Håper på et lite frø

Det er sant! Ikm er 20.april, så tenker at jeg tar første test i morgen (10dpo) :D Da har jeg klart å holdt meg lenge, bruker å teste allerede fra 8dpo :p

Jøss det er bra ja! Jeg testet 7 dpo sist bare for å roe kløingen :p og så testet jeg 9 dpo igjen og da var den svak positiv!
Gleder meg til å se testen din i morgen! Heia heia!! :D
 
IMG_20170415_071957.png blenda test og tydelig tempdropp i dag! Skulle jo egentlig vente 1 mens med å prøve på nytt etter sa, så det er egentlig greit :)
 
Godt du klarer å holde deg positiv.
Skal krysse fingrene for deg på neste pp:)

Kryss gjerne alt som kan krysses!

I kveld kom tanta, altså nesten 11dpo. Håper på lengre lf i mai :)
 
Kryss gjerne alt som kan krysses!

I kveld kom tanta, altså nesten 11dpo. Håper på lengre lf i mai :)
Krysser for deg, jeg også! [emoji6]

Godt tr ikke lot vente på seg slik at du fikk en eviglang syklus i alle fall. Jeg er sikker på at kroppen er din er klar for ny spire etter tr. [emoji4][emoji173]
 
Last edited:
IMG_20170420_090145.png såå, cd5 her! Bruker ikke å ha el før nærmere cd17, så må smøre meg med litt tålmodighet :D

Har allerede begynt med grapefruktjuice og skal gå til innkjøp av salvie te. Dessuten skal jeg prøve å droppe snop i ukedagene :D Det blir en utfordring etter påska og det den har etterlatt av rester i skapet.
 
Last edited:
skal prøve bringebærte også :rolleyes:
 
Oh no. I dag er jeg litt redd for at det skal ta kjempe lang tid før jeg blir gravid igjen :S Eller at jeg skal miste igjen. Vet det er teit å tenke slik, meeen.
 
Oh no. I dag er jeg litt redd for at det skal ta kjempe lang tid før jeg blir gravid igjen :S Eller at jeg skal miste igjen. Vet det er teit å tenke slik, meeen.
Skjønner deg veldig godt! Er ikke noe annet jeg vil enn å bli gravid selv!
Det er mange som blir raskt gravide etter å ha mistet, så vi får håpe det gjelder oss også! Jeg har troa! [emoji6]

Heia heia! [emoji173][emoji4]
 
  • Liker
Reactions: K.B
Oh no. I dag er jeg litt redd for at det skal ta kjempe lang tid før jeg blir gravid igjen :S Eller at jeg skal miste igjen. Vet det er teit å tenke slik, meeen.

Ja det er mange tanker som flyr igjennom hodet, men prøv å ikke tenke så mye på det. [emoji173][emoji173][emoji173] håper babystreken ikke er langt unna [emoji173]
 
  • Liker
Reactions: K.B
IMG_20170424_073318.png cd9: drikker grapefruktjuice eller spiser fersk grapefrukt med vaniljesaus til dessert :D Drikker også bringebærblad-te og fom i dag ingen kaffe eller alkohol. El kommer nok først rundt cd 17, så jeg veeenter :D
 
Skjønner deg veldig godt! Er ikke noe annet jeg vil enn å bli gravid selv!
Det er mange som blir raskt gravide etter å ha mistet, så vi får håpe det gjelder oss også! Jeg har troa! [emoji6]

Heia heia! [emoji173][emoji4]
Ja det er mange tanker som flyr igjennom hodet, men prøv å ikke tenke så mye på det. [emoji173][emoji173][emoji173] håper babystreken ikke er langt unna [emoji173]

Takk søtinger! Det går mye bedre nå og jeg tenker at det ikke er lenge til spiren sitter! Haha, humøret svinger altså noe :D
 
Drysser litt babystøv til deg jeg! [emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92]
 
Litt lavere temp i dag og halssmerter. Håper ikke en forkjølelse ødlegger for el nå! :nailbiting:IMG_20170425_092200.png
 
om 6-7 dager :) eggløsnigene mine er litt sensible, men propper innpå med c-vitaminer og drikker mye vann, så håper eggløsning ikke blir utsatt. Syns jeg har sen eggløsning allerede :p
 
Når forventer du el?

om 6-7 dager :) eggløsnigene mine er litt sensible, men propper innpå med c-vitaminer og drikker mye vann, så håper eggløsning ikke blir utsatt. Syns jeg har sen eggløsning allerede :p
 
Back
Topp