Da må du poste resultatet om du får det til den «rammen» rundt har jeg bare i hode så du får ho en lyd når du er ferdig om du trenger denGøy! Dette skal jeg også prøve
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må du poste resultatet om du får det til den «rammen» rundt har jeg bare i hode så du får ho en lyd når du er ferdig om du trenger denGøy! Dette skal jeg også prøve
Da må du poste resultatet om du får det til den «rammen» rundt har jeg bare i hode så du får ho en lyd når du er ferdig om du trenger den
Har du noe mønster?Og mammabukse med høøøøøyt liv skal jeg sy til meg selv i digg stretchstoff
Jeg har lært mye gjennom YouTube å diverse sy blogger. Anbefaler å hoppe i det å finne ut underveisJeg må snart få noen til å lære meg å bruke symaskinen jeg kjøpte for sikkert 5 år siden! Hadde vært så kos å sy klær til den lille
Stilig!Jeg heklet disse i går da jeg gikk litt lei strikkingen. Raske og morsomme. Vis vedlegget 298676
de var KULE! Hvor har du funnet oppskrift?Jeg heklet disse i går da jeg gikk litt lei strikkingen. Raske og morsomme. Vis vedlegget 298676
Spruttegruppen.dkde var KULE! Hvor har du funnet oppskrift?
Ååh, så kule!!Jeg heklet disse i går da jeg gikk litt lei strikkingen. Raske og morsomme. Vis vedlegget 298676
nusselig. Så flink du er!Ikke hatt tid eller overskudd til å strikke de siste ukene, men begynte på en Dorthealue i helgen som ble ferdig i dag