Håndarbeidstråd

holder på med mariusgenser til 1-åringen,får se om jeg har overskudd til å begynne på noe til babyen :P kunne tenkt meg å strikke en mariusdressi beige/hvit.

holder på med mariusgenser til 1-åringen,får se om jeg har overskudd til å begynne på noe til babyen :p kunne tenkt meg å strikke en mariusdressi beige/hvit.
De dressene er kjempefine :) jeg lagde i str 6 mnd til niesa til typen :) Ble ganske så bra :)

Bare håper jeg har krefter til å strikke en slik. Men sies jo at formen blir bedre i 2. trimester så vi får se ;)
Ja jeg venter fortsatt på at det skal skje.. Får innfall om ting jeg vil fikse og etter noen minutter er jeg helt utslitt.. Føler meg litt ubrukelig egentlig. Men dressen var veldig kjekk å strikke :) Lurer på å lage en til til min lille :)

Ja jeg venter fortsatt på at det skal skje.. Får innfall om ting jeg vil fikse og etter noen minutter er jeg helt utslitt.. Føler meg litt ubrukelig egentlig. Men dressen var veldig kjekk å strikke :) Lurer på å lage en til til min lille :)

Var den vanskelig å strikke?
Jeg har bare strikket luer og gensere. er nybegynner i strikking.

Hmm ikke veldig ille men var da litt å sette seg inn i . Det med monteringen er verst da. Skal klippes så da måtte min mor til pers :P

Tror jeg har vært uheldig med første garnnøste for kommer lengre med det neste.... Må jeg finne noe å bruke overskuddet til :-) tok ikke sjansen på bare to nøster til så slo til med tre... Hehe, babyull bør være lett å få brukt opp nå med en liten på vei :-):-):-)

Hmm ikke veldig ille men var da litt å sette seg inn i . Det med monteringen er verst da. Skal klippes så da måtte min mor til pers :p

Er ikke så ille på symaskinen så det trooor jeg jeg hadde klart, men klippingen hadde nok gitt meg angst :P

Er ikke så ille på symaskinen så det trooor jeg jeg hadde klart, men klippingen hadde nok gitt meg angst :P
Hehe ja nervepirrende! Viktigste er å ha sydd noen ganger frem og tilbake så ikke trådene klarer å løsne. Grøss! Gruer meg allerede til monteringen av kofta :O spørs om mamma må til pers da også hehe :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg monterte en mariusdress til snuppa for første gang i januar, har aldri vært så redd før... Brukt lang tid på å strikke, så må jeg KLIPPE i den... Den ble bra til slutt da..

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

mistet akkurat ei maske da jeg måtte ta opp noen få masker fordi jeg hadde strikket feil... mistet tre omganger ned, og det er krise for min del.... pleier måtte overlevere til mamma da for å få orden på det.... men prøvde meg og tror jeg fikk det sånn tålig til..... blei hvertfall ikke noe hull :-) akkurat i overganen mellom rett og vrang i hjertemønsteret på teppet så ikke så synlig heller heldigvis xsmile8 gira på å strikke videre så får bare si meg fornøyd med løsningen :-)

mistet akkurat ei maske da jeg måtte ta opp noen få masker fordi jeg hadde strikket feil... mistet tre omganger ned, og det er krise for min del.... pleier måtte overlevere til mamma da for å få orden på det.... men prøvde meg og tror jeg fikk det sånn tålig til..... blei hvertfall ikke noe hull :-) akkurat i overganen mellom rett og vrang i hjertemønsteret på teppet så ikke så synlig heller heldigvis xsmile8 gira på å strikke videre så får bare si meg fornøyd med løsningen :-)
Ble sikkert bra :) med litt øvelse og å vite hvilken måte de kan plukkes opp på kan manfå til dette helt perfekt etterhvert :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Holder på å strikke en lysegrå/hvit mariusdress i str 3 mnd, herregud så lite ♡
Da strikker vi akkurat det samme. Jeg tok str 6 mnd da. Såå koselog å holde på med!!:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: KS
Måtte prøve meg på å hekle noen blomster jeg planlegger å bruke til pledd når jeg vet kjønn, så da ble det et sommerlig hårbånd til meg ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1399636126470.jpg
    1399636126470.jpg
    164 KB · Visninger: 23
Back
Topp