Jaa det er vi jo Ååh ja det er såå nervepirrende!! Blir godt å få det overstått Krysser fingrene for oss beggeSpennende, vi er like langt på vei. Jeg har ultralyd på fredag og kommer garantert til og ha puls på sånn 5000 Krysser alt for oss begge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa det er vi jo Ååh ja det er såå nervepirrende!! Blir godt å få det overstått Krysser fingrene for oss beggeSpennende, vi er like langt på vei. Jeg har ultralyd på fredag og kommer garantert til og ha puls på sånn 5000 Krysser alt for oss begge
Åh Gleder meg så masse med deg! Tenk at du skal få se din lille bamsemums i morgen. Kommer til å gå så fint Gleder meg masse til en positiv oppdatering i morgen, og kommer definitivt til å gråte av glede med deg7+0 - 18% - ultralyd i morgen!!
Grugleder meg såå til i morgen!! Håper så inderlig å få se et bankende hjerte og få en pekepinn på om jeg er 7+0 eller litt lenger kanskje eller evt kortere?
Ellers har såre nippler meldt sin ankomst fra i går. Første graviditeten var dette første symptom, allerede før positiv test, men alle svangerskap er jo ulike! Men prøver å tenke at nytt symptom forhåpentligvis betyr at ting går i riktig retning? Kommer nok uansett til å ha puls på 150 mens jeg sitter på venterommet hos gyn i morgen, og fare for at jeg begynner å grine av lettelse om vi ser det bankende lille hjertet jeg håper på
Å så fantastisk Blir så utrolig glad og rørtTusen takk for gode lykkeønskninger fra alle dere omtenksomme damer
Satt på venterommet med klump i halsen puls på godt over 150. Nå er vi akkurat ferdig på ultralyd, og fikk se en liten bamsemums med et blinkende hjerte som banket i full falt Veldig lettet nå. Ble målt til akkurat der jeg skal være beregnet etter eggløsning, 7+1. Ble også satt på blodfortynnende, bare tilfelle. Sannsynligvis trenger jeg ikke men skader ikke, og får prøve. Fortsetter på utrogestan. Veldig takknemlig for at jeg også fikk ny ultralyd om 2 uker
Dere andre som jeg vet også har UL i dag, masse lykke til Krysser alt jeg har og tenker på dere
Åååh, så fantastisk Ble så rørt jeg nå, så tårene triller- en søt, liten bamsemums Beroligende og betryggende å ha en UL om 2 uker å se fram til også Ønsker deg en super dag videre, fine du
Å så fantastisk Blir så utrolig glad og rørt
Tusen takk snille dere Veldig deilig å ha det overstått. Ligget våken hele natten og kikket på klokken, deilig å ha det bak seg, vite at det er liv og kunne se frem til ny ultralyd om 2 ukerSå fint å høre
GratulererTusen takk for gode lykkeønskninger fra alle dere omtenksomme damer
Satt på venterommet med klump i halsen og puls på godt over 150. Nå er vi akkurat ferdig på ultralyd, og fikk se en liten bamsemums med et blinkende hjerte som banket i full falt Veldig lettet nå. Ble målt til akkurat der jeg skal være beregnet etter eggløsning, 7+1. Ble også satt på blodfortynnende, bare tilfelle. Sannsynligvis trenger jeg ikke men skader ikke, og får prøve. Fortsetter på utrogestan. Veldig takknemlig for at jeg også fikk ny ultralyd om 2 uker
Dere andre som jeg vet også har UL i dag, masse lykke til Krysser alt jeg har og tenker på dere