Håper på lillebror/-søster[emoji169]

Håpefull85

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Julibarna2024☀️
Prøver på barn nr.2, så da blir det ny dagbok også. Orker ikke flytte mer på den stakkars gamle dagboken[emoji12]

Sykluslengder etter forrige fødsel:
1 syklus: 60 dager
PP 1: 29 dager
PP 2: 41 dager
PP 3: gravid (SA uke 9)
PP 4: 41 dager
PP 5: 31 dager (letrozol)
PP 6: 29 dager (letrozol)
PP 7: 29 dager (letrozol)
PP 8: gravid[emoji173]️
 
Last edited:
PP 3 - CD 3
I dag skal jeg starte med letrozol, var slik vi ble gravid med nr.1 (etter 18 pp). Spent på om d gir samme utfallet denne gangen. Kjenner at fallhøyden er stor, har så innmari høye forventninger. Tror jeg må jobbe litt med å få dem ned før ikm[emoji28]
 
Du ble nå gravid i pp2? Var det med noen hjelpemidler da?
Jeg har også hatt 2 sykluser etter fødselen og dette er vår pp3 ;)
 
Du ble nå gravid i pp2? Var det med noen hjelpemidler da?
Jeg har også hatt 2 sykluser etter fødselen og dette er vår pp3 ;)

Mistet nå i sept, ble gravid uten noen hjelpemidler ja[emoji4]
Så likt vi ligger da, morro[emoji16]
Når var d du fikk baby? Er ganske sikker på at jeg har vært å snoket litt på dagboken din i et terminforum ser du[emoji38][emoji85]
 
Mistet nå i sept, ble gravid uten noen hjelpemidler ja[emoji4]
Så likt vi ligger da, morro[emoji16]
Når var d du fikk baby? Er ganske sikker på at jeg har vært å snoket litt på dagboken din i et terminforum ser du[emoji38][emoji85]
I mai. Han er 5 mnd. nå. Fikk mensen når han var 3. Trodde bonusen med graviditet og fødselen var uteblitt mens i maange måneder ;)
 
I mai. Han er 5 mnd. nå. Fikk mensen når han var 3. Trodde bonusen med graviditet og fødselen var uteblitt mens i maange måneder ;)


Du fikk d såpass fort tilbake ja, d tenker jeg var kjipt[emoji30] Positive er jo at du i teorien kan bli gravid fort da[emoji38]
Her gikk d 7 mnd før jeg fikk mensen tilbake, har ikke gått på noe prevensjon siden jeg fødte i aug -16, men har bare gått aktivt inn for d i 3 pp likevel[emoji28]
 
PP 3 - CD 4

Dag 2 med letrozol, så spent på om d blir noe bivirkninger denne gangen. Mener d var noen veldig varme netter sist bl.a[emoji848] Håper el kommer tidligere enn den gjorde sist (cd24), for det er jammen meg leeenge til[emoji30]
 
PP 3 - CD 8

Ferdig med letrozol for denne gang, siste pille ble tatt i går.
Har ikke merket noen bivirkninger denne gangen[emoji4]
Tok første el.testen i dag, overhodet ikke i nærheten av å bli positiv...tenker jeg bare tar test annenhver dag til de begynner å bli litt sterkere[emoji28]
 
Last edited:
Prøver på barn nr.2, så da blir det ny dagbok også. Orker ikke flytte mer på den stakkars gamle dagboken[emoji12]

Sykluslengder etter forrige fødsel:
1 syklus: 60 dager
2 syklus: 29 dager
3 syklus (PP 1): 41 dager
4 syklus (PP 2): gravid (SA uke 9)
5 syklus: 41 dager
6 syklus (PP3):

Så artig å se du er i gang igjen. Lykke til fremover [emoji846][emoji106][emoji173]️
 
Så artig å se du er i gang igjen. Lykke til fremover [emoji846][emoji106][emoji173]️

Ja, nå er vi veldig klare for å få en til[emoji5] Tusen takk[emoji177] Hvordan går d med deg?! Ble d helt bom stopp, eller prøver dere fortsatt/blitt gravid?[emoji5]
 
PP 3 - CD 10
Svært negativ el.test i dag også, kjenner d jobbes i eggstokkene (eller hvor d nå skjer ting), håper ikke el drøyer så alt for lenge[emoji38] Blir kjipt hvis d er enda 14 dager til før d skjer noe, men samtidig...resulterer d i baby skal jeg ikke klage[emoji23]
 
PP 3 - CD 10
Svært negativ el.test i dag også, kjenner d jobbes i eggstokkene (eller hvor d nå skjer ting), håper ikke el drøyer så alt for lenge[emoji38] Blir kjipt hvis d er enda 14 dager til før d skjer noe, men samtidig...resulterer d i baby skal jeg ikke klage[emoji23]
El kommer snart, oog det blir baby, for det har jeg nemmelig bestemt :D
 
Back
Topp