Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med deg? Er alt bra? [emoji173]
Håper alt er bra med deg ❤
Så godt å høre Det skjønner jeg blir spennende ❤ Håper de neste ukene går fort og at dere får høre hjertet bankeHei, her går alt bra Er 7+4 i dag og har ikke hatt noe mer spotting enn den som var mellom 4+2 og 4+6 Er trøtt, oppblåst, har fått større pupper og brystvortene er såre. Det høres på en måte ut som at jeg har en del symptomer, men hadde følt meg enda tryggere med kvalme (kun småkvalm innimellom..). Skal på TUL 9+2 Blir veldig spennende, da det var da jeg mistet sist
Skjønner hva du mener med symptomer, jeg er kun litt ekstra trøtt, så er innimellom vanskelig å tro på at jeg er gravid. Men vil helst ikke bli kvalm da. [emoji14]Hei, her går alt bra [emoji813]red Er 7+4 i dag og har ikke hatt noe mer spotting enn den som var mellom 4+2 og 4+6 Er trøtt, oppblåst, har fått større pupper og brystvortene er såre. Det høres på en måte ut som at jeg har en del symptomer, men hadde følt meg enda tryggere med kvalme (kun småkvalm innimellom..). Skal på TUL 9+2 Blir veldig spennende, da det var da jeg mistet sist
Skjønner hva du mener med symptomer, jeg er kun litt ekstra trøtt, så er innimellom vanskelig å tro på at jeg er gravid. Men vil helst ikke bli kvalm da. [emoji14]
Så spennende med tul. Det er jo ikke lenge til heller! [emoji4][emoji173]
Ja, tiden går litt sakte. Men samtidig føler man nok plutselig at den har gått fort likevel [emoji4]Ja, vil helst ikke bli skikkelig kvalm, men på den andre siden [emoji14] Blir veldig spennende med ul! Selv føler jeg at det er leeenge til
8+0: ny uke!
226 dager igjen!
Spiren er så stor som et bringebær
Føler tiden frem til nå har gått fortere enn forrige gang. Forrige gang googlet jeg meg nesten gal på alt mulig rart angående rare graviditetstegn ++. Denne gangen har første trimester havnet på sommeren med ferie og avslappende dager - deilig!
Av symptomer har jeg fortsatt ømme brystvorter og brystene har blitt litt større og fastere. Jeg er veldig oppblåst, spesielt på kvelden, og alt utenom kjoler og joggebukser er til å få fnatt av. Har den siste uken hatt noen dager der jeg har vært uggen og ikke hatt noe særlig matlyst, men har ikke vært direkte kvalm eller kastet opp
Det var i denne uken jeg mistet symptomer sist. Jeg vet at en del mister symptomer på denne tiden og at de likevel har en sunn spire, men jeg håper jeg beholder mine litt lenger denne gangen
9 dager til TUL
Spennende dager i vente!
Jeg er også inne i uken jeg mistet symptomene sist, veldig nervepirrende
Men nå skal det gå bra for oss begge! Basta!
Denne gangen går det! [emoji173]
Under en uke til tul for deg! Det går fort! [emoji4][emoji173]8+3: fortsatt symptomer og er faktisk litt tiltagende uggen til tider - setter så stor pris på det
6 dager til tul :O
Under en uke til tul for deg! Det går fort! [emoji4][emoji173]