Håpet om å bli gravid igjen, etter langdratt senabort (vår første baby) GRAVID

Tok ny test nå etter jobb, syntes den er ganske mye sterkere?

I dag tidlig:
IMG_3563.jpeg

Nå: (samme test begge bildene)
IMG_3577.jpeg
IMG_3574.jpeg

Tok en vanlig test nå og (ikke tidlig): syntes denne og er tydeligere enn forrige vanlig test jeg tok i går
IMG_3578.jpeg

Her er forrige vanlig test:
IMG_3534.jpeg

Her er alle til sammenlikning i kronologisk rekkefølge:
IMG_3579.jpeg

Dette ble langt og mye tester!! Er i ferd med å bli like gal som jeg virker.. :dead:

PP4 - 11 dpo - ser ut til at det er økning i dag og?
Vanlig og tidlig test. Morgenurin. Skjønte det er mange som får sterkere resultat utover dagen.

I dag skal jeg ta hcg, progesteron og en del andre blodprøver. Og skal til gynekolog. Mellom der skal jeg ha eksamen og etterpå i begravelse. Fredagen sin :finger: Måtte du bli på plassen din lille spire, ikke kom ut i et brak og gjør fredag den 13 «enda bedre»

Vedlegg

• IMG_3590.jpeg
    IMG_3590.jpeg
    416,8 KB · Visninger: 40
  • IMG_3588.jpeg
    IMG_3588.jpeg
    373,1 KB · Visninger: 42
  • IMG_3584.jpeg
    IMG_3584.jpeg
    407,8 KB · Visninger: 40
  • IMG_3589.jpeg
    IMG_3589.jpeg
    523,3 KB · Visninger: 42
Vanlig og tidlig test. Morgenurin. Skjønte det er mange som får sterkere resultat utover dagen.

I dag skal jeg ta hcg, progesteron og en del andre blodprøver. Og skal til gynekolog. Mellom der skal jeg ha eksamen og etterpå i begravelse. Fredagen sin :finger: Måtte du bli på plassen din lille spire, ikke kom ut i et brak og gjør fredag den 13 «enda bedre»
Ser definitivt en økning :love7 Blir bra å få tatt en tur til gynekologen. Skal du få progrestron støtte? Jeg skal starte på det denne gang, kunne velge mellom sprøyter i magen eller sånn du tar opp i skjeden. Valgte bort sprøyter for det er så grusomt :dead:
Ikke no koselig med begravelse. Det skal min svigermor i dag også, moren til hennes samboer gikk bort for ikke lenge siden :Heartred (måtte på en måtte nevne det, for tenk om du skulle dit også, selv om det sikkert ikke er det)

Ser definitivt en økning :love7 Blir bra å få tatt en tur til gynekologen. Skal du få progrestron støtte? Jeg skal starte på det denne gang, kunne velge mellom sprøyter i magen eller sånn du tar opp i skjeden. Valgte bort sprøyter for det er så grusomt :dead:
Ikke no koselig med begravelse. Det skal min svigermor i dag også, moren til hennes samboer gikk bort for ikke lenge siden :Heartred (måtte på en måtte nevne det, for tenk om du skulle dit også, selv om det sikkert ikke er det)
Jaa det blir det, men er vel begrenset hva hun kan se så tidlig? Tenkte å høre ang progesteron mtp spotting, men er det for sent å starte på det nå? Er sykepleier selv og ikke redd sprøyter så tror jeg velger sprøyter fremfor skjeden :laughing002 Smak og behag det der hehe.
Åå nei det er aldri noe hyggelig.. her er det farfar til min samboer, så da er det vel forskjellige:Heartred

Strekene dine er veldig fine for 11 DPO! Krysser det som krysses kan :Heartred Og lykke til med alt i dag, det var virkelig en hektisk start på helgen:laughing002

Jaa det blir det, men er vel begrenset hva hun kan se så tidlig? Tenkte å høre ang progesteron mtp spotting, men er det for sent å starte på det nå? Er sykepleier selv og ikke redd sprøyter så tror jeg velger sprøyter fremfor skjeden :laughing002 Smak og behag det der hehe.
Åå nei det er aldri noe hyggelig.. her er det farfar til min samboer, så da er det vel forskjellige:Heartred
Tror absolutt ikke at det er for seint, jeg skal starte når jeg tar positiv test. Da skal jeg ringe så skriver hun det ut. Uff, jeg måtte ta blodfortynnende sprøyter i 3 dager på sykehus etter at jeg fikk han minste og 10 dager hjemme. Syntes det var helt grusomt :laughing002
Kondolerer, klem til dere :Heartred

I dag skal jeg ta hcg, progesteron og en del andre blodprøver. Og skal til gynekolog. Mellom der skal jeg ha eksamen og etterpå i begravelse. Fredagen sin :finger: Måtte du bli på plassen din lille spire, ikke kom ut i et brak og gjør fredag den 13 «enda bedre».
Dette er sterkere enn alle av de jeg fikk til 17 DPO når det var kjemisk. Sterke og fine :love017

Kjempefine streker, detta :love017 :binkybaby Gratulerer så mye med spiren, kjære du❤️:dummy1::dummy::Heartblue:Heartpink:Heartred:binkybaby:santa:talk017:cool05:gen014:dance008:dance011:dance018:happy093:love7

Strekene dine er veldig fine for 11 DPO! Krysser det som krysses kan :Heartred Og lykke til med alt i dag, det var virkelig en hektisk start på helgen:laughing002
Ser ut som fine tester som er akkurat som de skal etter dagene :love7 Litt av en dag! Lykke til med alt :Heartred
Tror absolutt ikke at det er for seint, jeg skal starte når jeg tar positiv test. Da skal jeg ringe så skriver hun det ut. Uff, jeg måtte ta blodfortynnende sprøyter i 3 dager på sykehus etter at jeg fikk han minste og 10 dager hjemme. Syntes det var helt grusomt :laughing002
Kondolerer, klem til dere :Heartred
Dette er sterkere enn alle av de jeg fikk til 17 DPO når det var kjemisk. Sterke og fine :love017
Kjempefine streker, detta :love017 :binkybaby Gratulerer så mye med spiren, kjære du❤️:dummy1::dummy::Heartblue:Heartpink:Heartred:binkybaby:santa:talk017:cool05:gen014:dance008:dance011:dance018:happy093:love7
Kjempefine streker! :love7 Dette skal gå veien :talk017
Tusen takk for støttende og betryggende meldinger, alle mann :Heartred setter så pris på det:love7 da har jeg vært hos gyn. Som forventet kunne hun ikke si noe fra eller til om hva blødningene betyr, er for tidlig til å se noe på innvendig ul sa hun, så hun satte meg opp på ny time på torsdag! Fremdeles veldig tidlig, men hun sa vi kanskje kan få se at det er noe der og at det ligger riktig. Veldig deilig å ha en time planlagt. Syntes det høres tidlig ut å kikke se noe? Men veldig deilig om det er mulig!! Frem til da er det bare å vente på blodprøvesvarene fra i dag og mandag og ta med de til hun på neste timen. OG hun satte meg opp på progesteron (utrogestan), skal ta vaginal kapsel morgen og kveld. Veldig glad for det, ikke sikkert det hjelper og skulle vel helst startet med en gang jeg hadde pos test? Men nå føler jeg hvert fall at jeg gjør det jeg kan for at det skal gå. Gæren som jeg er stappet jeg en oppi på toalettet etter begravelsen :blackeye:haha tenkte jeg måtte få det i kroppen fortest mulig! Var jo egentlig ment til morgen og kveld, men er vel ikke så farlig med litt før kl 14:laughing002

I tillegg sa hun jeg må prøve å tenke på andre ting, stresse ned, det blir mye venting og usikkerhet fremover. Og hun sa strengt SLUTT MED DEN TESTINGEN, noe samboer allerede har prøvd å si.. at det bare fører til mer stress og bekymringer. Så tror jeg må legge fra meg det nå. Samboer har allerede prøvd å si det, men nå har han hennes faglige tyngde bak seg og:angelic:

Tror hun sa noe om å vurdere blodfortynnende neste gang også? Men at hun ville se at det ligger riktig ogsånt først. Men husker ikke helt hva hun sa om det. Satt der og jobbet hardt for å ikke begynne å grine, uten å lykkes :laughing002

PP 4 - CD 33 - 11 DPO - HCG 62

HCG svar nå, 62. Føler meg litt betrygget av det, selv om én prøve ikke sier noe om det går opp eller ned. Men første gang jeg var gravid og ikke mistet, tok jeg blodprøve flere dager etter ikm, og den var på 84 bare. Nå er jeg jo mye tidligere. I tillegg ser jeg på tabellen lenger opp at 64 er langt over det den mener er MAX hcg på 11 dpo :angelic:

Last edited:
Back
Topp