Heartbigred

Ja.. det er litt av en prosess:( sikkelig, sikkelig tøft!
De er fortsatt usikre på om de rekker meg idag, så må vente 1 t til flr jeg vet om jeg spise noe, og med det bli her over natten, eller om de rekkee meg, og jeg kanskje kan reise hjem i natt!
Håper på sistnevnte, selvfølgelig!
 
Kunne ønske jeg kunne si ja til dette, men virker som noen prøver å strafge meg... for venter ennå. 25 t siden siste måltid, smerter, og mulig jeg må vente til i morgen, men det vet de ikke enda! Og ingen ny beskjed å få føre hvert fall 2 t....
Ahhhh, akkurat nå kunne ikke livet vært verre

Uff..at de kan holde deg sånn på vent uten mat og ikke vite hva som skjer :( Krysser fingrene for at de gjør inngrepet så du får komt deg hjem :Heartred
 
Uff..at de kan holde deg sånn på vent uten mat og ikke vite hva som skjer :( Krysser fingrene for at de gjør inngrepet så du får komt deg hjem :Heartred

Fikk akkurat beskjed om at det ikke blir noen utskraping idag, og at jeg kan spise litt før jeg må faste igjen.... siste jeg ville oppi det hele, var å ha en natt på sykehus - spesielt på tomansrom med smerter og tårer.
Føler at det bare blir verre og verre :smiley-angry017
 
Fikk akkurat beskjed om at det ikke blir noen utskraping idag, og at jeg kan spise litt før jeg må faste igjen.... siste jeg ville oppi det hele, var å ha en natt på sykehus - spesielt på tomansrom med smerter og tårer.
Føler at det bare blir verre og verre :smiley-angry017

Uff..de har tydeligvis ikke planer om å gjøre dette noe som helst «lettere» for deg!:( Skjønner at det er en hektisk hverdag for de og det kan komme mye akutt, men de må jo skjønne at dette er tungt og du bare vil hjem :Heartred
Sender deg mange klemmer!
 
❤️
 
Begynner å bli så utrolig utålmodig her jeg ligger i min 31 ventetime på sykehuset, alt jeg vil er å hjem og bli ferdig med dette, og bare glemme det!
Men her ligger jeg da, nok engang fastende, med smerter pga. Smårier og utslitt...
Orker ikke en natt til på sykehus! En av grunnene til at jeg ønsker utskraping er pga. Mindre smerter og at det er mer effektivt, men nå ser det ut til at jeg får alt i en pakke... smerter, venting, tabletter og til slutt en operasjon.
Er så lei :smiley-angry017
 
Stor klem
Fælt med denne ekstra påkjenningen i en forferdelig situasjon
 
Begynner å bli så utrolig utålmodig her jeg ligger i min 31 ventetime på sykehuset, alt jeg vil er å hjem og bli ferdig med dette, og bare glemme det!
Men her ligger jeg da, nok engang fastende, med smerter pga. Smårier og utslitt...
Orker ikke en natt til på sykehus! En av grunnene til at jeg ønsker utskraping er pga. Mindre smerter og at det er mer effektivt, men nå ser det ut til at jeg får alt i en pakke... smerter, venting, tabletter og til slutt en operasjon.
Er så lei :smiley-angry017
Sender masse varme tanker :Heartred
 
Endelig hjemme!
Det var utrolig deilig å komme hjem i går kveld og kunne legge seg i sin egen seng, etter minimalt med søvn de siste 2 døgna.
Mannen er fantastisk, kjøpt alt av snacks og digg for at vi bare skal kose oss oss to❤ veldig godt å ha han!

Idag blir det bare 100% avslappning, og hente seg litt inn. Er sykmelst ut uka som kommer, og det er veldig godt! Kjenner jeg er fortsatt svimmel idag, men kanskje ikke så rart med minimalt av drikke og 3 brødskover på 3 dager?:shy:
Nå blir det hvert fall frokost, og gjett om jeg skal spise MASSE salami ;)

Håper på litt mer positivitet i daboken fremmover, etter noen sikkelig dystre dager!
Takker for all støtte her inne❤ det har vært Veldig godt!
 
Huff, alt det du må igjennom altså!:(
Så godt at du har en god mann som tar skikkelig vare på deg, det har så mye å si! ❤️
Er så utrolig heldig med mannen min selv, han er så omsorgsfull og støttende ❤️Ønsker deg noen fine og avslappende dager ❤️ Ta vare på deg selv :cat:
 
Huff, alt det du må igjennom altså!:(
Så godt at du har en god mann som tar skikkelig vare på deg, det har så mye å si! ❤️
Er så utrolig heldig med mannen min selv, han er så omsorgsfull og støttende ❤️Ønsker deg noen fine og avslappende dager ❤️ Ta vare på deg selv :cat:

Ja, det har vørt noen grusomme dager! Alsri hatt så fysisk og psykisk vondt.... unner ingen å gå igjennom dette :(
Heldige oss med fantastiske menn❤ det kommer vi langt med!
Tusen takk! Det skal jeg gjøre!
Håper du får en fin dag!:happy:
 
Så trist å høre at det ikke gikk deres vei! :(
Ønsker dere lysere tider og terminspire snart :Heartbigred
 
Fy flate Luna, dette var hard lesning :( Sender deg en stor stor klem..... Ord blir fattige når du får 3 smell på rad i trynet, det skal liksom ikke være mulig :(

Tusen takk❤
Ja, ord blir fattige i en slik situasjon!:(
Får bare håpe at neste gang går det hele veien, og at det ikke tar like lang tid å bli gravid denne gangen!
 
Tusen takk❤
Ja, ord blir fattige i en slik situasjon!:(
Får bare håpe at neste gang går det hele veien, og at det ikke tar like lang tid å bli gravid denne gangen!

Krysser alt jeg har for deg!

Kunne de si noe på UL om hva som var årsaken til MA'en? Hos oss var det jo f.eks ekstremt lett å se at det var hydrocefali over hele kroppen (selv jeg om "lekmann" kunne se det), og med måling var fosteret 10+..ja gud, hva var det? 10+5 tror jeg i lengde. Dette fant vi på UL 12+0. Kjenner så godt til den følelsen av å "komme så langt" - men allikevel ikke så langt. Også tilbake på null, med utskrapning etc.. Faen. Jeg er så lei meg for dere! :( Uansett, spørsmålet er iallefall: var det noe spesielt de kunne peke på, eller var det bare ingen hjerteaktivitet?
 
Krysser alt jeg har for deg!

Kunne de si noe på UL om hva som var årsaken til MA'en? Hos oss var det jo f.eks ekstremt lett å se at det var hydrocefali over hele kroppen (selv jeg om "lekmann" kunne se det), og med måling var fosteret 10+..ja gud, hva var det? 10+5 tror jeg i lengde. Dette fant vi på UL 12+0. Kjenner så godt til den følelsen av å "komme så langt" - men allikevel ikke så langt. Også tilbake på null, med utskrapning etc.. Faen. Jeg er så lei meg for dere! :( Uansett, spørsmålet er iallefall: var det noe spesielt de kunne peke på, eller var det bare ingen hjerteaktivitet?

Nei, de kunne ikke se noe feil på fosteret, og alt "så normalt ut", bare stoppet opp... men de undersøker jo ikke noe mer enn det, spurte om de sjekka fosteret, men det gjorde de ikke med mindre det var sen abort....

Utrolig trist å komme så langt, synes 3 mnd og 12 uker er langt, uten å få noe igjen for det:( trist at vi er flere... er jo noe av det verste å gå igjennom! Fysiske og psykiske smerter....
En føler jo at en mister "mye tid" også, blir nesten litt stressa av det, men det får ta den tiden det tar... vi må komme i mål en dag vel?:oops:

Hvordan går det med deg nå da?❤
 
Nei, de kunne ikke se noe feil på fosteret, og alt "så normalt ut", bare stoppet opp... men de undersøker jo ikke noe mer enn det, spurte om de sjekka fosteret, men det gjorde de ikke med mindre det var sen abort....

Utrolig trist å komme så langt, synes 3 mnd og 12 uker er langt, uten å få noe igjen for det:( trist at vi er flere... er jo noe av det verste å gå igjennom! Fysiske og psykiske smerter....
En føler jo at en mister "mye tid" også, blir nesten litt stressa av det, men det får ta den tiden det tar... vi må komme i mål en dag vel?:oops:

Hvordan går det med deg nå da?❤

Ja det er frustrerende at de ikke kan undersøke mer, vi ønsket også at de skulle undersøke det... de skrapet ut, for å si det veldig teknisk. Men det er liksom ikke mulig å gjøre noe, det er for lite til å gjøre gentester osv. Frust!! :(

Det er nettopp det som er! Man går gjennom nesten et kvart år bare for å sitte der i elendigheta på et sykehus. Blir uvel bare av å tenke på hvordan det var å sitte å vente!

Det går greit, nå er det jo snart 1 år siden jeg ble gravid og enda har det ikke klaffet for oss. 3 prøveperioder uten så mye som en liten strek på graviditetstestene. Husbygging og valp gjør at livet gir mening enn så lenge :)
 
Ja det er frustrerende at de ikke kan undersøke mer, vi ønsket også at de skulle undersøke det... de skrapet ut, for å si det veldig teknisk. Men det er liksom ikke mulig å gjøre noe, det er for lite til å gjøre gentester osv. Frust!! :(

Det er nettopp det som er! Man går gjennom nesten et kvart år bare for å sitte der i elendigheta på et sykehus. Blir uvel bare av å tenke på hvordan det var å sitte å vente!

Det går greit, nå er det jo snart 1 år siden jeg ble gravid og enda har det ikke klaffet for oss. 3 prøveperioder uten så mye som en liten strek på graviditetstestene. Husbygging og valp gjør at livet gir mening enn så lenge :)

Ja, synes det var velsig kjipt.... hva hvis det var noe med fosteranleggget f.eks? Men de mener sansynligheten er så liten...
Vi er hvert fall henvist til fertilitetsklinikken for utredning for habituell abort, så får vi se om vi får noe svar! Men ønsker å prøve igjen så fort som mulig.

Ja, tenk at det er så lenge faktisk??
Og ja, sykehuset, pining, venting, er "belønningen" etter mange uker med følelser og usikkerhet! 1 trimester er grusomt altså. Bare mange tanker og bekymringer!

Trist at det ikke har klaffet igjen for dere.. er en kjempe påkjenning det og ❤ syntes det var velsig tøft når det tok så lang tid for oss nå sist, mister helt håpet! Snart må det være derea tur!
Godt du har annet å distrahere deg med! Hvordan går det med valp?:happy: tenker det må være mye kos der!
 
Back
Topp