Og der endte jeg med å bestille bok derfra ogsåTakk for anbefaling!
Så gøy at du bestilte! Jeg bestilte etter anbefaling her inne jeg også og synes den virker kjempebra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og der endte jeg med å bestille bok derfra ogsåTakk for anbefaling!

Jeg gjetter på den lille kommer den 17.februar, jeg
Håper du ikke er så altfor stresset nåSkal barna til pappaen sin fra imorgen av? Er jo typisk noe slikt måtte skje
Håper du har hatt en fin morsdag, og blitt skjemt bort av mann og barn
![]()
Veldig spent på om jeg får rett dato, om det har skjedd noe i natt eller om det vil skje noe snart
Kjedelig med karantenen da.. Skjønner det blir et ekstra stressmoment.
Har dere barnevakt til han da når du går i fødsel uansett?
Åh, jeg vil også være med på gjetting!Jeg får gjette den 20.02 jeg da!
Håper innspurten blir ålreit.
![]()
Jeg skal legge deg til 

Vi har kost oss med taco, hamburgere og kjøttkaker til middager + hjemmelagde fastlavnsboller i går. Holdt på noen timer på kjøkkenet og lagde 50 boller, så var ganske sliten da kvelden kom. Men hadde energi til det, så da gikk det fint. Har også laget litt (plast)smykker med datteren min og fått litt kvalitetstid med henne. Fikk en mammasitatbok og liten "I love you" pute av barna i morsdagsgave, så det var veldig koselig. Og veldig fint kort som de hadde skrevet
Har hatt en veldig fin helg og det er jeg glad for at jeg har klart å sette pris på, for helgen som var er garantert siste helg kun vi seks har sammen alle sammen før lillebror kommer. Neste helg vi er alle seks er 12. -. 14. mars, så da er vi komplett som en familie på syv 
Det er så koselig at dere stikker innom dagboken og legger igjen spor her og heier - det betyr mer enn dere tror 

Godt å høre at du har hatt en fin helg og at barna er plassert her og der, og det er en plan så det ikke er et stressmoment i tillegg
Nå får du bare slappe av og prøve å kose deg før lillebror kommer ut![]()
Privat ultralydtermin er i dag, så kan jo håpe at han derfor ikke kommer aaaaltfor sent 
Lykke til med siste innspurt![]()
![]()
Håper han kommer snart ja
![]()
Nå er det like før! Jeg tipper han er her den 17. feb![]()
Masse lykke til med innspurten ❤ gleder meg til å kikke innom og lese at du har født![]()
Masse lykke til på innspurten, plutselig så er lillebror her![]()
Gleder meg veldig til å dele at han har blitt født og til å dele fødselsopplevelsen med dere som har fulgt med hele veien. Det er så koselig å ha dere 

Godt du er med godt mot over at han ikke er her ennåTusen takk for at dere er innom, det setter jeg stor pris påGleder meg veldig til å dele at han har blitt født og til å dele fødselsopplevelsen med dere som har fulgt med hele veien. Det er så koselig å ha dere
-------------------------
40+1
Absolutt ingen tegn til fødsel. Fortsatt hard mage og det er ikke noe spesielt som har skjedd etter stripping hos jordmor i går. Har litt farge på utfloden av og til, men det kom først etter time hos JM i går og er helt naturlig etter hun romsterte der i går.
Kjenner at det lekker litt når jeg snur meg om natten, men det er vanlig med tyntflytende utflod så sent i svangerskapet. Det er allikevel litt irriterende at jeg har følelsen av å tisse litt på meg mange ganger daglig og på natten
Lillebror har vært aktiv de siste par dagene. Jeg ringte jo Føden forrige helg fordi han var så rolig, så det er godt å kjenne bevegelser og småspark og hikking så tett opptil termin. JM sa han responderte godt da hun kjente på han, så det er betryggende.
Kjenner jeg er skikkelig spent på trivselskontrollen neste uke. Veldig bra sykehuset mitt setter det opp 4 dager etter termin, mot 7-8 tidligere. Det kommer jo ikke til å skje noe på den kontrollen annet enn CTG og sjekk av meg regner jeg med. De foretar vel ikke UL på trivselskontroll?
Må legge til at den ene katten vår er kjemperastløs i dag. Følger etter meg og piper. Har fri tilgang på mat og drikke, og vil ikke ut. Hun er litt sky vanligvis, men har de siste ukene ligget oppå meg og vært så opptatt av å kose med meg som om jeg er en liten kattunge. Hadde vært magisk om hun nå kjenner at fødselen er nærstående og at det er derfor hun har denne oppførselen..
Her er tippelisten for fødsel
Vanillaflower: 7.feb
Sol.i.hjertet: 12. feb
Mamacita: 14. feb
Luna94: 15. feb
Villblomsten: 16.feb
Vegasus: 17. feb
Mammatil2prinser&2prinsesser: 17. feb
Nuuni: 17. feb
Nimbus2001: 18. feb
Brooke: 19.feb
TP: 20. feb
Meg selv: 22. feb (justert fra 21. hadde skrevet opp 22. her hjemme)
Bringebær7: 23. feb
Fikk ultralyd når jeg var på trivselskontroll etter termin, tror det er ganske vanlig.
Så spent hver gang jeg ser at det er skrevet noe nytt her nå! Fortsatt lykke til i innspurten![]()