Håndarbeidstråden

DA var jeg ferdig med babypleddet! :dance018 På to og en halv uke. Aldri fått et ferdig på i nærheten av samme tiden før. Rart med det når deg plutselig er til en selv :Heartred
F316A171-D2A7-4AAD-BA70-9C31A199208A.jpeg

Herlig tråd! Jeg driver og strikker på en genser til meg selv som jeg tror blir ganske stygg, men jeg tvinger meg selv til å fullføre et prosjekt før jeg begynner på noe nytt, ellers skjer det aldri.

Jeg lovte en venninne å strikke en genser til henne også for en stund siden. Der er garn kjøpt inn så må jo gjøre det som neste prosjekt, selv om jeg klør i fingrene etter å begynne med babyprosjekter. Tenker starte med et lysegrått heklet teppe i babyull, men det blir vel fort en måned før jeg får kommet i gang med det.
Haha, vet hvordan det er å ha påbegynte prosjekter liggende når man helst vil begynne på noe nytt :p:hilarious:

Jeg strikker dette pleddet til ei venninne som venter en liten baby i oktober :happy:

Vedlegg

• 904kapittel1-1_2_1 (1).jpg
    904kapittel1-1_2_1 (1).jpg
    20,1 KB · Visninger: 7
Jeg er på egostrikkdilla for tida.. Holder på med denne herligheten : sorbetcardigan. Elsker fargene selv om de er litt høstlige og den er så myk og god ..

Vedlegg

• 15561890052292073285961510314057.jpg
    15561890052292073285961510314057.jpg
    39,6 KB · Visninger: 11
Holder på med dette nå:
k-1711-28-2017-reflex-2477.jpg

Har kommet så langt at jeg strikker stolpe nr 2, men det tar tid for det eeeer så kjedelig. :P Og så gruer jeg meg til å sy og klippe (er strikka rundt med oppklippskant). Det er refleks det hvite garnet. :)

Holder på med dette nå:

Har kommet så langt at jeg strikker stolpe nr 2, men det tar tid for det eeeer så kjedelig. :p Og så gruer jeg meg til å sy og klippe (er strikka rundt med oppklippskant). Det er refleks det hvite garnet. :)

Ååh så fint!

Holder på med dette nå:

Har kommet så langt at jeg strikker stolpe nr 2, men det tar tid for det eeeer så kjedelig. :p Og så gruer jeg meg til å sy og klippe (er strikka rundt med oppklippskant). Det er refleks det hvite garnet. :)
Stilig! Og mønster er jo gøy å strikke da!

Så gøy med en slik tråd! Her har jeg faktisk allerede strikket en romper, og driver med hentesett. Har strikken jakken allerede og begynte med buksen i sta. Jeg ELSKER å strikke :D

Holder på med dette nå:

Hva slags mønster er dette? Hvor får man tak i det? :)

Jeg har blitt helt gravid-tullete og startet opp masse hobbyprosjekter samtidig. Et av de er å strikke ullsokker til den nyfødte, selv om jeg aldri har strikket før. Må bare si at det var mye vanskeligere enn jeg trodde. Ferdig med første sokken, igang med den andre :happy:

Jeg har blitt helt gravid-tullete og startet opp masse hobbyprosjekter samtidig. Et av de er å strikke ullsokker til den nyfødte, selv om jeg aldri har strikket før. Må bare si at det var mye vanskeligere enn jeg trodde. Ferdig med første sokken, igang med den andre :happy:
Det er jo morsomt at du bare setter i gang da, herlig! :D Man finner svar på det meste på YouTube ;)

Det er jo morsomt at du bare setter i gang da, herlig! :D Man finner svar på det meste på YouTube ;)

Ja, og av og til er det bra å ikke vite hva man gir seg i kast med om man skal finne motivasjonen til å starte.
Snart ferdig begge sokkene nå. De blir helt greie, men ikke noe jeg hadde kjøpt i butikk. Jeg har åpenbart misforstått noe i oppskriften, for det er plass til litt tær ved helen også :knegg:

Back
Topp