Håper på lillebror/-søster[emoji169]

Æsj!! Teite tanta. Burde vite bedre enn å ignorere sine besøkstider [emoji19]
Ja, det er jeg også! Hva kunne det vært? Og så i livmoren liksom? Kroppen gjør jo så mye rart.. Man blir jo så var på alt også når man håper på en bitte liten spire [emoji18]

Så sant så sant[emoji19]
Hadde d bare vært litt press har jeg hatt d flere ganger, men har aldri opplevd d så "ille" som denne gangen. Var sånn at d var skikkelig ubehagelig å gå (hvert tråkk med foten), klarte ikke å gå i normal gangfart, måtte roe ned[emoji848] Vil vel strengt tatt aldri finne ut av d, hvis d ikke skjer på nytt denne syklusen også på samme tid, da skal jeg få d sjekket ut[emoji23]
 
Nei nei, den dumme tanta skulle jo ikke komme til deg!
Du skulle jo inn på TG!
Men denne pp blir det baby på deg [emoji173]️
 
Gjør det! Krysser fingrene [emoji173]️

Takk[emoji173]️ Skal leve på spenning din de neste ukene mens jeg venter på el selv[emoji23][emoji1305] Blir d termin i slutten av august (om d har klaffet) denne mnd på deg?
 
Nei nei, den dumme tanta skulle jo ikke komme til deg!
Du skulle jo inn på TG!
Men denne pp blir det baby på deg [emoji173]️

Nei, d var skikkelig dritt! Men var på en måte litt forberedt også, for hvorfor skulle vi vært SÅ heldige liksom[emoji51][emoji85]
Satser på d, både for den ene og den andre her inne[emoji6][emoji173]️
 
Nei, d var skikkelig dritt! Men var på en måte litt forberedt også, for hvorfor skulle vi vært SÅ heldige liksom[emoji51][emoji85]
Satser på d, både for den ene og den andre her inne[emoji6][emoji173]️

Men var jo akkurat så heldig som dere skulle være! Skal ikke være sånn at det må ta så lang tid :eek:

Ja enig der! Så nå skal Alvea fyke inn i TG, også skal jeg og du følge etter :D og eskimonika [emoji7]
 
Takk[emoji173]️ Skal leve på spenning din de neste ukene mens jeg venter på el selv[emoji23][emoji1305] Blir d termin i slutten av august (om d har klaffet) denne mnd på deg?
Hihi ja du får holde meg i hånda disse ukene :rolleyes: Ja det blir en gang i slutten av august, aner ikke når faktisk, må inn på terminkalkulatoren å se :hilarious:
 
Men var jo akkurat så heldig som dere skulle være! Skal ikke være sånn at det må ta så lang tid :eek:

Ja enig der! Så nå skal Alvea fyke inn i TG, også skal jeg og du følge etter :D og eskimonika [emoji7]

Helt enig! Er ekstra godt at man har flere fine folk her inne å prate litt med, samt dele sine frustrasjoner med[emoji85] (ikke at d har gått lang tid enda for min del, men vet jo litt hvordan dere har mtp forrige gang vi prøvde)
Signerer virkelig den[emoji1305] (Og Spero må få være med i d gode selskap også)[emoji16]
 
Helt enig! Er ekstra godt at man har flere fine folk her inne å prate litt med, samt dele sine frustrasjoner med[emoji85] (ikke at d har gått lang tid enda for min del, men vet jo litt hvordan dere har mtp forrige gang vi prøvde)
Signerer virkelig den[emoji1305] (Og Spero må få være med i d gode selskap også)[emoji16]

Ja helt enig der altså! Mannen skjønner jo ikke hvordan det er, så da er det godt å være her inne! Prøving er virkelig noe som tar på!

Spero og MiniMe80 må få følge med også :)
 
Så herlige dere er [emoji7][emoji173] Håper vi alle kommer inn på termingrupper nå og kan følge hverandre hele veien!!! Vi trenger en ny babyboom her inne [emoji1]
 
PP6 - cd3

Nå endrer jeg pp fra 4 til 6, fordi når jeg ser gjennom appen min har vi truffet ganske greit på el 2 perioder ekstra siden tr kom tilbake etter fødselen, så jammen meg akter jeg å kalle d også pp[emoji38][emoji85] Har hatt 7 sykluser, men den første kan jeg ikke kalle pp[emoji12]
Dag 3 denne syklusen, så nå er d bare å komme i gang med letrozolen igjen. Tr er ganske heftig denne gangen, som jeg tenker er positivt, føler vi SKIKKELIG starter på blanke ark da[emoji23]
 
Last edited:
PP6 - cd4
Veldig spent på når el kommer denne gangen, tr er hvertfall mer "normal" denne pp enn forrige. Hadde vært gøy å få el rundt cd14 for en gangs skyld, men er vel best å bare gå ut i fra at den kommer rundt cd20, så blir jeg ikke så skuffet[emoji13] Får el-tester fra billig-tester i dag/morgen tror jeg, så får heldigvis testet skikkelig etter el, fikk aldri ebay testene helt til[emoji848]
 
Du! Vi ligger jo nesten helt likt denne gangen vi jo [emoji1] Du er vel på CD 6 idag? Og jeg er på cd 8 [emoji1] Ganske kult! Må jo bare bety lykke [emoji173]!
 
Du! Vi ligger jo nesten helt likt denne gangen vi jo [emoji1] Du er vel på CD 6 idag? Og jeg er på cd 8 [emoji1] Ganske kult! Må jo bare bety lykke [emoji173]!

Stemmer[emoji16][emoji1305]
Kjempegøy at vi ligger så likt[emoji1319]
Kanskje d er et tegn ja[emoji6] Når var d du hadde termin med førstemann?
 
Nettopp! Er det jeg også mener [emoji122][emoji122] Så klar for et nytt terminforum! [emoji1]

Mini kom 17 august. Han hadde så god tid helt til vannet gikk [emoji23] Da skulle han ut og det fort [emoji23]
 
PP6 - cd10
Dagene snegler seg avgårde, andre letrozolkur er ferdig tatt (cd 3-7), nå er det bare å vente på el. Spent på når den blir å dukke opp denne gangen, tenker jeg begynner med el-tester på cd12-14. Har vel kun en syklus siden mars -14 hvor jeg har hatt el så tidlig, så regner med d ikke haster noe særlig[emoji849][emoji4]
Hadde vært årets beste julegave å få en positiv g.test hvertfall[emoji173]️
 
Lykke til med testingen, el og full klaff [emoji1] Håper vi får positive tester begge to denne jula også [emoji1][emoji173]
 
Back
Topp