Det kan være ditt sekret det minner litt om EL-slim
Åååååja Det er det sikkert Var mye mindre enn sist, selv om det ikke var i mengder da akkurat Tusen takk, ble plutselig usikker på om jeg faktisk hadde hatt EL eller hva som skjedde nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan være ditt sekret det minner litt om EL-slim
Blir spennende med kryss i morraÅååååja Det er det sikkert Var mye mindre enn sist, selv om det ikke var i mengder da akkurat Tusen takk, ble plutselig usikker på om jeg faktisk hadde hatt EL eller hva som skjedde nå
Blir spennende med kryss i morra
Du får kryss i morra, dont worryJeg kommer til å bli så skuffet om tempen ikke gir et kryss Hva skjer da? Hvis den går ned noen dager fremover og så går opp? Er det over og ut for EL eller er det fortsatt mulig at jeg hadde EL?
CD 20 og 2 / 3 DPO
Endelig kryss Hurra! FF setter EL til å være dagen etter jeg mener det var, på CD17. Jeg fikk positiv EL-test CD15 og negativ CD16 + at jeg kjente at noe skjedde kvelden CD17 var det kanskje.. Hm.
Vis vedlegget 324743
Dette får jeg i FF på score mtp aksjelegging.
Vis vedlegget 324742
Wohooo Yaaay for krysset og høy temp Bra score på aksjeleggingCD 20 og 2 / 3 DPO
Endelig kryss Hurra! FF setter EL til å være dagen etter jeg mener det var, på CD17. Jeg fikk positiv EL-test CD15 og negativ CD16 + at jeg kjente at noe skjedde kvelden CD17 var det kanskje.. Hm.
Vis vedlegget 324743
Dette får jeg i FF på score mtp aksjelegging.
Vis vedlegget 324742
Hurra for kryss! Score for aksjelegging, er det på VIP-versjonen av FF, eller er det for alle?
Vi er forresten helt likt i syklusen. 3 dpo på meg og i dag
Wohooo Yaaay for krysset og høy temp Bra score på aksjelegging
Hvor går du inn for å se?Kun gratisversjonen, men mulig jeg ikke har tilgang på det når jeg har hatt den i mer enn 20 dager tror jeg det er.
Hvor går du inn for å se?
Analysis - Timing Analyzer Kjempeartig at jeg kan fortelle deg hvor ting er i FF - jeg som såvidt har brukt appen i et kvarter omtrent Er ikke kjent der inne i det hele tatt, er jo ikke alt jeg har tilgang til, men moro å se litt av og til
Man lærer fort når man bruker disse appene Hos meg kommer det opp at dette er VIP feature Jeg får heller se på din score og regne ut min egen.
Hvordan var tempen din i dag?
Fortsatt over coverlineHolder seg oppe, men går litt nedover.. Veldig nervepirrende det her...!
Ingen tegn på stikking, ømme bryster eller noen ting..
Vis vedlegget 324857