CovermaskinHva er det du syr mest?
Kantband har ikke vært min favoritt heller, men etter jeg fikk meg covermaskin så har vi blitt bestevenner. I tilleg til ferdigkuttede kantband fra stofflykke så går babyklær unna i en fei![]()
har sååååå lyst på detFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
CovermaskinHva er det du syr mest?
Kantband har ikke vært min favoritt heller, men etter jeg fikk meg covermaskin så har vi blitt bestevenner. I tilleg til ferdigkuttede kantband fra stofflykke så går babyklær unna i en fei![]()
har sååååå lyst på detWow! Nydelig
Vis vedlegget 338924 Her er det litt forskjellig på pinnene (og et evighetsprosjekt på si’ - broderer bunad til meg selv)
Har strikket ferdig to lillebrorsrompere, én phillip body, én ellinors bleiebukse
Også ligger det 20 prosjekter klare til å startes på til den lilleNå som jeg er i uke 12 har jeg også tort kjøpe meg håndarbeid. Skal iallefall strikke mor Signe teppe, willums selebukse og en omslagsjakke fra nøstebarn.
Noen som vet hvordan Sandnes merinoull er sammenlignet med nøstebarn merinoull? Antar de ikke kan byttes i en oppskrift når jeg ser på g/m garn....
Merinoull er nok tykkere og fastere. Skal du strikke mor signe må du helst velge noe alpakka. Samme med omslagsjakken, av erfaring
Willums er fin i enten merinoull eller duo/blanding![]()
Takk for svar.mor Signe teppe og omslagsjakke strikker jeg i nøstebarn sine garn.De vil jeg gjerne ha tynne og luftige. Har strikket teppe før i nøstebarn sitt to- tråds merino. Men da kan jeg ikke bruke disse på selebukse, det var vel egentlig det jeg antok..

Størrelse 56, tenker å ha den på hjem fra sykehusetLitt mer søm, sy og strikkegleden er tilbake for fullt her i hus
Vis vedlegget 345951
Mummiskjorte til storebror, litt stor så armene måtte brettes oppHan synes det var så gøy med Mummitrollene på fisketur så han ble kjempeglad, da et det ekstra gøy å sy
Vis vedlegget 345952
Lue til storebror, vanskelig å ta bilde
Den er foret med fleece og veldig varm, mangler bare dusker
Vis vedlegget 345953
Drakt til lillebror i magenStørrelse 56, tenker å ha den på hjem fra sykehuset
![]()
veldig fine klær til både liten og stor!! 

Så flink du er!!Litt mer søm, sy og strikkegleden er tilbake for fullt her i hus
Vis vedlegget 345951
Mummiskjorte til storebror, litt stor så armene måtte brettes oppHan synes det var så gøy med Mummitrollene på fisketur så han ble kjempeglad, da et det ekstra gøy å sy
Vis vedlegget 345952
Lue til storebror, vanskelig å ta bilde
Den er foret med fleece og veldig varm, mangler bare dusker
Vis vedlegget 345953
Drakt til lillebror i magenStørrelse 56, tenker å ha den på hjem fra sykehuset
![]()

Den andre ska eg sjekke for deg i måro, den e fra sandnes iallfall, men ska gi deg navn og nummer på den i løpet av dagen i måroSåå fint! Hva heter mønstrene?![]()
Den andre ska eg sjekke for deg i måro, den e fra sandnes iallfall, men ska gi deg navn og nummer på den i løpet av dagen i måro![]()
Har noen i familien som er skikkelig flinke, så greit å ha noen å spørre hvis jeg står fast. Ellers er det jo så mye nyttig på YouTube! Holder på med et bølgeteppe i dus grønn merinoull og ellers noen små ting fra Sandnes garn (hefte 2014). Skal begynne på Lillesøsters romper fra PetiteKnit i dag. Ser mange broderer fine mønstre på dem etterpå, så tenker å prøve meg på det også 
Tusen takk!Så flink du er!!
Skulle ønske jeg kunne/ville syer så mye fint
![]()
Har akkurat lært meg dette så det er veldig gøy
Har hatt så lang strikketørke