Håper på nr 2.

Nå ble jeg skikkelig lei meg:(
Håper kroppen kommer seg på rett kjør med en gang igjen da, så ivf spira sitter fort.

Klem til deg♡
Søte deg❤️. Takk for det❤️. Ja, vi får satse på det:). Mye er nok blødd it i dag, kom igrunn store mengder på morran:o

Sender deg en god klem♥

Nei og nei, så ufattelig leit å lese :( Sender deg en god klem ❤
Håper kroppen raskt kommer på banen igjen ❤

Sender deg en kjempestor klem!!! ❤

Vi skulle jo hele veien til April sammen :( Håper ivfspiren sitter på første forsøk ! Det fortjener dere ❤️

Nei, fy søren, så hinsides urettferdig :( Fine Lillefrø, sender deg en stoor klem! Dette var ikke det jeg håpet å lese. Håper du kommer deg på beina kjapt igjen, og veldig godt at dere kan starte med IVF ved neste mens. Sikkert godt å ha det å se fremover mot :) Stor klem ♡

Nei, fy søren, så hinsides urettferdig :( Fine Lillefrø, sender deg en stoor klem! Dette var ikke det jeg håpet å lese. Håper du kommer deg på beina kjapt igjen, og veldig godt at dere kan starte med IVF ved neste mens. Sikkert godt å ha det å se fremover mot :) Stor klem ♡
Tusen takk for det søte vakre deg❤️❤️. Ja, det håper jeg å❤️. Blør mindre nå, kommet masse på morran og formiddagen. Det er veldig deilig å se fram til ivf nå. Passbilder er bestilt og brevet er fylt ut;). Så nå venter jeg allerede på neste mens, litt rart:p. Vi må komme oss ut nå vel? Takk for klemmen❤️❤️

Tusen takk alle sammen for gode ord og gode tanker❤️. Setter utrolig pris på det nå som ting ikke gikk vår vei❤️.

Back
Topp