Håper på nr 2.

CD 20, 2dpo:).

Hjemme hos kjæresten igjen:). Hatt en fin jentehelg med søster❤️❤️. Men savnet gutta masse❤️❤️

CD 21, 3dpo.

Da satte FF krysset og jeg er 3 Dpo:). Så får vi håpe dagene til tr kommer fort, vil gjerne ringe inn mens og kommet igang:).

Nå er det straks tid for jobb, mye som skjer denne uka, så får holde igang:). Ha en fin mandag alle dere som titter innom❤️

Ha en fin uke søta ♡ Håper dpo Dagene går fort og at dette går supert enten om det går den ene eller den andre veien :D

Så digg med krysset! :D

Satser på at det er gullegget som er lagt nå. Nå venter vi spent på babyen som skal komme i mai :)

He he, godt du håper for meg❤️
Ja nå syns jeg virkelig du fortjener en baby i armene i mai. Du og flere som har jobbet hardt så alt for lenge for det nå. Så nå syns jeg kroppene deres skal få motet opp og kjøre helt i mål.❤️❤️ håper før vi kommer til ett nytt år at alle er gravide og får noen nydelige skapninger i armene iløpet av 2016 ❤️

Ja nå syns jeg virkelig du fortjener en baby i armene i mai. Du og flere som har jobbet hardt så alt for lenge for det nå. Så nå syns jeg kroppene deres skal få motet opp og kjøre helt i mål.❤️❤️ håper før vi kommer til ett nytt år at alle er gravide og får noen nydelige skapninger i armene iløpet av 2016 ❤️
Takk for det søte deg❤️. Håper vi får det til jeg også:)

Deilig med en løpe tur ute nå, begynner å bli litt mørkt:o, og hvert fall når noen lys har gått i lysløypa.. Deilig å få ut litt frustrasjon:)

CD 25, 7dpo.

Da ble jeg sykemeldt:(. Ødelagt ryggen min, de mistenker prolaps i nedre rygg:(. Helt forferdelig, skal på mr til uka, så den må jeg bare ta. Så jeg håper ikke jeg er gravid nå, da sliter jeg litt..

Æsj:(

CD 25, 7dpo.

Da ble jeg sykemeldt:(. Ødelagt ryggen min, de mistenker prolaps i nedre rygg:(. Helt forferdelig, skal på mr til uka, så den må jeg bare ta. Så jeg håper ikke jeg er gravid nå, da sliter jeg litt..

Æsj:(

Neeei :( hva har skjedd? Skade på jobb?

Stakkars deg, masse god bedring ❤️

Back
Topp