Håper på lillebror/-søster[emoji169]

PP 3 - 8 dpo (cd30)

Nei, her var d ikke mye spennende å meddele[emoji38][emoji85] Hvit hvit hvit[emoji12]
ada6128ba1a290ba548deafc2fcdc8b0.jpg

Tror jeg venter til 10 dpo med neste test gitt[emoji51]
 
Last edited:
Blir spennende å se på lørdagen da [emoji106]

Jepp, men ble litt "negativ" siden jeg fikk svak strek 8 dpo med lillegutt[emoji848] Men d kan være så mange ting som gjør at d ikke blir på samme måte nå[emoji38][emoji85] (mer usikker på el, egget evt fester seg senere, annen type test...ja, du skjønner tegninga[emoji12])
 
PP 3 - 9 dpo (cd31)
Negativ test i dag også[emoji19] Jeg som skulle vente til i morgen...hahaha[emoji23][emoji85] Føler d burde vært en svak strek idag hvis d skulle blitt noe denne mnd, har bare lutealfase på 11 dager, så har ikke så høye forhåpninger nå gitt... D eneste må være hvis el ikke var når jeg trodde, samt den intense pressinga som var her om dagen...tiden vil vise[emoji51]
 
Last edited:
Tester man skulle tro en hadde vaska i klor er ikke veldig morsomme tester [emoji23] Mulig det var festesmerter det du merket her om dagen? [emoji1] Jeg håper for deg enda!!
 
Tester man skulle tro en hadde vaska i klor er ikke veldig morsomme tester [emoji23] Mulig det var festesmerter det du merket her om dagen? [emoji1] Jeg håper for deg enda!!

Haha, d er såååå sant[emoji23][emoji85]
Ja, da kan d vel enda gå en dag eller to før d vises på noe test[emoji848]
Kan virkelig ikke forstå at d var noe annet enn enten festesmerter eller eggløsning som fant sted, etter den lille timen d stod på har d ikke vært noen ting[emoji15] Og var d eggløsning blir d tross alt å gå enda flere dager før man vet[emoji38]
 
Det kan nok det da ja. Må jo grave seg godt ned det egget før det er klart for å si ifra om at den nå er på plass og skal være der i 40 uker ;)

Det virker jo sannsynlig at det er enten eller [emoji1] Forhåpentligvis ikke el siden ventetiden allerede er ille nok som den er [emoji23] Nei, det er garantert egget som graver seg ned [emoji108][emoji1]

(av en eller annen grunn får jeg ikke sitert deg i innleggene dine )
 
Det kan nok det da ja. Må jo grave seg godt ned det egget før det er klart for å si ifra om at den nå er på plass og skal være der i 40 uker ;)

Det virker jo sannsynlig at det er enten eller [emoji1] Forhåpentligvis ikke el siden ventetiden allerede er ille nok som den er [emoji23] Nei, det er garantert egget som graver seg ned [emoji108][emoji1]

(av en eller annen grunn får jeg ikke sitert deg i innleggene dine )

True true[emoji28]
Nei, sliter litt hvis jeg må vente enda en uke på tr eller graviditet, men d positive er at jeg var å tok blodprøve for å sjekke for el den dagen presset i magen var, så når jeg får svar på den vet jeg med d samme om d var d ene eller d andre[emoji38]
Hmm...så rart[emoji848] Jaja, gjør ikke så mye, sjelden jeg sjekker varslene, går heller inn der jeg ønsker å ser om d har skjedd noe nytt[emoji12]
 
Ja, det er jo veldig bra at det havnet på samme dag [emoji1] Når får du svar på de prøvene da? Tror jeg er like spent som deg her jeg sitter [emoji23]

Virker jo som om du får med deg innleggene så da er det jo ikke noe problem [emoji1][emoji1]
 
Ja, det er jo veldig bra at det havnet på samme dag [emoji1] Når får du svar på de prøvene da? Tror jeg er like spent som deg her jeg sitter [emoji23]

Virker jo som om du får med deg innleggene så da er det jo ikke noe problem [emoji1][emoji1]

[emoji23] Herlig[emoji16] Og koselig at flere enn bare meg selv er spente, mannen venter heller på positiv test[emoji12]
Noen dager mener jeg hun sa, men den skal først sendes fra d lokale sykehuset til et annet for å analyseres, så skal resultatet sendes til gyn, så man/tirs bør d vel være mulig å få svar (tok den jo på onsdag)[emoji848]
[emoji6][emoji1305]
 
Mannfolk [emoji1] Han her hjemme venter bare på el. Det er hans høydepunkt [emoji38]

Definitivt at det burde ligge noen svar hos gyn da altså! Måtte helga fly avgårde!!
Kommer du til å fortsette testingen likevel da? [emoji51][emoji18]
 
Mannfolk [emoji1] Han her hjemme venter bare på el. Det er hans høydepunkt [emoji38]

Definitivt at det burde ligge noen svar hos gyn da altså! Måtte helga fly avgårde!!
Kommer du til å fortsette testingen likevel da? [emoji51][emoji18]

Joda, han er "all inn" på el her også[emoji23][emoji85] Men han bryr seg ikke så mye om den testingen før den uten tvil er positiv[emoji12]
Blir spennende å se hva gyn sier, for nå ser d jammen meg ut som tr også er på tur[emoji849] D KAN jo hende el var to dager tidligere enn jeg trodde, eller at kroppen har tenkt til å spotte slik den gjorde forrige syklus (4 dager før tr slo skikkelig til)[emoji848] Nei, nå ble d virkelig en liten nedtur på en fredagskveld merker jeg[emoji19]
 
PP 3 - 10 dpo (cd32)
Som skrevet over her er d bitte litt spotting på gang, kjenner mensmurring og regner med tr er rett rundt hjørnet. D var som svarte at d ikke skulle gå med letrozol da[emoji848] Var jo d jeg var redd for...at forhåpningene mine var litt for høye til letrozolen, jaja. Bare å spenne seg fast og gjøre seg klar for ny pp, d lille positive er jo at vi slipper to barn med nesten AKKURAT samme bursdagsdato[emoji12]
 
PP 3 - 10 dpo (cd32)
Som skrevet over her er d bitte litt spotting på gang, kjenner mensmurring og regner med tr er rett rundt hjørnet. D var som svarte at d ikke skulle gå med letrozol da[emoji848] Var jo d jeg var redd for...at forhåpningene mine var litt for høye til letrozolen, jaja. Bare å spenne seg fast og gjøre seg klar for ny pp, d lille positive er jo at vi slipper to barn med nesten AKKURAT samme bursdagsdato[emoji12]
Åneeei :( Det skullejo klaffe med en gang!! Skal u ha pause fra letrozol nå da eller bare kjøre på? :)
 
Åneeei :( Det skullejo klaffe med en gang!! Skal u ha pause fra letrozol nå da eller bare kjøre på? :)

Ja, dette var litt nedtur[emoji19] Men men, vi kjører på med letrozol denne pp også, har ikke hørt jeg skal gjøre noe annet hvertfall[emoji38][emoji85]
 
Nei? Så kjedelig da [emoji53] Var jo ikke sånn det skulle bli. Er ikke festeblødning da? Ja. Jeg er litt sta og vil ikke gi fra meg håpet enda [emoji51]
 
Nei? Så kjedelig da [emoji53] Var jo ikke sånn det skulle bli. Er ikke festeblødning da? Ja. Jeg er litt sta og vil ikke gi fra meg håpet enda [emoji51]

Du er søt da[emoji18]
Nei, nå er d ikke tvil lengre om at d er tr som er ankommet, d jeg nå er mest nysgjerrig på er d der presset jeg opplevde på onsdag[emoji15][emoji848] Mon tro hva d kunne vært 3 dager før mens liksom...hmmm...
 
Æsj!! Teite tanta. Burde vite bedre enn å ignorere sine besøkstider [emoji19]
Ja, det er jeg også! Hva kunne det vært? Og så i livmoren liksom? Kroppen gjør jo så mye rart.. Man blir jo så var på alt også når man håper på en bitte liten spire [emoji18]
 
Back
Topp