Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, vet hvordan det er å ha påbegynte prosjekter liggende når man helst vil begynne på noe nyttHerlig tråd! Jeg driver og strikker på en genser til meg selv som jeg tror blir ganske stygg, men jeg tvinger meg selv til å fullføre et prosjekt før jeg begynner på noe nytt, ellers skjer det aldri.
Jeg lovte en venninne å strikke en genser til henne også for en stund siden. Der er garn kjøpt inn så må jo gjøre det som neste prosjekt, selv om jeg klør i fingrene etter å begynne med babyprosjekter. Tenker starte med et lysegrått heklet teppe i babyull, men det blir vel fort en måned før jeg får kommet i gang med det.
Oj, det gikk unna! Nydelig fargeDA var jeg ferdig med babypleddet! På to og en halv uke. Aldri fått et ferdig på i nærheten av samme tiden før. Rart med det når deg plutselig er til en selv
Vis vedlegget 295912
Åå, for et herlig prosjekt!Jeg strikker pledd til bønna i to farger. Hver dag er to rader, hver uke en stripe, så når det er ferdig skal det ha ca 40 striper. Kan hende jeg må avslutte før det, så det ikke blir så langt Vis vedlegget 295983
Det ble kjempefint! Stilig med en sånn sterk gulfargeDA var jeg ferdig med babypleddet! På to og en halv uke. Aldri fått et ferdig på i nærheten av samme tiden før. Rart med det når deg plutselig er til en selv
Vis vedlegget 295912
Holder på med dette nå:
Har kommet så langt at jeg strikker stolpe nr 2, men det tar tid for det eeeer så kjedelig. Og så gruer jeg meg til å sy og klippe (er strikka rundt med oppklippskant). Det er refleks det hvite garnet.
Stilig! Og mønster er jo gøy å strikke da!Holder på med dette nå:
Har kommet så langt at jeg strikker stolpe nr 2, men det tar tid for det eeeer så kjedelig. Og så gruer jeg meg til å sy og klippe (er strikka rundt med oppklippskant). Det er refleks det hvite garnet.
Holder på med dette nå:
Hva slags mønster er dette? Hvor får man tak i det?
DA var jeg ferdig med babypleddet! På to og en halv uke. Aldri fått et ferdig på i nærheten av samme tiden før. Rart med det når deg plutselig er til en selv
Vis vedlegget 295912
Det er jo morsomt at du bare setter i gang da, herlig! Man finner svar på det meste på YouTubeJeg har blitt helt gravid-tullete og startet opp masse hobbyprosjekter samtidig. Et av de er å strikke ullsokker til den nyfødte, selv om jeg aldri har strikket før. Må bare si at det var mye vanskeligere enn jeg trodde. Ferdig med første sokken, igang med den andre
Det er jo morsomt at du bare setter i gang da, herlig! Man finner svar på det meste på YouTube
Jeg har den i hodet etter å ha lært den hos en venninne! Men det er sånne: https://kreativeideer.no/laer-deg-hekle-bestemorruter-pa-8-minutter/Nydelig!
Hvor fant du oppskriften?
Jeg har den i hodet etter å ha lært den hos en venninne! Men det er sånne: https://kreativeideer.no/laer-deg-hekle-bestemorruter-pa-8-minutter/
De er veldig enkle når du først har klart din første. Det kjekkeste med disse er at du faktisk blir ferdig med en og en, når jeg hekler pledd som ikke er i ruter så blir jeg så lei fordi det aaaldri blir ferdig