Kisseypooh
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡Junigull 2016♡
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
MayDay2021
Den andre e Sandnes garn Smårollinger hefte 1702 design nr 11 FletteromperTusen takk! Disse vil jeg også strikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den andre e Sandnes garn Smårollinger hefte 1702 design nr 11 FletteromperTusen takk! Disse vil jeg også strikke
Den andre e Sandnes garn Smårollinger hefte 1702 design nr 11 Fletteromper
Blir de tette nok, eller fôrer du dem med stoff i tillegg? Genial måte å bli kvitt litt restegarn på, da!Ammeinnlegg "på slump". Entråds merinoull, heklenål nr 3
Vis vedlegget 346349
Blir de tette nok, eller fôrer du dem med stoff i tillegg? Genial måte å bli kvitt litt restegarn på, da!
Så smart! Skulle ønske jeg kunne hekle altså!Ammeinnlegg "på slump". Entråds merinoull, heklenål nr 3
Vis vedlegget 346349
Så smart! Skulle ønske jeg kunne hekle altså!
Kanskje dette er året for å prøve seg på hekling daJeg begynte med veldig enkle blomdekanter. Og kan ikke hekle avansert. Men rundt og rundt som dette går. "Øker" bare når arbeidet begynner å bue seg/vise tegn til at det er på tide å øke
Kanskje dette er året for å prøve seg på hekling da
Startet på babyteppe i dag! Og det blir også mitt jomfruplagg, for har aldri strikket før Heldigvis har jeg en flott mann i hus som er veldig god på å strikke, han fikset både hentesett og babypledd til førstemann. Så har en flott læremester Han strikker romper for øyeblikket
Samme her, når det gjelder jomfruteppe.. aner ikke hva jeg holder på med. Husker hvordan jeg gjør det enkelt, men rundpinne, endte med at jeg gav opp. Må gi det nytt forsøk, med alt deg garnet jeg kjøpte. Heldig med mann som strikker da, aldri hørt om
Wow, så flink du er! Skulle ønske jeg kunne syEndelig fått ferdigstilt en del prosjekter
Barselgaver, bursdagsgaver og julegaver til småtroll
Jeg er ferdig med jakken til hentesettet, mangler bare knapper og har fått somlet meg til å begynne på buksene også
Vis vedlegget 350442
Jeg er ferdig med jakken til hentesettet, mangler bare knapper og har fått somlet meg til å begynne på buksene også
Vis vedlegget 350442