Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra at det ikke var noen rester igjen! Nå er det bare å håpe at en ny spire fester seg fort! [emoji4]Jeg har vært hos gyn nå, hun kunne ikke se noen rester, men hun trodde ikke at hcg kom til å være neg enda og ville i få fall ha meg inn på enda en kontroll. Sjekket med strimmel selv i dag og den var i alle fall negativ - så jeg er ved godt mot! Skjønner ikke helt hvorfor hun var så skeptisk
Så spennende lykke til med prøvingen så håper vi det blir bare denne pp
Så bra at du blir fulgt godt opp.
Og da er det bare å krysse fingrene for at hcg stiger ved neste blodprøve da
Håper det er en liten spire inni der og at tr holder seg langt unnaVis vedlegget 223241 tempen holder seg stabil. Har hatt mensmurringer og stikninger over livmoren* på kvelden spesielt siden el. Også blanding mellom vannaktig og kremete utflod. Kan jo være tegn på både mensen og graviditet Har ikke hatt stikninger i siden som ved forrige graviditet.
Håper det er en liten spire inni der og at tr holder seg langt unna
Når skal du teste? Spent!
Kommer nok til å svi av en test på lørdag, 10dpo Er på påskeferie tom mandag og har bare med 2 stk, angrer litt på det
Snart testetid[emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]
Den er jo fortsatt langt over coverline da når er ikm?
Iiih, gleder meg til test i morgenDet er sant! Ikm er 20.april, så tenker at jeg tar første test i morgen (10dpo) Da har jeg klart å holdt meg lenge, bruker å teste allerede fra 8dpo
Iiih, gleder meg til test i morgen