Hihi, "schwanger" Gratulerer så masse igjen <3
Hihi, takk! Håper du får positiv test snart også og at spiren bare er litt beskjeden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, "schwanger" Gratulerer så masse igjen <3
Hurra for schwanger
Hurra for positiv digital [emoji2][emoji173]
Gratulerer med schwanger[emoji173]️[emoji1]
Åhhh så gøy kirsebær!! Gratulerer så mye!! Krysser fingrene for at spiren graver seg godt ned og blir en vakker liten skapning
4+3: oppdaget litt brun utflod i går kveld etter en liten hyggestund med mannen (orgasme uten penetrasjon) Har ingen gode erfaringer med brun utflod dessverre.. Det har nesten stoppet opp nå, er mer mørke gult.. Får se hvordan det utvikler seg. Hvorfor skal det være så vanskelig å få barn
Huff får håpe det er uskyldig!!! Skjønne godt du blir fortvilet men det må ikke bety noe... krysser fingrene for at det går bra <3
4+3: oppdaget litt brun utflod i går kveld etter en liten hyggestund med mannen (orgasme uten penetrasjon) Har ingen gode erfaringer med brun utflod dessverre.. Det har nesten stoppet opp nå, er mer mørke gult.. Får se hvordan det utvikler seg. Hvorfor skal det være så vanskelig å få barn
Håper dette er ufarlig [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
[emoji173] Hvordan går det? Har det stoppet opp? Hold deg fast lille spire! [emoji173][emoji173][emoji173]
Godt å høre [emoji4][emoji173] Dette må jo gå bra! [emoji173]Takk for at du spør [emoji813]red Tror det går bra Det kom kun litt brun spotting i går og ingenting i natt eller foreløpig i dag Brystvortene er blitt kjempe såre og mørkere og jeg tisser ofte, så tiltagende symptomer er et godt tegn - sist forsvant alle symptomer før jeg begynte å blø.
Så bra at spottingen forsvant! [emoji4] Jeg skjønner tankegangen din veldig godt, men det er ikke noen mindre sannsynlighet for at det skal gå bra fordi man har mistet en gang. Heldigvis! [emoji4][emoji173][emoji173] Du får prøve å sende positive tanker til spira og spise og drikke så den trives, så skal det nok gå bra. [emoji6] Jeg heier på dere! [emoji173]5+0: spottingen er borte. Så får bare vente og se Ettersom jeg ikke har barn og mistet første sitter jeg med tanker som at det er veldig usannsynlig at det skal gå bra denne gangen. Noe som jeg selv også vet er en teit tankegang, da flere kvinner som har mistet har fått et friskt barn senere. Nå skal vi snart på ferie og jeg skal rett og slett prøve å ikke tenke så mye på spiren (i alle fall ikke bekymre meg så veldig..), annet enn når det kommer til mat og drikke selvsagt Jeg er kjempe glad for den lille huleboeren som valgte å slå seg til i magen min og skal gjøre alt for at den liker seg der. God søndag!
Så bra at spottingen forsvant! [emoji4] Jeg skjønner tankegangen din veldig godt, men det er ikke noen mindre sannsynlighet for at det skal gå bra fordi man har mistet en gang. Heldigvis! [emoji4][emoji173][emoji173] Du får prøve å sende positive tanker til spira og spise og drikke så den trives, så skal det nok gå bra. [emoji6] Jeg heier på dere! [emoji173]
Forstår så utrolig godt tankene om hvor usannsynlig det er at det skal ende i en baby. Men vi må bare virkelig tro at nå skal det være vår tur [emoji173]️[emoji177][emoji254][emoji255]