Spørs om den blir knallpositiv, men positiv i det minste.. For å være helt ærlig tenker jeg litt at jo sterkere jo større sannsynlighet for unnfangelse, men det er kanskje ikke sånn det er.. Bare tenker på deg da du ble gravid sist, da hadde du jo en skikkelig sterk strek sa du. Så da tenker jeg at det må være ekstra positivt
Jada, det er sant. Det har blitt litt plikt denne tiden, men jeg er veldig glad i sex med mannen, så jeg koser meg jeg
Var ekstra bra i dag synes jeg, for da tenkte jeg ikke så mye over at det måtte være sånn eller sånn. Kjente meg som tidligere nevnt litt ekstra klar i dag, så regner med det har med EL å gjøre
Jaaa - skikkelig spennende!!!!
OK, det blir noen veldig spennende dager fremover.. Jeg er usikker på når min IKM vil være ettersom syklusen allerede har forskjøvet seg, men dersom EL er i morgen kan jeg regne 13 dager etter det igjen, som blir 10. mai. Tror jeg skal ta utgangspunkt i det og så kommer TR når den kommer (eller ikke kommer....)
En annen ting ang FF. Har du betalt for appen eller bruker du gratisversjonen? Prøver meg frem litt og har visst tilgang på noen ting nå i starten, men etter 20 dager tror jeg, da mister jeg tilgang på noen funksjoner. Vet ikke om jeg gidder å betale for noe, har ikke forstått meg helt på alt der inne enda.