Lillefrø15
Forumet er livet
Ja, deilig . Nå jobbes det i eggestokkeneHurra for å endelig kunne se fremover og slippe å bli påmint av blødning ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, deilig . Nå jobbes det i eggestokkeneHurra for å endelig kunne se fremover og slippe å bli påmint av blødning ♡
Takk for det søte deg. Klem tilbakeFikk bare lyst til å parkere en klem her i boka di i dag <3
Det hadde jeg likt svært godtKø-spire er ganske mye enklere enn IVF, men jeg forstår at det er skummelt rett etter den kjemiske. Jeg krysser nå fingrene litt allikevel jeg da, kanskje vi kan komme på mai sammen.
Takk det sammeKrysser fingerne for deg nå ♡♡
Går bra med meg. Veldig sliten om dagen, mye å gjøre på jobben og jobber mye.Hvordan går det med deg?
Tusen takk for det. Klem tilbakeKrysser fingrene mine klem
Tusen takkTusen takk for det. Klem tilbake
Takk for det søte degHurra for el ! Nå er det virkelig på tide det ordner seg for dere altså, enten på det ene eller andre viset
Går bra med meg. Veldig sliten om dagen, mye å gjøre på jobben og jobber mye.
Ellers er EL på gang her, masse slim. Hvordan er det med deg?
Da ligger vi ca likt. Det er morro. Ja, deilig med fri før du reiser. Happy humpingVært mye jobbing i det siste her også, så nå blir det godt med fri jeg skal jobbe i dag fra 7-15 også fikk jeg ordnet meg fri i morgen. Så jeg får ryddet og pakket det siste før vi reiser på torsdag
Ellers ser det ut til at EL er til normal tid denne gangen og ikke cd 11. Har hatt El slim i ca 4 dager nå og litt mer smerter i går så tipper kanskje at det blir en del smerter i dag (cd 13 er jeg vel på nå, eller var det 12 , må sjekke i dagboka etterpå). Så da slipper det nok i morgen. Men det blir ikke veldig mye prøving her denne syklusen. Men aksjer i kveld må jo til
Takk for det søtaHeier på gullegget