Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig koselig med bestemorstrikk! Regner med det blir fra både mamma og svigermor her. Og litt fra meg selvDriver ikke med håndarbeid selv, men har en svigermor som gjør og som nok blir ivrig etter hvert til å strikke litt, første barnebarn og hun har allerede begynt å se på oppskrifter Så kjekt å hente litt inspirasjon fra hverandre
Er litt ekstra motivasjon i å lage noe til sin egen baby Har heklet veldig lite, men tror jeg skal ønske meg et sånt teppe fra ei venninne Og fra mamma skal jeg ønske meg babynest, hun er flink til å sy!Jeg kan ikke strikke, men hekler litt.
Har begynt på et babyteppe til lillevenn, i gult siden jeg ikke vet kjønn. Har heklet det i oldemorruter og allerede ferdiggjort 22/35 ruter! Aldri før har jeg heklet et babyteppe så fort som når det plutselig ble til oss selv!
Ja, det er tydeligvis det.. Jeg startet på et til ei venninne, hun fikk baby i februar og det er enda ikke ferdig. Fortalte henne det aldri heldigvis, hehe.. Så greit at de i omgangskretsen er flink på forskjellige ting, så du har noen som kan sy, noen som kan hekle osv.Er litt ekstra motivasjon i å lage noe til sin egen baby Har heklet veldig lite, men tror jeg skal ønske meg et sånt teppe fra ei venninne Og fra mamma skal jeg ønske meg babynest, hun er flink til å sy!
Hehe Har også et strikketøy liggende som skulle vært til en baby som nå er blitt altfor stor til at det passerJa, det er tydeligvis det.. Jeg startet på et til ei venninne, hun fikk baby i februar og det er enda ikke ferdig. Fortalte henne det aldri heldigvis, hehe.. Så greit at de i omgangskretsen er flink på forskjellige ting, så du har noen som kan sy, noen som kan hekle osv.
Tenkte kanskje å begynne med et prosjekt til meg selv før jeg setter i gang med babystrikk Fant en oppskrift på en sånn løstsittende genser med store masker, passer bra til å ha over på kjølige sommerkvelder Og er jo ganske enkelt å få til! Blir i såfall første gang jeg strikker genser.Jeg holder på med en tunika til meg selv, oppskrift fra Viking Garn. Begynte to dager før jeg fant ut om spiren, og fant ut at det passet jo greit med noe som var ganske vidt rundt livet
Bra utgangspunkt det da! Jeg har tidligere bare strikket sokker og luer Og har lite erfaring med å følge oppskrifter. Har brukt YouTube flittig når jeg følger oppskrifter og lurer på hvordan man skal strikke alle de ulike maskene... Denne romperen er det første jeg strikket etter oppskrift:Jeg skal lære meg å strikke nå!!! Eller, jeg kan strikke, men er på kopptuenivå. Strikket mange kopptue da
biblioteket har ofte disse bladene liggende spør dem?Noen som tilfeldigvis har KK fra to måneder siden liggende? Med Lisa Aisato på forsiden. Skulle gjerne hatt oppskriften på den genseren som hun har på seg der Den er i bladet, men finner ikke bladet mitt
Så fin! Passer bra til en voksende mage ogJeg holder på med denne