Håndarbeidstråden

Klarte å få sydd en liten baggy babybukse her for et par dager siden når kvalmen hadde lagt seg litt, tenkte å prøve på en til etterpå hvis formen sier ja til det :D Kan poste bilde etterpå :D Har noen nydelige silkemyke stretchstoff i babyblå og dus babyrosa, gleder meg til å få vite kjønn
 
Og mammabukse med høøøøøyt liv skal jeg sy til meg selv i digg stretchstoff :D
 
Jeg både strikker og syr, å har så lyst til å sette i gang med håndarbeid til den lille :happy: har gitt meg forbud mot å sette i gang før OUL, har lyst å vite kjønn før jeg begynner, føles veldig lenge å vente :rolleyes:
 
Jeg må snart få noen til å lære meg å bruke symaskinen jeg kjøpte for sikkert 5 år siden! Hadde vært så kos å sy klær til den lille :happy:
 
Jeg må snart få noen til å lære meg å bruke symaskinen jeg kjøpte for sikkert 5 år siden! Hadde vært så kos å sy klær til den lille :happy:
Jeg har lært mye gjennom YouTube å diverse sy blogger. Anbefaler å hoppe i det å finne ut underveis :joyful:
 
Elsker vanligvis å strikke, og hadde sett så frem til å strikke til egen baby ved en eventuell graviditet, men jeg har null energi om dagen :( Starta på et teppe, men har ikke orka å ta i det på flere uker. Muligens fordi kvalmen kom kastende over meg omtrent da jeg begynte på det, så tror jeg forbinder det med uggen form nå, haha. Håper det går seg til om noen uker. Har planer om å fullføre teppet, strikke hentesett, heldress (tar gjerne i mot tips om fine babydresser til å ha på i vogna!), og småting som sokker og votter :)
 
Ikke hatt tid eller overskudd til å strikke de siste ukene, men begynte på en Dorthealue i helgen som ble ferdig i dag ☺️
 

Vedlegg

  • FE55E31F-844A-48DF-9430-C9FC40ECBCF6.jpeg
    FE55E31F-844A-48DF-9430-C9FC40ECBCF6.jpeg
    69,4 KB · Visninger: 3
Back
Topp