Håper på lillebror/-søster[emoji169]

PP 3 - CD 17

D virker ikke som el har vært ennå, har testet dem siste 7-8 dagene, men ingen positive tester å se. Heldigvis ser d ut som dem blir sterkere, så vi får se hvor lang tid d tar før el kommer evt testene blir svakere igjen[emoji28]
Skal ta blodprøve pga letrozolen cd20, så er spent på om el har vært til da[emoji848]
 
PP 3 - CD 20
Eeendelig ser d ut til at d skjer noe med el.testene, mnd (hittil) sterkeste test tatt i formiddag, så får vi se hva morgendagens sier[emoji28] Tok en nå nettopp, men var dumt gjort av meg, for d var så lys urin at d hadde jeg ikke trengt[emoji85]
Tatt blodprøve tidligere i dag, så skal ringe å få svaret på den om noen dager, men regner STERKT med at den viser at el ikke har vært ennå[emoji23]
 
Last edited:
PP 3 - CD 20
Eeendelig ser d ut til at d skjer noe med el.testene, mnd (hittil) sterkeste test tatt i formiddag, så får vi se hva morgendagens sier[emoji28] Tok en nå nettopp, men var dumt gjort av meg, for d var så lys urin at d hadde jeg ikke trengt[emoji85]
Tatt blodprøve tidligere i dag, så skal ringe å få svaret på den om noen dager, men regner STERKT med at den viser at el ikke har vært ennå[emoji23]
Spennende dager i vente :D
 
PP 3 - CD 21
Tipper el er i morgen, men siden temping er utelukket med en liten en blir d bare antagelser[emoji28]
D morsomme er at jeg hadde el 14 november -15 når jeg ble gravid sist, så om d klaffer denne gangen blir d riiimelig lik termindato gitt[emoji38]

Update: Er nesten så jeg lurer på om el har vært allerede, i går var d MYE aktivitet og murring der nede....i dag...nesten ingen ting[emoji848]
 
Last edited:
Spennende!! [emoji1][emoji1] Tenk om du får nesten samme termin. Det hadde vært morsomt!
Forhåpentligvis har el allerede vært og du begynner snart å ruge på gullegget ;) Krysser fingrene for deg [emoji1]
 
Spennende!! [emoji1][emoji1] Tenk om du får nesten samme termin. Det hadde vært morsomt!
Forhåpentligvis har el allerede vært og du begynner snart å ruge på gullegget ;) Krysser fingrene for deg [emoji1]

Ja, d hadde blitt svært spennende, forhåpentligvis hadde vi sluppet bursdag på samme dag, d tror jeg fort kunne resultert i minikrise etterhvert[emoji23][emoji85] (bare fordi jeg tenker at dem sikkert hadde ønsket seg "hver sin dag"[emoji12])

I dag går jeg for 1 dpo, så da er d bare å la ventingen begynne...kan ikke fatte at tiden mellom el og ikm tar så utroooolig mye lengre enn ikm til el[emoji848]
Takk[emoji173]️
 
Last edited:
PP 3 - 3 dpo (cd25)
Skal si dagene snegler seg avgårde, skulle egentlig ønske man bare kunne få vite med en gang om man ble gravid eller ikke.
Følelsen er heller ikke så god denne gangen, ikke fordi jeg ikke tror d har klaffet (for d har virkelig ikke stått på timingen), men føler d bare ville vært litt FOR bra om d skulle gått så fort[emoji848] Uansett er d selvsagt spennende dager/uke i vente, og jeg hååper så inderlig likevel[emoji173]️
 
PP 3 - 6 dpo (cd28)

2 dager til nå så ryker første testen[emoji85] Såå klar for å teste, hjelper ikke å være sist i ikm gruppa heller, blir jo så innmari påvirket av alle som tester[emoji23]
Blir blodprøve (igjen) i morgen, da forrige ble tatt for tidlig i syklusen.
 
I morgen det ryker en test?[emoji2]

D var planen, men røyk på en test i 15-tiden i dag[emoji23][emoji85] For fikk så INNMARI press i livmorområdet, slik at d var ubehagelig å gå, gikk over på en liten time, men d gjorde at nysgjerrigheten tok overhånd[emoji87] Den var selvsagt HELT blenda[emoji23] Men nå er jeg jo i gang, så da ryker d vel en i morgen tidlig også[emoji51]
 
D var planen, men røyk på en test i 15-tiden i dag[emoji23][emoji85] For fikk så INNMARI press i livmorområdet, slik at d var ubehagelig å gå, gikk over på en liten time, men d gjorde at nysgjerrigheten tok overhånd[emoji87] Den var selvsagt HELT blenda[emoji23] Men nå er jeg jo i gang, så da ryker d vel en i morgen tidlig også[emoji51]

Spennende! Da må jeg følge med på dagboka di :) så lenge stormen tar strømmen og dekningen her [emoji23]
 
Spennende! Da må jeg følge med på dagboka di :) så lenge stormen tar strømmen og dekningen her [emoji23]

[emoji16][emoji1305]
D kan skje her også, så vi får se hva stormen og morgendagen bringer[emoji28]
 
Back
Topp