Lillefrø15
Forumet er livet
Takk for det søtaHåper dere er heldige nå! Tvi tvi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det søtaHåper dere er heldige nå! Tvi tvi.
Tusen takk søte degHa en fin uke søta ♡ Håper dpo Dagene går fort og at dette går supert enten om det går den ene eller den andre veien
Ja, veldigSå digg med krysset!
Liker veldig. Litt usikker på om det blir det, vi venter å serKryss i FF liker vi!
Testing til helga da?
Hurra for dpo <3
He he, godt du håper for megSatser på at det er gullegget som er lagt nå. Nå venter vi spent på babyen som skal komme i mai
Ja nå syns jeg virkelig du fortjener en baby i armene i mai. Du og flere som har jobbet hardt så alt for lenge for det nå. Så nå syns jeg kroppene deres skal få motet opp og kjøre helt i mål. håper før vi kommer til ett nytt år at alle er gravide og får noen nydelige skapninger i armene iløpet av 2016He he, godt du håper for meg
Takk for det søte deg. Håper vi får det til jeg ogsåJa nå syns jeg virkelig du fortjener en baby i armene i mai. Du og flere som har jobbet hardt så alt for lenge for det nå. Så nå syns jeg kroppene deres skal få motet opp og kjøre helt i mål. håper før vi kommer til ett nytt år at alle er gravide og får noen nydelige skapninger i armene iløpet av 2016
CD 25, 7dpo.
Da ble jeg sykemeldt. Ødelagt ryggen min, de mistenker prolaps i nedre rygg. Helt forferdelig, skal på mr til uka, så den må jeg bare ta. Så jeg håper ikke jeg er gravid nå, da sliter jeg litt..
Æsj
Ja, var på jobb. Takk for detNeeei hva har skjedd? Skade på jobb?
Stakkars deg, masse god bedring
Ja, var på jobb. Takk for det