Emiliemor
Gift med forumet
Da ligger vi ca likt. Det er morro. Ja, deilig med fri før du reiser. Happy humping
Hihi ja, det gjør vi happy humping
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ligger vi ca likt. Det er morro. Ja, deilig med fri før du reiser. Happy humping
TakkHappy humping
Takk. Samme til degHihi ja, det gjør vi happy humping
Du og Emiliemor ligger rett bak Lykkeliten meg og Enkefalos i løypa, kan bli
en fin gjeng i Maiklubben om vi endelig skulle trått til og fått klaff samtidig <3
Jeg vil bli med I mai klubben også med litt flaks så kanskje
Det blir absolutt en kjempe bra gjeng der ja. Vi krysser fingre for det nåDet må bli en bra mai-klubb det!!!
Vel.. da får jeg håpe for deg <3CD 15.
EL er nok rett rundt hjørne.. Fortsatt EL slim, litt hovende pupper og kvalm.. Så det er nok ikke lenge til egget slipper nå.. Syns dagene går super tregt her.. Håper lissom bare jeg kan begynne med nesespray, men det er over en mnd til uansett.
Men om vi er heldige kan vi kanskje komme til mai. Tørr ikke helt p håpe det men..
Takk for det søte degVel.. da får jeg håpe for deg <3
Åå, ja, la oss!!Du og Emiliemor ligger rett bak Lykkeliten meg og Enkefalos i løypa, kan bli
en fin gjeng i Maiklubben om vi endelig skulle trått til og fått klaff samtidig <3
Takk for det søtaÅå, ja, la oss!!
Happy humping, Lillefrø ♡
Takk for det søtaHeia gullegget!
Takk det sammeHåper det klaffer nå ♡
Håper dere er heldige nå! Tvi tvi.CD 19 og 1 Dpo.
Tempen hoppet veldig i dag. Fra 36,34 igår til 36,80 i dag. Da sier jeg EL var igår, vi fikk inn aksjer på torsdag og jeg er bort reist nå, og kommer ikke hjem før i morgen..
Hvis vi er heldige nå blir termin: 30 mai