Hurra! [emoji2]Vis vedlegget 224931 tempen fikk et lite sprang i dag og regner med at jeg er 2dpo! Håper den er enda høyere i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! [emoji2]Vis vedlegget 224931 tempen fikk et lite sprang i dag og regner med at jeg er 2dpo! Håper den er enda høyere i morgen
Vis vedlegget 225105 CD25, 3dpo:
endelig kryss! men er jeg 3 eller 4 dpo? Trodde man regnet med eggløsningsdagen, vil nemlig heller være 4 -enn 3dpo!
dpo-symptomer: mye luft i magen, murringer og såre brystvorter.
Hurra for krysset! Kan nok se ut som du er 3 DPO [emoji4] DPO regnes dagen etter at el har vært[emoji4]
Den gjør det, men før du vet ordet av du plutselig i gang med testing Blir spennende!Jaa, hurra! Aha, da er jeg altså bare 3 dpo! Tiden snegler seg avgårde
Den gjør det, men før du vet ordet av du plutselig i gang med testing Blir spennende!
Ja, det ryker nok den på søndag allerede Er ei lita testetøs
Blir å følge med [emoji6] Lever på alle andre sine tester nå som jeg selv har prøvepause [emoji1][emoji85]
Vis vedlegget 225333
CD28, 6dpo:
tempet 1/2time etter normalen og har sovet urolig i natt, så dagens temp er ikke helt til å stole på. Har murringer og av og til stikninger både over eggstokk -og livmorområdet. Stikningene er mer spennende. Også er jeg veeldig humørsyk. Blir spennende å se om dette er pms eller en spire. Første test ryker nok i morgen
Jeg ser også noe! Krysser fingrene for at det ikke er skygge, men babystrek som blir sterkere de neste dagene! <3
Du er jo bare 8 dpo (?), så den kan fortsatt svinge opp igjen! Hvor lang lutealfase pleier du å ha?Takk! Håper det, selv om jeg ikke er så optimistisk mtp tempen
Du er jo bare 8 dpo (?), så den kan fortsatt svinge opp igjen! Hvor lang lutealfase pleier du å ha?