Håper på nr 2.

Hbordan går det ? ♡ venninnen min fossblødde i uke 6 og uke 11 og uke 13. Han blir 1 år neste uke ♡

Hbordan går det ? ♡ venninnen min fossblødde i uke 6 og uke 11 og uke 13. Han blir 1 år neste uke ♡
Vondt og blør:(. Blør mer og mer:(. Kommer ganske mye blod og blir nesten svart i bunnen av doen:(. Ser ikke ut som dette går dessverre:(

Nei, nei, nei :( Vi som hadde truen på denne kø-spiren ❤️

Blør mer og mer nå, det kommer kanskje mye, nesten svart rødt. Ikke noe tvil på at vi har mistet lille spire.. Så og si usynlig strek på bt, så hcg er nok ute snart. Skal ta en blodprøve i morgen, men regner med at den i går og i morgen blir lave da..

Jeg holder meg hjemme i dag, da jeg har veldig vondt, sliten og svimmel. Ikke så langt nede i kjelleren, men gråter litt innimellom. Jeg er glad vi fikk brevet fra Ullevål igår, da har jeg noe å se frem til❤️. Ringer de etterpå og hører om jeg kan begynne nå❤️

Åh nei, så uendelig trist :(
masse klemmer til deg!

Så trist å lese, stor klem til deg❤️ Håper på gode nyheter og at dere kan komme i gang med forsøk raskt!

Da har jeg ringt ivf. Mannen syns det var best å fortelle om kjemiske graviditeten. Hun på ivf ville at vi skulle da vente til neste mens. Så da gjør vi det:). Best å høre på spesialister❤️. Så håper jeg tr kommer til rett tid neste gang:)

Gynokologen på Volvat ringte nå og sa hcg prøven var negativ, så da ordner kroppen opp selv. Det er enda godt, så slipper vi då mye tull som ved MA vi hadde i juni❤️

Så trist at spiren ikke helt var klar for det store livet :( Lykke til videre med IVF og prøv tenke positivt - dere ble faktisk gravide av dere selv, så med IVF skal det gå hele veien til juni/juli ❤️

Nå ble jeg skikkelig lei meg:(
Håper kroppen kommer seg på rett kjør med en gang igjen da, så ivf spira sitter fort.

Klem til deg♡

Så trist at spiren ikke helt var klar for det store livet :( Lykke til videre med IVF og prøv tenke positivt - dere ble faktisk gravide av dere selv, så med IVF skal det gå hele veien til juni/juli ❤️
Takk for det❤️. Ja, vi har vært gravide 3 ganger, men vi har et barn❤️. Ivf barnet kommer tidligst i august, hvis alt går etter planen❤️

Back
Topp