Håndarbeidstråd

Novemberskatt14

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Jeg er veldig glad i å strikke og hekle. Noen andre?
Håper vi kan bruke denne tråden til inspirasjon og deling av våre flotte arbeider
 
Jeg liker veldig godt hekling :)
I forrige svangerskap heklet jeg masse småting som babybooties,lue og votter.. Prøvde meg på et lite lappeteppe også, men det ble ikke så bra :p Blir nok litt hekling til baby denne gangen også tenker jeg :D

Har en svigermor som er kjempeflink med heklenåla, så hun fikset et PENT lappeteppe til meg.. Håper jeg får det til neste også ;) hehe

Har du noen prosjekter under planlegging? :)
 
Akkurat nå holder jeg på med noen ting til storesøster, snart ferdig med oslo anorakken og en vårlue som hu skal ha i bhg :)
 
Jeg elsker å hekle. I mammapermisjonen med sønnen min solgte jeg mye og to bestillinger. Denne gangen blir nok fokuset mer på nye heklede klær til sønnen min og masse til den lille :D
 
Jeg er nok ganske så dyktig til å strikke ja :) hekling er artig - men jeg kan det ikke sånn superbra enda!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg sydde litt til storesnupp og jeg...blant annet pose til maxi-cosien, nytt trekk til bagen på emmaljungaen og vognpose som hu har i bhg nå :) blir nok litt sånne ting nå og
 
Jeg har så lyst til å lære å strikke og hekle :) er så mye jeg kunne tenkt meg til ungene! Så da passer det veldig greit å lære seg det nå i tiden fremover:)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
JEg og vil lære meg dette!! :D Håper jeg kan få gjort litt før evt. fødsel! :) hihi..
 
Jeg strikker og hekler. Holder for tiden på med et babyteppe til den lille :)
 
Jeg hekler :) fant en vognpose jeg har lyst til å prøve meg på! Kan ikke å strikke. Dvs jeg kan rettstrikk fram og tilbake :p
 
Skulle ønske jeg var flink til slike ting. Begynte på et teppe til lillebror for 5 år siden, er fortsatt ikke ferdig;)
 
Veldig glad i å strikke! Lærte venninnene mine og strikke babysokker fra nøstebarn (gratis oppskrift på nostebarn.no) på en hytteturhelg, så det er noe alle kan få til:) dropsdesign.no har også mye fint!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åå, eg og vil!! Må berre kaste meg i det og prøve meir! Eg har jo mamma som er kjempeflink og som kan hjelpe meg.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har planer om å lære det litt bedre enn skjerfnivå! Liker veldig godt strikkeklær og har heldigvis en tante som lager masse til oss.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Liker både å strikke og hekle men har ikkje verdens største tid eller tolmodighet! eg er begynt på et lappeteppe i bestemorsruter.. ei rute her og ei rute der... ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Strikker masse :)
Hekler minimalt, men kan det. Syr litt også :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oj så masse fint du har laget! :D

Jeg har ikke turt å prøve meg på noen store prosjekter enda, mn spørs om jeg må prøve på et hentesett e.l :D
Har heklet en hel drøss med små blomster nå i det siste.. noen med Forslag til hva jeg kan lage av
dem? :))


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp