Håper på et lite frø

Ååå, så artig å følge med [emoji1] håper tempen holder seg oppe [emoji1]
 
Jeg har vært hos gyn nå, hun kunne ikke se noen rester, men hun trodde ikke at hcg kom til å være neg enda og ville i få fall ha meg inn på enda en kontroll. Sjekket med strimmel selv i dag og den var i alle fall negativ - så jeg er ved godt mot! Skjønner ikke helt hvorfor hun var så skeptisk :D
Så bra at det ikke var noen rester igjen! Nå er det bare å håpe at en ny spire fester seg fort! [emoji4]
 
Så spennende :) lykke til med prøvingen så håper vi det blir bare denne pp :happy:
 
  • Liker
Reactions: K.B
IMG_20170413_164808.png tempen holder seg stabil. Har hatt mensmurringer og stikninger over livmoren* på kvelden spesielt siden el. Også blanding mellom vannaktig og kremete utflod. Kan jo være tegn på både mensen og graviditet :) Har ikke hatt stikninger i siden som ved forrige graviditet.
 
Vis vedlegget 223241 tempen holder seg stabil. Har hatt mensmurringer og stikninger over livmoren* på kvelden spesielt siden el. Også blanding mellom vannaktig og kremete utflod. Kan jo være tegn på både mensen og graviditet :) Har ikke hatt stikninger i siden som ved forrige graviditet.
Håper det er en liten spire inni der og at tr holder seg langt unna :D
 
Kommer nok til å svi av en test på lørdag, 10dpo :D Er på påskeferie tom mandag og har bare med 2 stk, angrer litt på det :p

Herregud så nervepirrende! Ja, skjønner du angrer litt på det :p heia heia!
 
  • Liker
Reactions: K.B
ja, haha, selv om jeg ikke tror det klaffer så har jeg sommerfugler i magen :D
 
IMG_20170414_091814.png aner en tantete trend over kurven min :D neei. Men vi får se :)
 
Den er jo fortsatt langt over coverline da :) når er ikm?
 
Det er sant! Ikm er 20.april, så tenker at jeg tar første test i morgen (10dpo) :D Da har jeg klart å holdt meg lenge, bruker å teste allerede fra 8dpo :p
Iiih, gleder meg til test i morgen :D:D
 
Back
Topp