Håndarbeidstråd

Har en svigermor som strikker alt mulig fint med mønster på. Mamma er også flink, men ikke så glad i mønster ala Marius etc. Men mye fint blir det.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Måtte prøve meg på å hekle noen blomster jeg planlegger å bruke til pledd når jeg vet kjønn, så da ble det et sommerlig hårbånd til meg ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Så fine :D
Oppskrift???

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Har planer om å begynne på denne så snart formen kommer seg :) Tror jeg vil ha den i lysegrå, og selvfølgelig med hull til bil selen.
Hva syns dere?
 

Vedlegg

  • kjørepose.png
    kjørepose.png
    400,7 KB · Visninger: 35
Har planer om å begynne på denne så snart formen kommer seg :) Tror jeg vil ha den i lysegrå, og selvfølgelig med hull til bil selen.
Hva syns dere?

Den er kjempe fin. Ville også lagd hull til bilsete :)
Også ville jeg lagd den tett i bunn fremfor knapper :p

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Har planer om å begynne på denne så snart formen kommer seg :) Tror jeg vil ha den i lysegrå, og selvfølgelig med hull til bil selen.
Hva syns dere?

Veldig fin :) mamma holder på med en til oss med flettemønster. Ikke sett den sa bare ja takk når tilbudet kom :)
 
Meldt meg inn i bokklubben babyglede og fikk med ei bok med babystikk. Gleder meg til å blade i den å se om det er noe fint der :)
 
Teppet er ferdig :) Ble bredt og kort, så blir nok å bruke bredden som lengde :) Fargen stemmer ikke på noen av bildene, er mer sjokoladebrun.

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1399923149132.jpg
    1399923149132.jpg
    120,9 KB · Visninger: 46
Teppet er ferdig :) Ble bredt og kort, så blir nok å bruke bredden som lengde :) Fargen stemmer ikke på noen av bildene, er mer sjokoladebrun.

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Flink du er :) nærmer meg halvveis på mitt vognteppe. Noen dager strikker jeg litt og andre dager ikke noe... Orket fire pinner i kveld.... Men gøy å se det går sakte fremover :)
 
Prøver å finne en oppskrift på en heklet body, men finner ingen ting. Kan sikkert lage en selv men hadde håpa jeg slapp. Noen som kan hjelpe?

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Ferdig med langlue :)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1401611291394.jpg
    1401611291394.jpg
    107,3 KB · Visninger: 43
Strikka teppe til jenta mi med heklekanter:love7
 

Vedlegg

  • 2014-06-25 09.59.30.png
    2014-06-25 09.59.30.png
    744,8 KB · Visninger: 50
Back
Topp