Håperpånr3 lufter litt tanker

Åååååja :angelic::wacky::rolleyes: Det er det sikkert :p Var mye mindre enn sist, selv om det ikke var i mengder da akkurat :cool: Tusen takk, ble plutselig usikker på om jeg faktisk hadde hatt EL eller hva som skjedde nå :)
Blir spennende med kryss i morra :D

Jeg kommer til å bli så skuffet om tempen ikke gir et kryss :yuck: Hva skjer da? Hvis den går ned noen dager fremover og så går opp? Er det over og ut for EL eller er det fortsatt mulig at jeg hadde EL?
Du får kryss i morra, dont worry ❤️

CD 20 og 3 / 4 DPO

Endelig kryss :D Hurra! FF setter EL til å være dagen etter jeg mener det var, på CD17. Jeg fikk positiv EL-test CD15 og negativ CD16 + at jeg kjente at noe skjedde kvelden CD17 var det kanskje.. Hm.

upload_2020-5-1_8-45-42.jpeg

Dette får jeg i FF på score mtp aksjelegging.

upload_2020-5-1_8-43-35.jpeg

Last edited:
CD 20 og 2 / 3 DPO

Endelig kryss :D Hurra! FF setter EL til å være dagen etter jeg mener det var, på CD17. Jeg fikk positiv EL-test CD15 og negativ CD16 + at jeg kjente at noe skjedde kvelden CD17 var det kanskje.. Hm.

Vis vedlegget 324743

Vis vedlegget 324742

Hurra for kryss! Score for aksjelegging, er det på VIP-versjonen av FF, eller er det for alle?

CD 20 og 2 / 3 DPO

Vis vedlegget 324743

Vis vedlegget 324742
Wohooo :D Yaaay for krysset og høy temp :) Bra score på aksjelegging :)

Vi er forresten helt likt i syklusen. 3 dpo på meg og i dag :D

Vi er forresten helt likt i syklusen. 3 dpo på meg og i dag :D

Så gøy! Etter mine egne beregninger er jeg 4 DPO, men FF regner kun 3. Så jeg regner egentlig min egen ettersom min temp ikke økte før to dager etterpå. Men jeg får se om jeg klarer å vente til fredag istedet for torsdag med å teste (jeg skal ikke teste før 10 DPO) :)

CD 20 og 3/4 DPO

Lite symptomer denne syklusen.. Forrige syklus på denne tiden, så kastet jeg opp på 5 DPO og var skikkelig kvalm. Denne gangen kjenner jeg ingenting. Eller, kjenner bittelitt muring nederst i magen og nesten så jeg kjenner det mot endetarmen. Det er vel litt merkelig om det skal kobles mot svangerskap?

I går sa mannen at puppene kjentes hardere ut enn vanlig, men de er absolutt ikke ømme. Brystvortene var ømme rundt EL, men er ikke det lenger. Hadde litt verking i korsryggen rundt EL, men i dag og i går har jeg ikke kjent noe. Ingen stikking i livmoren eller sammentrekninger som forrige syklus.

Hadde endel lotion sekret i formiddag. Nesten ingenting nå.

Livmortappen: Den er veldig høyt oppe. I følge syklus.info skal den være lav etter EL. Hvis jeg kan sammenligne formen på livmortappen med et slikt godteri kjennes det som at den underste delen av ovalen er forholdsvis myk og den øvre delen av ovalen er hard. Har kjent på ulike tider på døgnet og den er definitivt høyt oppe. Aner ikke hva det kan bety.
bubs-ovaler-1.jpg

Analysis - Timing Analyzer :) Kjempeartig at jeg kan fortelle deg hvor ting er i FF - jeg som såvidt har brukt appen i et kvarter omtrent :p Er ikke kjent der inne i det hele tatt, er jo ikke alt jeg har tilgang til, men moro å se litt av og til :)

Man lærer fort når man bruker disse appene ;) Hos meg kommer det opp at dette er VIP feature :( Jeg får heller se på din score og regne ut min egen.

Man lærer fort når man bruker disse appene ;) Hos meg kommer det opp at dette er VIP feature :( Jeg får heller se på din score og regne ut min egen.

Hm, det var rart! Jeg betaler ingenting og får det opp. Men så har jeg kun hatt den i såvidt to uker (knapt), så jeg blir "fristet" med disse tilgangene ;)

Back
Topp