holder på med mariusgenser til 1-åringen,får se om jeg har overskudd til å begynne på noe til babyen
kunne tenkt meg å strikke en mariusdressi beige/hvit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott det blirSnart ferdig med 2/7 av teppetfikk kjøpt mer garn i går så hvertfall nok nå, litt rester gjør ikke noe. Ei stund siden jeg kjøpte første nøstene så veldig fornøyd med jeg fikk samme innfarging
Vis vedlegget 59765
De dressene er kjempefineholder på med mariusgenser til 1-åringen,får se om jeg har overskudd til å begynne på noe til babyenkunne tenkt meg å strikke en mariusdressi beige/hvit.
De dressene er kjempefinejeg lagde i str 6 mnd til niesa til typen
Ble ganske så bra
![]()
Ja jeg venter fortsatt på at det skal skje.. Får innfall om ting jeg vil fikse og etter noen minutter er jeg helt utslitt.. Føler meg litt ubrukelig egentlig. Men dressen var veldig kjekk å strikkeBare håper jeg har krefter til å strikke en slik. Men sies jo at formen blir bedre i 2. trimester så vi får se![]()
Ja jeg venter fortsatt på at det skal skje.. Får innfall om ting jeg vil fikse og etter noen minutter er jeg helt utslitt.. Føler meg litt ubrukelig egentlig. Men dressen var veldig kjekk å strikkeLurer på å lage en til til min lille
![]()
Hmm ikke veldig ille men var da litt å sette seg inn i . Det med monteringen er verst da. Skal klippes så da måtte min mor til pers![]()
Hehe ja nervepirrende! Viktigste er å ha sydd noen ganger frem og tilbake så ikke trådene klarer å løsne. Grøss! Gruer meg allerede til monteringen av kofta :O spørs om mamma må til pers da også heheEr ikke så ille på symaskinen så det trooor jeg jeg hadde klart, men klippingen hadde nok gitt meg angst![]()
Hmm ikke veldig ille men var da litt å sette seg inn i . Det med monteringen er verst da. Skal klippes så da måtte min mor til pers![]()
Gode å haGlad jeg har mamma til montering![]()
Ble sikkert bramistet akkurat ei maske da jeg måtte ta opp noen få masker fordi jeg hadde strikket feil... mistet tre omganger ned, og det er krise for min del.... pleier måtte overlevere til mamma da for å få orden på det.... men prøvde meg og tror jeg fikk det sånn tålig til..... blei hvertfall ikke noe hullakkurat i overganen mellom rett og vrang i hjertemønsteret på teppet så ikke så synlig heller heldigvis xsmile8 gira på å strikke videre så får bare si meg fornøyd med løsningen
![]()
Da strikker vi akkurat det samme. Jeg tok str 6 mnd da. Såå koselog å holde på med!!Holder på å strikke en lysegrå/hvit mariusdress i str 3 mnd, herregud så lite ♡
Måtte prøve meg på å hekle noen blomster jeg planlegger å bruke til pledd når jeg vet kjønn, så da ble det et sommerlig hårbånd til meg ;p
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app