Hei!
Først og fremst - så koselig at du tar deg tid til å lese gjennom boken og kjenner at du relaterer
Det er veldig hyggelig! Har du dagbok også? Det er jo flere likhetstrekk mellom våre historier, så jeg følger gjerne med deg fremover
Det jeg kjenner litt på er at de fleste venter nummer to, mens vi i teorien venter nummer 5 selv om det blir mitt tredje svangerskap. Er ikke bare-bare med fire (fem i ditt tilfelle) barn fra før som krever sitt mens man er gravid med en felles liten attpåklatt
Kjenner du på en form for "skam" eller flauhet over at du venter barn med en annen mann? Det kjenner jeg litt på.. Er jo ikke superstolt av at jeg er skilt og venter barn med ny ektemann, selv om det er planlagt.
Ja, har ei dagbok. Starta den før kontoen var opp å gikk, så første innlegga er av ein gjestebruker. "Vegen mot kjærleiksbarnet" heiter den, å er nok litt rotete oppsett på
Eg kjenner litt på ein slags skam innimellom ja.
Skal vi virkelig til med det her, no som dei hine ungane begynner å bli så store? Vil dei få oppmerksomheta og oppfølginga dei skal ha, med baby i hus? Vil vi gjere ein god nok jobb? MÅ vi ha mine/dine og våre barn? Er ikkje fem barn i huset nok?
+At eg er litt "hjernevaska" av eksen, samlivsbrudd (spesielt med ungar involvert) vart ei samfunnsstyggheit og abort var ei synd omtrent.
..no var ikkje eksen beste å få livsråd i frå, med det set jo spor å ha budd 5år i starten av voksenlivet, i lag med nokon som har ekstreme holdningar.
Så innimellom får eg litt dårlig samvittigheit på ein måte, som ønsker dette så sterkt.
Har dessuten ei barnlaus svigerinne som lett blir sjalu, som er nabo. Fryktar litt reaksjonane derifra om det klaffar for oss.
Men eg er flink å snu tankane til noko positivt!
- I ein kjærleg familie er der alltid rom for ein til. (Der det er hjerterom er det husrom)
- Ungane er såpass store, att det kan ikkje samanliknast med å få baby når huset er fullt av småbarn.
- folk hadde ikkje nødvendigvis trua så eg fikk førstemann (var kun 19år), men det gikk kjempefint!
- ein ønska unge blir aldri feil.
- bur på bygda, ungar er alltid positivt!
- vi blir fulltidsforeldre, huset vil ikkje være tomt, med dei pluss og minus det medføre. Eg vil f.eks. ha eit av mine barn tilstade når eg har bursdag, det har ikkje skjedd på i allefall 6år.
- dette blir eit søsken som knyttar ungeflokken saman på ein ny måte, så den er biologisk søsken med alle.
- livet er for kort til å bry seg om kva andre synser og meinar.
- det er beire å våge, enn å angre på at ein lot være (i grunn det mannen min har landa på, som gjorde at han bikka frå nei til ja. Han er redd for at han skal angre alt for mykje på at vi aldri fikk barn i lag).
(Har óg eit det at "eksen min synes garantert det er feil, ergo kan det ikkje være så ille"
ja, den er litt barnslig, men hjelper på psyken).
Trur dei aller, aller fleste vil bli positive til babynyheit.
Å dei som er negative, vel fuck dei.
Haters gonna hate.
Det er vårt liv, våre valg
Eg har levd alt for mange år der eg prøvde å møte andre sine forventningar og meiningar om meg.
Konklusjon: det går ikkje.
Så får eg heller være litt rebell
Å i deg er det jo meir vanleg med dine/mine/våre enn så eg vaks opp.
Hugsar første skilsmissene blant foreldre i klassa mi, det var uvant. No er det nesten fleire som har fleire sett foreldre og steforeldre, enn dei som ikkje har.
Så det er ikkje noko å skamme seg over.
Liver blir til medan ein går, om ein ikkje hadde planlagt verken samlivsbrudd eller ny familie, så er det no eingong sånn livet er blitt.
Å eg veit ikkje med deg, men mitt liv har i allefall blitt meeeeget bra
Mykje beire enn det ville vore, om ikkje historia mi er slik som den er.
Alle tunge ting har forma meg og livet, til det som er i dag. kan alltids tenke at "oj, det var dumt" eller "det burde eg ikkje gjort". Men eg må lære av feila, eg kan aldri ønske det vekk. For sjølv det negative har vore med på å få meg hit eg er no.
Så har konkludert med at det ikkje blir rett å ha dårlig samvittigheiy for babyønsket, sjølv om tanken streifar innom av og til
Haha, vart veldig langt det her, men fikk plutselig skrivetrang
Ha ein strålande start på veka!
(Eg for min del, håpar på positiv g-test innen veka er omme
)