Håp om søsken

Mensen kom i går, så da er jeg spent på hvordan denne syklusen blir og hvordan det går i forhold til Riksen. Håper det fortsatt blir forsøk neste syklus. :)
 
Jippi! Jeg får Lutinus, så bra! :)
Hei, spennende å følge deg :)
Vi fikk også en gutt i 2016, og er i gang med fryseforsøk.
Men ble så nysgjerrig, hvorfor vil du heller ha Lutinus enn Crinone? Fikk lutinus på fersk-forsøket som ble gutten vår, og Crinone nå og merker egentlig ingen forskjell selv :) (skjønner at folk reagerer forskjellig altså, men spennende å høre)
 
Hei, spennende å følge deg :)
Vi fikk også en gutt i 2016, og er i gang med fryseforsøk.
Men ble så nysgjerrig, hvorfor vil du heller ha Lutinus enn Crinone? Fikk lutinus på fersk-forsøket som ble gutten vår, og Crinone nå og merker egentlig ingen forskjell selv :) (skjønner at folk reagerer forskjellig altså, men spennende å høre)

Jeg synes det var veldig mye mer gris med Crinone og restene av den enn med Lutinus. Ikke de første par dagene, men etter hvert. Og ved graviditet og da mange uker blir det fryktelig styrete synes jeg. Crinone klumper seg sammen oppi der, og jeg likte dårlig "cottage cheese" griseriet, i tillegg til at jeg begynte å klø nedentil (jeg er litt sensitiv, klør fort nedentil).

Så spennende at du er i gang. Når hadde du innsett? :)
 
Jeg synes det var veldig mye mer gris med Crinone og restene av den enn med Lutinus. Ikke de første par dagene, men etter hvert. Og ved graviditet og da mange uker blir det fryktelig styrete synes jeg. Crinone klumper seg sammen oppi der, og jeg likte dårlig "cottage cheese" griseriet, i tillegg til at jeg begynte å klø nedentil (jeg er litt sensitiv, klør fort nedentil).

Så spennende at du er i gang. Når hadde du innsett? :)
Ahhh, har ikke gått på det så lenge men kjenner forsåvidt igjen det du skriver ja :bored: husker nesten ikke hvordan Lutinusen var i forhold :p
Jaa, altfor spennende! Satt inn ett egg på mandag, håper håper håper at det lykkes på første - så er vi "ferdige" med babylaging :nailbiting:
 
Ahhh, har ikke gått på det så lenge men kjenner forsåvidt igjen det du skriver ja :bored: husker nesten ikke hvordan Lutinusen var i forhold :p
Jaa, altfor spennende! Satt inn ett egg på mandag, håper håper håper at det lykkes på første - så er vi "ferdige" med babylaging :nailbiting:

Lutinus oppførte seg mer som vanlig utflod synes jeg. Det var nok med truseinnlegg, og jeg følte meg ren etter vanlig vask i dusjen (med Crinone var det jo liksom fullt oppi der og fortsatte med klumper etter dusj og, så jeg følte meg aldri... tja... ren?)

Oj, så spennende, og så gøy at egget overlevde tining. Gratulerer med innsett. Da krysser jeg fingrene for positiv test og baby på vei. :Heartred
 
Eggløsningen var veldig sen denne syklusen også, men nå er jeg nokså sikker på at jeg er 3 dpo. Så dersom tempen holder seg i morgen og så melder jeg inn til Riksen at jeg forventer forsinket menstruasjon 8. august. Så håper jeg virkelig at de har plass til meg tross to lange sykluser.

20170730_121554.png
 
Fikk svar fra Riksen om at uansett syklus-forsinkelser så kan jeg starte med Progynova ved første blødningsdag, siden vi har avtalt forsøk i august. Hurra! Da er det jo ikke noe stress, det blir forsøk i august. :D
 
Fikk svar fra Riksen om at uansett syklus-forsinkelser så kan jeg starte med Progynova ved første blødningsdag, siden vi har avtalt forsøk i august. Hurra! Da er det jo ikke noe stress, det blir forsøk i august. :D

Så bra[emoji3][emoji3][emoji3]
 
Så bra[emoji3][emoji3][emoji3]

Ja, det var gode nyheter! :D Ble litt stresset av to tulle sykluser på rad, men nå er det jo ikke noe stress uansett. :)
 
Da kom mensen i kveld og jeg har tatt kveldsdosen av Progynova (1 tablett). :) Skal fra i morgen ta 2 stk hver morgen også. Meldte inn mens i MinJournal nå, så da er jeg spent på når de setter opp ultralydkontroll. Da var jeg endelig i gang. Syklusen ble på 39 dager, så det var en veldig lang syklus for min kropp.
 
Da kom mensen i kveld og jeg har tatt kveldsdosen av Progynova (1 tablett). :) Skal fra i morgen ta 2 stk hver morgen også. Meldte inn mens i MinJournal nå, så da er jeg spent på når de setter opp ultralydkontroll. Da var jeg endelig i gang. Syklusen ble på 39 dager, så det var en veldig lang syklus for min kropp.

Veldig spennende[emoji5][emoji5] fryseforsøk?[emoji5]
 
Veldig spennende[emoji5][emoji5] fryseforsøk?[emoji5]

Ja. Vi har ett strå med to egg på frys. Eneste sjansen vi har på Rikshospitalet nå, for de tilbyr ikke søskenforsøk lenger. Så dette blir spennende. :)
 
Jeg har fått kontroll fredag 25. august (CD 10). :)
 
Og sånn her så forresten grafen min ut. Den ble litt rar, kroppen strevde med EL.

20170817_110024.png
 
Ja. Vi har ett strå med to egg på frys. Eneste sjansen vi har på Rikshospitalet nå, for de tilbyr ikke søskenforsøk lenger. Så dette blir spennende. :)

Spennende[emoji5] håper det lykkes[emoji173]️[emoji173]️
 
Ja, jeg synes vi skal dit begge to! :D

Har du fått forespeilet ca når innsett blir da? På St.Olavs er det kontroll på dag 12,13 eller 14! Jeg skal på dag 12.. sist hadde jeg kontroll på dag 13, og kunne starte på progesteron dagen etter[emoji5] så innsett på dag 5 med progesteron.. ser jo at du har kontroll på dag 10[emoji5]
 
Har du fått forespeilet ca når innsett blir da? På St.Olavs er det kontroll på dag 12,13 eller 14! Jeg skal på dag 12.. sist hadde jeg kontroll på dag 13, og kunne starte på progesteron dagen etter
emoji5.png
så innsett på dag 5 med progesteron.. ser jo at du har kontroll på dag 10
emoji5.png

Det eneste som står i heftet jeg har fått er at første kontroll er på omtrent syklusdag 11-12, men det er jo helg så derfor ble det CD 10 for meg da. Mine er fryst firedelt/dag to, så jeg skal vel sette dem inn allerede andre dag med progesteron. Regner bare med innsett i løpet av uken etter kontrollen, så lenge alt er greit. :) Leser jo i heftet at det blir avbrutt om man har en/flere store folikler. :eek: Så da er vel det første spenning og så om hvert fall ett egg overlever tining. :nailbiting: Og så blir det jo den ventingen etter innsett. Altfor mye potensiell spenning fremover altså. :rolleyes::D:p
 
Last edited:
Back
Topp