Håper på et lite frø

IMG_20170510_084045.png CD25, 3dpo:
endelig kryss! men er jeg 3 eller 4 dpo? Trodde man regnet med eggløsningsdagen, vil nemlig heller være 4 -enn 3dpo! :D
dpo-symptomer: mye luft i magen, murringer og såre brystvorter.
 
Vis vedlegget 225105 CD25, 3dpo:
endelig kryss! men er jeg 3 eller 4 dpo? Trodde man regnet med eggløsningsdagen, vil nemlig heller være 4 -enn 3dpo! :D
dpo-symptomer: mye luft i magen, murringer og såre brystvorter.

Hurra for krysset! Kan nok se ut som du er 3 DPO [emoji4] DPO regnes dagen etter at el har vært[emoji4]
 
Hurra for krysset! Kan nok se ut som du er 3 DPO [emoji4] DPO regnes dagen etter at el har vært[emoji4]

Jaa, hurra! :) Aha, da er jeg altså bare 3 dpo! Tiden snegler seg avgårde :p
 
Blir å følge med [emoji6] Lever på alle andre sine tester nå som jeg selv har prøvepause [emoji1][emoji85]

Det skjønner jeg! :D Snart er du tilbake i gamet selv! Men greit å holde seg litt "varm i trøya" i mellomtiden :D
 
IMG_20170511_121011.png CD26, 4dpo:
Ingen symptomer, bortsett fra en voldsom apetitt (men det bruker jeg å få i dpo-land uansett, men ofte litt nærmere ikm). I går kveld var jeg super følsom. Venter i spenning :) Syns forresten at tempen er litt lavere enn det den bruker i dpo-land, og tempen før dpo var litt høyere enn normalt. Får kanskje tempe et annet sted enn i munnen neste syklus ;)
 
IMG_20170513_075531.png
CD28, 6dpo:
tempet 1/2time etter normalen og har sovet urolig i natt, så dagens temp er ikke helt til å stole på. Har murringer og av og til stikninger både over eggstokk -og livmorområdet. Stikningene er mer spennende. Også er jeg veeldig humørsyk. Blir spennende å se om dette er pms eller en spire. Første test ryker nok i morgen :D
 
Vis vedlegget 225333
CD28, 6dpo:
tempet 1/2time etter normalen og har sovet urolig i natt, så dagens temp er ikke helt til å stole på. Har murringer og av og til stikninger både over eggstokk -og livmorområdet. Stikningene er mer spennende. Også er jeg veeldig humørsyk. Blir spennende å se om dette er pms eller en spire. Første test ryker nok i morgen :D

Spennende! [emoji16] Gleder meg til test! [emoji4]
 
Spennende, krysser fingrene for deg ❤️
 
Takk jenter!

7dpo og blenda test! Får ikke lastet opp bildet grunnet for stor fil :/ Men er uansett ikke så spennende :p
 
IMG_20170515_081450.png 8dpo:
tempdropp og skyggestrek = blåmandag. Har fortsatt stikninger og såre brystvorter, forøvrig ingen symptomer.. Jaja, får bare vente på tanta. LF på 11 sist, håper den forlenger seg litt (les: ikke blir kortere!!).
 
Last edited:
Æsj, så kjedelig. Klem [emoji173]️
 
IMG_20170515_115919.jpg skal egentlig lese til eksamen, men har brukt hele dagen på å stirre på en skyggetest som ikke engang synes på bildet. Ah, prøverlivet :pompus::confused:
 
Jeg ser også noe! :) Krysser fingrene for at det ikke er skygge, men babystrek som blir sterkere de neste dagene! <3

Takk! Håper det, selv om jeg ikke er så optimistisk mtp tempen :)
 
Du er jo bare 8 dpo (?), så den kan fortsatt svinge opp igjen! :) Hvor lang lutealfase pleier du å ha?

jeg har ikke tempet skikkelig før etter sa'n i mars og ved første syklus hadde jeg LF på 11 dager, syns det er litt kort. Håper tempen ikke er på veg ned enda og at LF er blitt litt lengre :)
 
Back
Topp