Håper på nr 2.

Håper det gikk bra hos gyn....!

Hvordan går det med dere? ❤️

Gyn time over. Tok litt tid.. Hun så nøye og kunne ikke se noe spesielt. Livmoren er lukket og tappen er høyt oppe. Hun var redd for exu og ga med et brev som vakthavende Gyn på sykehuset skulle ha om jeg fikk kraftige smerter. Han sa livmorslimmhinnen var litt tykk, men ikke så tykk som ved mens, så hun sa at hvis jeg ikke hadde sagt at jeg hadde pos g test hadde hun ikle sett graviditet. Hun ville jeg skulle ta ny hcg i dag og på torsdag, så skulle hun ringe meg.
Så nå vet jeg ikke helt, jeg blør, men hun så ingen pågående blødning.. Så hva jeg gjør med jobben vet jeg ikke helt..

Uff så skummelt at du må gjennom dette :( håper at alt er bra og at spiren klorer seg fast ♡

Håper, håper, håper!!!

Krysser fingrene for deg ❤️

Da er det bare å krysse fingrene! Tvi tvi!

Er nok ikke uskyldig dette:(. Blør mer og sikkelig smertetak:(. Uff.. Det er litt komisk at ringebrevet fra Ullevål kom i dag, men jeg vet ikke om jeg kan ringe inn mens i dag?

Det pleier, slik jeg har forstått, å være sånn at man må vente en syklus etter abort før man får starte med ferskforsøk. Så dersom du mister nå så tror jeg at du uansett må vente på neste mens. Det går jo an å ringe og informere dem om det som foregår, at du blør, men det er usikkert, og spørre hva du eventuelt skal gjøre i forhold til dem, men det må du nesten kjenne på selv. ♥

Jeg håper at du er gravid, men har en uskyldig blødning. Det er jo fortsatt tidlig for å se noe på UL.

Det pleier, slik jeg har forstått, å være sånn at man må vente en syklus etter abort før man får starte med ferskforsøk. Så dersom du mister nå så tror jeg at du uansett må vente på neste mens. Det går jo an å ringe og informere dem om det som foregår, at du blør, men det er usikkert, og spørre hva du eventuelt skal gjøre i forhold til dem, men det må du nesten kjenne på selv. ♥

Jeg håper at du er gravid, men har en uskyldig blødning. Det er jo fortsatt tidlig for å se noe på UL.
Oki, takk for info:). Ja, vi får se, litt usikker her❤️

Oki, takk for info:). Ja, vi får se, litt usikker her❤️

Du kan eventuelt spørre på assistert om noen vet hvordan det er på Ullevål, jeg vet ikke sikkert.

Skjønner godt at du er usikker. Sender deg en klem. ♥

Back
Topp