Håper på nr 2.

CD 15.

EL er nok rett rundt hjørne.. Fortsatt EL slim, litt hovende pupper og kvalm.. Så det er nok ikke lenge til egget slipper nå.. Syns dagene går super tregt her.. Håper lissom bare jeg kan begynne med nesespray, men det er over en mnd til uansett:o.

Men om vi er heldige kan vi kanskje komme til mai❤️. Tørr ikke helt p håpe det men..

CD 15.

EL er nok rett rundt hjørne.. Fortsatt EL slim, litt hovende pupper og kvalm.. Så det er nok ikke lenge til egget slipper nå.. Syns dagene går super tregt her.. Håper lissom bare jeg kan begynne med nesespray, men det er over en mnd til uansett:eek:.

Men om vi er heldige kan vi kanskje komme til mai❤️. Tørr ikke helt p håpe det men..
Vel.. da får jeg håpe for deg :) <3

Du og Emiliemor ligger rett bak Lykkeliten meg og Enkefalos i løypa, kan bli
en fin gjeng i Maiklubben om vi endelig skulle trått til og fått klaff samtidig :D <3
Åå, ja, la oss!!

Happy humping, Lillefrø :D

CD 18.

Kroppen jobber veldig med å slippe egget, tror EL er i dag, da tempen dalte litt:). Kvalmen og litt hovende bryster har kommet alt. Vi får se:). Vi har lagt inn aksjer 3 dager på rad, da jeg reiser bort i helga:). Så vi får se om kroppen slipper egget nå❤️.

Ellers har ei venninne vært hos meg på morgen og lånte en bt, den ble positiv:). Glad på hennes vegne nå❤️. Håper så klart å følge etter, men tror kanskje vi må vente til ivf:)

CD 19 og 1 Dpo:).

Tempen hoppet veldig i dag:). Fra 36,34 igår til 36,80 i dag. Da sier jeg EL var igår, vi fikk inn aksjer på torsdag og jeg er bort reist nå, og kommer ikke hjem før i morgen..

Hvis vi er heldige nå blir termin: 30 mai❤️

Heia gullegget! ❤️

Håper det klaffer nå ♡

CD 19 og 1 Dpo:).

Tempen hoppet veldig i dag:). Fra 36,34 igår til 36,80 i dag. Da sier jeg EL var igår, vi fikk inn aksjer på torsdag og jeg er bort reist nå, og kommer ikke hjem før i morgen..

Hvis vi er heldige nå blir termin: 30 mai❤️
Håper dere er heldige nå! ❤️ Tvi tvi.

Back
Topp