Håperpånr3 lufter litt tanker

Er så sykt å tenke på alt vi gjør nå vil resultere i et lite menneske ❤️

Absolutt! Jeg bare håper at det er akkurat det det gjør, og at det ikke ikke skjer noe, hvis du skjønner? Jeg er så redd for at mannen og jeg ikke kan få barn sammen, selv om vi har fått barn med andre. Det er jo sånn for noen. Men da må jeg bare prøve så godt jeg kan å tenke at vi faktisk har de fine barna vi allerede har, og selvfølgelig hverandre. Men jeg må jo ikke gi opp helt enda, selv om jeg hadde en ganske kjip uke forrige uke og ikke tenkte EL kom til å komme.

Nå skal det nevnes at jeg ikke har testet nå på kvelden enda (har fortsatt et kvarter igjen før jeg kan dyppe stikken oppi) og at humøret preges ganske bra av at jeg håper jeg får en positiv test om få minutter :)

Absolutt! Jeg bare håper at det er akkurat det det gjør, og at det ikke ikke skjer noe, hvis du skjønner? Jeg er så redd for at mannen og jeg ikke kan få barn sammen, selv om vi har fått barn med andre. Det er jo sånn for noen. Men da må jeg bare prøve så godt jeg kan å tenke at vi faktisk har de fine barna vi allerede har, og selvfølgelig hverandre. Men jeg må jo ikke gi opp helt enda, selv om jeg hadde en ganske kjip uke forrige uke og ikke tenkte EL kom til å komme.

Nå skal det nevnes at jeg ikke har testet nå på kvelden enda (har fortsatt et kvarter igjen før jeg kan dyppe stikken oppi) og at humøret preges ganske bra av at jeg håper jeg får en positiv test om få minutter :)
Så spent og krysser alt jeg har for at du står med knallpositiv test :)

Positiv eller fortsatt litt igjen?
Samme test, bare tatt bilde flere ganger nå på kvelden.

Vedlegg

• 58845834-E4A8-4DB2-B755-5266D4F26009.jpeg
    58845834-E4A8-4DB2-B755-5266D4F26009.jpeg
    19,8 KB · Visninger: 97
  • BB003064-3D27-4EEB-A5D2-FAD6AB3DD919.jpeg
    BB003064-3D27-4EEB-A5D2-FAD6AB3DD919.jpeg
    8,8 KB · Visninger: 104
Positiv eller fortsatt litt igjen?
Samme test, bare tatt bilde flere ganger nå på kvelden.
Wooow! Det var økningen si det! Jeg tror det er så nærme før positiv du får det. Vil tippe når den er på 100 så er den positiv :) Hvis den er negativ i morra så ville jeg registrert den som positiv i dag. Jeg tror kanskje du kan få positiv i morra tidlig også. Heia gullegget!

Enig med Frk1991! Tviler på at du får den noe mer positiv enn det der! Gleder meg til å se testene i morgen :)

Wooow! Det var økningen si det! Jeg tror det er så nærme før positiv du får det. Vil tippe når den er på 100 så er den positiv :) Hvis den er negativ i morra så ville jeg registrert den som positiv i dag. Jeg tror kanskje du kan få positiv i morra tidlig også. Heia gullegget!

Fikk akkurat 102 :D Skal jeg registrere den som positiv da?

Den har steget ganske bra på kort tid nå :) Fikk 102 sist også (forrige syklus da den ble positiv).

Vedlegg

• 8C9AB9C6-713C-4E0B-A77C-46124A7C2625.jpeg
    8C9AB9C6-713C-4E0B-A77C-46124A7C2625.jpeg
    23,8 KB · Visninger: 98
Den har steget ganske bra på kort tid nå :) Fikk 102 sist også (forrige syklus da den ble positiv).
Ser positiv ut her! Kjenner ikke til de testene, så litt usikker på hvordan det er med avlesning og tid? Mine skal f.eks leses av innen 5 min, men vet det finnes variasjoner der :)

Ser positiv ut her! Kjenner ikke til de testene, så litt usikker på hvordan det er med avlesning og tid? Mine skal f.eks leses av innen 5 min, men vet det finnes variasjoner der :)

Disse skal i utgangspunktet leses av innen 10 min, men ettersom jeg regner med den er negativ i morgen registrer jeg positiv i dag og heller endrer i morgen dersom den fortsatt er positiv :)

CD 16 og Eggløsning

Morgenens test. Negativ. Utslag på 31 i appen Femometer.

Var veldig urolig i natt og klarte nesten ikke sove.
Viser dagens graf også. Den skal vel stige, så dette er vel bra?

Vedlegg

• 11307680-33E5-4EE0-9D03-2DB4B940A978.jpeg
    11307680-33E5-4EE0-9D03-2DB4B940A978.jpeg
    6,3 KB · Visninger: 82
  • 489733E5-A674-4025-9FE0-8EFACF793D45.jpeg
    489733E5-A674-4025-9FE0-8EFACF793D45.jpeg
    48,5 KB · Visninger: 84
CD 16 og Eggløsning

Dette ser lovende ut! Gled deg til 3 dpo når det kommer et deilig kryss som bekrefter el :D

Dette ser lovende ut! Gled deg til 3 dpo når det kommer et deilig kryss som bekrefter el :D

Det gleder jeg meg ENORMT til!! :) Er sååå klar for å vite at egget har sluppet, for jeg er sånn i tvil om det kommer til å skje.
Murrer endel i korsryggen og nederst i magen, som noen dager før TR kommer. Pleier aldri å ha TR smerter, men murringer som sier at den er på vei. Kjennes litt sånn ut nå.

Det gleder jeg meg ENORMT til!! :) Er sååå klar for å vite at egget har sluppet, for jeg er sånn i tvil om det kommer til å skje.
Murrer endel i korsryggen og nederst i magen, som noen dager før TR kommer. Pleier aldri å ha TR smerter, men murringer som sier at den er på vei. Kjennes litt sånn ut nå.
Murringer betyr definitivt at kroppen jobber, så dette skal gå bra:joyful:

CD 16 og Eggløsning

Wohoo! Da er det bare å vente å se :D

Ånei, føler meg forkjølet! Kjenner at jeg har vondt i halsen og bittelitt tett i ørene. Er supertrøtt hele tiden. Var så kald på bena da jeg la meg i går, så er sikkert det. Har det noen påvirkning på eggløsningen??

Ånei, føler meg forkjølet! Kjenner at jeg har vondt i halsen og bittelitt tett i ørene. Er supertrøtt hele tiden. Var så kald på bena da jeg la meg i går, så er sikkert det. Har det noen påvirkning på eggløsningen??

En liten forkjølelse har heldigvis ingen innvirkning :D Uansett veldig kjedelig å bli småsyk nå for tiden, så du får pakke deg godt inn i tepper og ta en varm kopp te:Heartred

En liten forkjølelse har heldigvis ingen innvirkning :D Uansett veldig kjedelig å bli småsyk nå for tiden, så du får pakke deg godt inn i tepper og ta en varm kopp te:Heartred

Det er godt å høre. Hadde vært utrolig leit om det påvirker EL.. Påvirker vel tempen kanskje? Får ta en varm dusj etterpå og sove med sokker, det hjelper veldig ofte ;) Kan være derfor kaffen ikke smaker noe godt i dag. Det er alltid et sykdomstegn fra min side - at kaffelysten uteblir. Det pleier alltid å bety sykdom. Får satse på at det går fint hvis jeg tar noen forhåndsregler og holder meg varm på bena. Krysser fingrene for at det er over i morgen :)

Back
Topp