Håper på et lite frø

IMG_20170519_090247.jpg 10dpo(øverst) og 11dpo(nederst), 11dpo er liiitt sterkere, men ikke mye. Er 12 dpo i dag og har bare 1 billigstrimmel igjen :O Tenker å kjøpe en digital i dag, og ta den i morgen eller på søndag :)

Gleder meg til digital! [emoji7]

Jeg også! Gruer meg litt også, tenk om den er negativ :O Neida.. Det blir 12 lange uker nå etter sa'n. Men skal prøve å kose meg :)

Last edited:
Jeg også! Gruer meg litt også, tenk om den er negativ :O Neida.. Det er 12 lange uker nå etter sa'n. Men skal prøve å kose meg :)
Skjønner godt at det er skummelt nå. Tror jeg blir både glad og redd selv når jeg sitter med positiv test igjen. Men det er jo ikke noe som tilsier at det ikke skal gå bra denne gangen [emoji6][emoji173] Du må bare prøve å nyte det. Også får du tenke at kroppen har brukt de tolv ukene på å blir klar igjen, så nå må jo spira bare sitte hele veien! [emoji173][emoji4]

Skjønner godt at det er skummelt nå. Tror jeg blir både glad og redd selv når jeg sitter med positiv test igjen. Men det er jo ikke noe som tilsier at det ikke skal gå bra denne gangen [emoji6][emoji173] Du må bare prøve å nyte det. Også får du tenke at kroppen har brukt de tolv ukene på å blir klar igjen, så nå må jo spira bare sitte hele veien! [emoji173][emoji4]

Sant nok :) :Heartred Det er faktisk bare 8-9 uker etter sa'n, selv om det føles lenger ut :) Mente at det blir 12 lange uker nå, men skal virkelig prøve å ikke tenke slik. Er jo kjempe takknemlig for at det klaffet igjen så fort, og som du sier så er det ikke noe som tilsier at det kommer til å skje igjen :Heartred Håper EL kommer hos deg snart og at en liten spire vandrer ned og fester seg godt i livmorhulen :Heartred

Sant nok :) [emoji813]red Det er faktisk bare 8-9 uker etter sa'n, selv om det føles lenger ut :) Mente at det blir 12 lange uker nå, men skal virkelig prøve å ikke tenke slik. Er jo kjempe takknemlig for at det klaffet igjen så fort, og som du sier så er det ikke noe som tilsier at det kommer til å skje igjen [emoji813]red Håper EL kommer hos deg snart og at en liten spire vandrer ned og fester seg godt i livmorhulen [emoji813]red
Takk [emoji4][emoji173] Håper det går fort for meg også! Blir nervepirrende til man er forbi der man mistet sist og så holder man vel pusten litt til man passerer 12 uker. Men dette skal gå bra denne gangen! Den må det bare[emoji4][emoji173][emoji173][emoji173]

Ja! :Heartred Det sies jo at man er ekstra fruktbar etter en sa og at dersom man blir gravid igjen innen 6 mnd så er sjangsen for å miste igjen noe mindre :) Denne gangen skal den sitte! Blir spennende å følge med på tempingen og el-testingen hos deg :) :Heartred

Back
Topp