Håpet om å bli gravid igjen, etter langdratt senabort (vår første baby) GRAVID

Masse lykke til på ultralyd imorgen❤️

7+0 - 18% - ultralyd i morgen!!

Grugleder meg såå til i morgen!! Håper så inderlig å få se et bankende hjerte og få en pekepinn på om jeg er 7+0 eller litt lenger kanskje eller evt kortere?
Ellers har såre nippler meldt sin ankomst fra i går. Første graviditeten var dette første symptom, allerede før positiv test, men alle svangerskap er jo ulike! Men prøver å tenke at nytt symptom forhåpentligvis betyr at ting går i riktig retning? :nailbiting: Kommer nok uansett til å ha puls på 150 mens jeg sitter på venterommet hos gyn i morgen, og fare for at jeg begynner å grine av lettelse om vi ser det bankende lille hjertet jeg håper på:love7
Åh :love7 Gleder meg så masse med deg! Tenk at du skal få se din lille bamsemums i morgen. Kommer til å gå så fint :love7 Gleder meg masse til en positiv oppdatering i morgen, og kommer definitivt til å gråte av glede med deg :Heartred

Tusen takk for gode lykkeønskninger fra alle dere omtenksomme damer :Heartred
Satt på venterommet med klump i halsen og puls på godt over 150. Nå er vi akkurat ferdig på ultralyd, og fikk se en liten bamsemums med et blinkende hjerte som banket i full falt :love7 Veldig lettet nå. Ble målt til akkurat der jeg skal være beregnet etter eggløsning, 7+1. Ble også satt på blodfortynnende, bare tilfelle. Sannsynligvis trenger jeg ikke men skader ikke, og får prøve. Fortsetter på utrogestan. Veldig takknemlig for at jeg også fikk ny ultralyd om 2 uker :love7

Dere andre som jeg vet også har UL i dag, masse lykke til :Heartred Krysser alt jeg har og tenker på dere :Heartred

Last edited:
Åååh, så fantastisk :love7 :sad010 Ble så rørt jeg nå, så tårene triller- en søt, liten bamsemums :love017 :Heartred Beroligende og betryggende å ha en UL om 2 uker å se fram til også❤️ Ønsker deg en super dag videre, fine du❤️:flower

Satt på venterommet med klump i halsen puls på godt over 150. Nå er vi akkurat ferdig på ultralyd, og fikk se en liten bamsemums med et blinkende hjerte som banket i full falt :love7 Veldig lettet nå. Ble målt til akkurat der jeg skal være beregnet etter eggløsning, 7+1. Ble også satt på blodfortynnende, bare tilfelle. Sannsynligvis trenger jeg ikke men skader ikke, og får prøve. Fortsetter på utrogestan. Veldig takknemlig for at jeg også fikk ny ultralyd om 2 uker :love7

Dere andre som jeg vet også har UL i dag, masse lykke til :Heartred Krysser alt jeg har og tenker på dere :Heartred
Å så fantastisk :love7 Blir så utrolig glad og rørt :Heartred

Åååh, så fantastisk :love7 :sad010 Ble så rørt jeg nå, så tårene triller- en søt, liten bamsemums :love017 :Heartred Beroligende og betryggende å ha en UL om 2 uker å se fram til også❤️ Ønsker deg en super dag videre, fine du❤️:flower
Å så fantastisk :love7 Blir så utrolig glad og rørt :Heartred
Så fint å høre :Heartred :love7
Tusen takk snille dere :Heartred :Heartred Veldig deilig å ha det overstått. Ligget våken hele natten og kikket på klokken, deilig å ha det bak seg, vite at det er liv og kunne se frem til ny ultralyd om 2 uker :love7

Satt på venterommet med klump i halsen og puls på godt over 150. Nå er vi akkurat ferdig på ultralyd, og fikk se en liten bamsemums med et blinkende hjerte som banket i full falt :love7 Veldig lettet nå. Ble målt til akkurat der jeg skal være beregnet etter eggløsning, 7+1. Ble også satt på blodfortynnende, bare tilfelle. Sannsynligvis trenger jeg ikke men skader ikke, og får prøve. Fortsetter på utrogestan. Veldig takknemlig for at jeg også fikk ny ultralyd om 2 uker :love7

Gratulerer :Heartbigred :love7

Back
Topp