Det eneste som står i heftet jeg har fått er at første kontroll er på omtrent syklusdag 11-12, men det er jo helg så derfor ble det CD 10 for meg da. Mine er fryst firedelt/dag to, så jeg skal vel sette dem inn allerede andre dag med progesteron. Regner bare med innsett i løpet av uken etter kontrollen, så lenge alt er greit. Leser jo i heftet at det blir avbrutt om man har en/flere store folikler. Så da er vel det første spenning og så om hvert fall ett egg overlever tining. Og så blir det jo den ventingen etter innsett. Altfor mye potensiell spenning fremover altså.
Ah, skjønner[emoji5] har blasto jeg vettu, derfor jeg må ta 5 dager! Håper jeg får innsett onsdag eller torsdag uka etter.. passer best, for jeg går av vakt i Trondheim onsdag! Blir det torsdag kan jeg bli over en natt.. fredag så må jeg dra hjem imellomtida[emoji57] har 17 mil kjøring til Trondheim!
I know, var kjeeempespent på om jeg hadde utvikling av follikler! Hadde ingen sist[emoji5] og telefonen å vente på om egget hadde overlevd var ennå verre, for vi måtte kjøre mor Trondheim før telefonen kom! Hadde vært fælt å måtte snu[emoji57] men det gikk jo bra sist, så får bare tro at det går fint denne gangen også[emoji5]