Da må du poste resultatet om du får det tilGøy! Dette skal jeg også prøve![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må du poste resultatet om du får det tilGøy! Dette skal jeg også prøve![]()
Da må du poste resultatet om du får det tilden «rammen» rundt har jeg bare i hode så du får ho en lyd når du er ferdig om du trenger den
![]()

Har du noe mønster?Og mammabukse med høøøøøyt liv skal jeg sy til meg selv i digg stretchstoff![]()
Jeg har lært mye gjennom YouTube å diverse sy blogger. Anbefaler å hoppe i det å finne ut underveisJeg må snart få noen til å lære meg å bruke symaskinen jeg kjøpte for sikkert 5 år siden! Hadde vært så kos å sy klær til den lille![]()

Stilig!Jeg heklet disse i går da jeg gikk litt lei strikkingen. Raske og morsomme. Vis vedlegget 298676
de var KULE! Hvor har du funnet oppskrift?Jeg heklet disse i går da jeg gikk litt lei strikkingen. Raske og morsomme. Vis vedlegget 298676
Spruttegruppen.dkde var KULE! Hvor har du funnet oppskrift?
Ååh, så kule!!Jeg heklet disse i går da jeg gikk litt lei strikkingen. Raske og morsomme. Vis vedlegget 298676
nusselig. Så flink du er!Ikke hatt tid eller overskudd til å strikke de siste ukene, men begynte på en Dorthealue i helgen som ble ferdig i dag![]()