Håper på nr 2.

Tusen takk for det søte vakre deg❤️❤️. Ja, det håper jeg å❤️. Blør mindre nå, kommet masse på morran og formiddagen. Det er veldig deilig å se fram til ivf nå. Passbilder er bestilt og brevet er fylt ut;). Så nå venter jeg allerede på neste mens, litt rart:p. Vi må komme oss ut nå vel? Takk for klemmen❤️❤️
Godt å høre at blødningene har roet seg. ♡ Bra at hodet omstiller seg kjapt! ;) Overlevelsesteknikk :) Nå må vi komme oss ut ja!!

Huff så kjipt lillefrø. Jeg håpet virkelig det var noe uskyldig, men godt kroppen takler det bra selv. Kanskje den kommer seg fort igjen, og mens ikke er så langt unna.

CD 3.

Blør mindre, fortsatt litt rødt, men også litt brunt.. Håper det gir seg som vanlig tr,. Har fortsatt litt smerter i korsryggen, tar paracet.. Endo smerter har jeg ikke, det er jeg fornøyd med:). Glad for at kroppen ordner opp selv, dette er i hvert fall bedre enn MA vi hadde i juni 14.

Nå er ivf papirene fylt ut, pass bildene er på vei i posten:). Så sender de inn snart:).

Tenker masse på deg. Håper tiden går fort for deg frem til neste mens

Å nei dette var trist lesing :'( sender over en stor og god klem ❤️

Tenker på deg, og håper virkelig at du snart har en termin-spire i magen. ❤️

Koselig at du tenker på meg, søte deg❤️. Håper virkelig at vi får en termin spire begge to❤️. Håper virkelig du flytter inn til mai, så kan jeg følge deg der:)

Det er en veldig god plan synes jeg. ❤️❤️❤️

Neei hva er det jeg leser :( å kjære deg sender mange klemmer din vei ♡ men godt du kan få komme igang ved neste tr ♡

Back
Topp