Jaa det er vi joSpennende, vi er like langt på vei.![]()
Jeg har ultralyd på fredag og kommer garantert til og ha puls på sånn 5000
Krysser alt for oss begge
![]()
Ååh ja det er såå nervepirrende!! Blir godt å få det overstått
Krysser fingrene for oss begge 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa det er vi joSpennende, vi er like langt på vei.![]()
Jeg har ultralyd på fredag og kommer garantert til og ha puls på sånn 5000
Krysser alt for oss begge
![]()
Ååh ja det er såå nervepirrende!! Blir godt å få det overstått
Krysser fingrene for oss begge 
Åh7+0 - 18% - ultralyd i morgen!!
Grugleder meg såå til i morgen!! Håper så inderlig å få se et bankende hjerte og få en pekepinn på om jeg er 7+0 eller litt lenger kanskje eller evt kortere?
Ellers har såre nippler meldt sin ankomst fra i går. Første graviditeten var dette første symptom, allerede før positiv test, men alle svangerskap er jo ulike! Men prøver å tenke at nytt symptom forhåpentligvis betyr at ting går i riktig retning?Kommer nok uansett til å ha puls på 150 mens jeg sitter på venterommet hos gyn i morgen, og fare for at jeg begynner å grine av lettelse om vi ser det bankende lille hjertet jeg håper på
![]()
Gleder meg så masse med deg! Tenk at du skal få se din lille bamsemums i morgen. Kommer til å gå så fint
Gleder meg masse til en positiv oppdatering i morgen, og kommer definitivt til å gråte av glede med deg 

Veldig lettet nå. Ble målt til akkurat der jeg skal være beregnet etter eggløsning, 7+1. Ble også satt på blodfortynnende, bare tilfelle. Sannsynligvis trenger jeg ikke men skader ikke, og får prøve. Fortsetter på utrogestan. Veldig takknemlig for at jeg også fikk ny ultralyd om 2 uker 
Krysser alt jeg har og tenker på dere 
Ble så rørt jeg nå, så tårene triller- en søt, liten bamsemums
Beroligende og betryggende å ha en UL om 2 uker å se fram til ogsåÅ så fantastiskTusen takk for gode lykkeønskninger fra alle dere omtenksomme damer
Satt på venterommet med klump i halsen puls på godt over 150. Nå er vi akkurat ferdig på ultralyd, og fikk se en liten bamsemums med et blinkende hjerte som banket i full faltVeldig lettet nå. Ble målt til akkurat der jeg skal være beregnet etter eggløsning, 7+1. Ble også satt på blodfortynnende, bare tilfelle. Sannsynligvis trenger jeg ikke men skader ikke, og får prøve. Fortsetter på utrogestan. Veldig takknemlig for at jeg også fikk ny ultralyd om 2 uker
Dere andre som jeg vet også har UL i dag, masse lykke tilKrysser alt jeg har og tenker på dere
![]()
Blir så utrolig glad og rørt 
Åååh, så fantastisk![]()
Ble så rørt jeg nå, så tårene triller- en søt, liten bamsemums
![]()
Beroligende og betryggende å ha en UL om 2 uker å se fram til også
Ønsker deg en super dag videre, fine du
![]()
Å så fantastiskBlir så utrolig glad og rørt
![]()
Tusen takk snille dereSå fint å høre![]()
![]()
Veldig deilig å ha det overstått. Ligget våken hele natten og kikket på klokken, deilig å ha det bak seg, vite at det er liv og kunne se frem til ny ultralyd om 2 uker 
GratulererTusen takk for gode lykkeønskninger fra alle dere omtenksomme damer
Satt på venterommet med klump i halsen og puls på godt over 150. Nå er vi akkurat ferdig på ultralyd, og fikk se en liten bamsemums med et blinkende hjerte som banket i full faltVeldig lettet nå. Ble målt til akkurat der jeg skal være beregnet etter eggløsning, 7+1. Ble også satt på blodfortynnende, bare tilfelle. Sannsynligvis trenger jeg ikke men skader ikke, og får prøve. Fortsetter på utrogestan. Veldig takknemlig for at jeg også fikk ny ultralyd om 2 uker
Dere andre som jeg vet også har UL i dag, masse lykke tilKrysser alt jeg har og tenker på dere
![]()

Mamma tok fostervanns prøve med min lillesøster på Riksen, det var ikke NIPT den gangen. Vet ikke om jeg hadde turt det selv, har så ekstremt sprøyteskrekk 
Ja tror vi bare må prøve å tenke på at med mindre de finner noen avvik på ultralyden er det egentlig ikke grunn til å tro det skal være noe galt. Jeg er jo også under 30. Og morkake og fostervannsprøve er jo veldig inngripende. Tørr ikke risikere det da tror jeg.. med mindre vi ser noe avvikende igjen selvfølgelig.Det er litt deilig med forums pause, jeg trengte det selv.
Skjønner det ble mye å tenke på for dere, men uansett hva dere velger så er det dere riktige valgetMamma tok fostervanns prøve med min lillesøster på Riksen, det var ikke NIPT den gangen. Vet ikke om jeg hadde turt det selv, har så ekstremt sprøyteskrekk
![]()
tror fostervann og morkake utføres likt, men at man tar ut prøver fra fostervann vs morkake. Har heldigvis ikke sprøyteskrekk selv, men husker jeg lå med øynene igjen fordi jeg var livredd for å rykke til eller bevege meg slik at nålen skulle treffe baby. Samboer satt og så på skjermen, og fulgte med på baby for oss. Han turte ikke se på nålen som gikk i magen min, for det syntes han var forferdelig 
Er så enig med degJa tror vi bare må prøve å tenke på at med mindre de finner noen avvik på ultralyden er det egentlig ikke grunn til å tro det skal være noe galt. Jeg er jo også under 30. Og morkake og fostervannsprøve er jo veldig inngripende. Tørr ikke risikere det da tror jeg.. med mindre vi ser noe avvikende igjen selvfølgelig.
Uff nei de er ikke mye hyggelige de prøvene..tror fostervann og morkake utføres likt, men at man tar ut prøver fra fostervann vs morkake. Har heldigvis ikke sprøyteskrekk selv, men husker jeg lå med øynene igjen fordi jeg var livredd for å rykke til eller bevege meg slik at nålen skulle treffe baby. Samboer satt og så på skjermen, og fulgte med på baby for oss. Han turte ikke se på nålen som gikk i magen min, for det syntes han var forferdelig
![]()
Syntes det er så mye bedre at man tenker positivt fremover. Jeg har en så god mage følelse på at det her kommer til å gå kjempe fint helle veien.
skjønner veldig godt at du lå med øynene igjen. Jeg personlig tror jeg måtte hatt narkose.. så feig er jeg. Skjønner mannen din godt, syntes dere begge to er super tøffe 
Ja vi får prøve på det. Blir veldig tunge, lange dager om vi bare skal tenke på alt som kan gå galtEr så enig med degSyntes det er så mye bedre at man tenker positivt fremover. Jeg har en så god mage følelse på at det her kommer til å gå kjempe fint helle veien.
Herregud, syntes du er så tøff. Ble helt satt ut når mamma også fortalte om den sprøyta. Ser for meg at det er kjempe vondtskjønner veldig godt at du lå med øynene igjen. Jeg personlig tror jeg måtte hatt narkose.. så feig er jeg. Skjønner mannen din godt, syntes dere begge to er super tøffe
![]()
nå fikk vi faktisk endelig timen til TUL og NIPT!! 10.02 ble det. Så nå starter nedtellingen. 25 dager til nå
Samme dag som jeg er 12+0. 10 februar blir virkelig en dag med milepæler
Tror vi vil senke skuldrene litt om vi kommer gjennom den ultralyden uten tegn til avvik, og så klart enda mer om NIPT kommer tilbake uten funn