Håper på nr 2.

CD 10.

Kroppen jobber med EL, det kjenner jeg veldig godt på kroppen, river bra godt i eggestokkene.. Første aksjene ble lagt inn i går, gikk greit, men veldig øm på venstre side.. I dag har jeg også litt vondt i eggestokkene og kvalm.. Eggehvite utflod har jeg hatt i 2 dager, så spent om EL er iløpet av helgen..

Mannen sa han syns vi skulle bare ha sex nå og blir vi gravide er det en bonus, jeg syns det er litt skummelt med tanke på den kjemiske nå.. Men for all del blir det hjemmelaget er jo det veldig bonus:). Men jeg håper ikke det, vil i grunn bare komme igang med ivf:).

I dag har jeg fri❤️, gjøre litt i huset, vaske MYE klær:p. Så kommer min kjære farmor på besøk etterpå, hun har ikke vært her på nesten 1 år, da hun har vært veldig syk❤️. Men hun har kommet seg:).

Kø-spire er ganske mye enklere enn IVF, men jeg forstår at det er skummelt rett etter den kjemiske. Jeg krysser nå fingrene litt allikevel jeg da, kanskje vi kan komme på mai sammen. ❤️ ;)

Krysser fingrene mine :) klem ❤️

Hurra for el ! Nå er det virkelig på tide det ordner seg for dere altså, enten på det ene eller andre viset ❤️

Går bra med meg:). Veldig sliten om dagen, mye å gjøre på jobben og jobber mye:o.

Ellers er EL på gang her, masse slim:p. Hvordan er det med deg?:)

Vært mye jobbing i det siste her også, så nå blir det godt med fri :) jeg skal jobbe i dag fra 7-15 også fikk jeg ordnet meg fri i morgen. Så jeg får ryddet og pakket det siste før vi reiser på torsdag :D

Ellers ser det ut til at EL er til normal tid denne gangen og ikke cd 11. Har hatt El slim i ca 4 dager nå og litt mer smerter i går så tipper kanskje at det blir en del smerter i dag (cd 13 er jeg vel på nå, eller var det 12 :p, må sjekke i dagboka etterpå). Så da slipper det nok i morgen. Men det blir ikke veldig mye prøving her denne syklusen. Men aksjer i kveld må jo til :p

Vært mye jobbing i det siste her også, så nå blir det godt med fri :) jeg skal jobbe i dag fra 7-15 også fikk jeg ordnet meg fri i morgen. Så jeg får ryddet og pakket det siste før vi reiser på torsdag :D

Ellers ser det ut til at EL er til normal tid denne gangen og ikke cd 11. Har hatt El slim i ca 4 dager nå og litt mer smerter i går så tipper kanskje at det blir en del smerter i dag (cd 13 er jeg vel på nå, eller var det 12 :p, må sjekke i dagboka etterpå). Så da slipper det nok i morgen. Men det blir ikke veldig mye prøving her denne syklusen. Men aksjer i kveld må jo til :p
Da ligger vi ca likt:). Det er morro:). Ja, deilig med fri før du reiser❤️. Happy humping:)

Back
Topp