Håndarbeid

~Caritatem~

Elsker forumet
MayDay2021
Kan vi ikke lage en samletråd for håndarbeid?

post bilder av det dere syr, strikker, spikker osv:D
 
Holder på med julegaver til tantebarna, men fikk det plutselig travelt da jeg heller vil lage til spiren :hilarious:
Liker å sy og strikke, og vil lære å hekle en gang - det er så mye fint! :)
 
Holder på med julegaver til tantebarna, men fikk det plutselig travelt da jeg heller vil lage til spiren :hilarious:
Liker å sy og strikke, og vil lære å hekle en gang - det er så mye fint! :)
Jeg syr egentlig mye, men har stort sett blitt gaver til venner.. Gjett om jeg kommer til å shoppe stoffer etter UL :hilarious::hilarious: fram til da blir det strikket i nøytrale farger
 
Har hekla ein heil bråte til både tantebarn og fadderbarn.
For ein månad eller to sidan handla eg inn garn til eit babyteppe eg vil hekle (til min egen lille), så kanskje eg skal starte på det snart, så eg rekker å hekle litt anna også :hilarious:
 
Har lyst til å prøve å strikke :hilarious:
 
Perfekt mulighet til å lære seg nå, babystrikk går raskere siden det er mindre:hilarious: Jeg lærte å strikke ordentlig når jeg ble tante første gang :)
Ja det er sant :cat: Håper jeg får til da :rolleyes:
 
Akkurat ferdig med bursdagsgavene til naboungene :) Litt flere julegaver igjen, før jeg kan begynne å sy til min lille spire :love2
 

Vedlegg

  • mummi1.jpg
    mummi1.jpg
    70,3 KB · Visninger: 46
  • mummi2.jpg
    mummi2.jpg
    42,1 KB · Visninger: 44
Akkurat ferdig med bursdagsgavene til naboungene :) Litt flere julegaver igjen, før jeg kan begynne å sy til min lille spire :love2

Fyyy søren, du er F L I N K:notworthy:Heartpink
 
Akkurat ferdig med bursdagsgavene til naboungene :) Litt flere julegaver igjen, før jeg kan begynne å sy til min lille spire :love2
De var kjempe fine! Lager du på bestilling? :eek:
 
De var kjempe fine! Lager du på bestilling? :eek:
Tusen takk!:love7 Har ikke laget på bestilling enda, lager mest gaver til andre og til sønnen min, og litt kjoler/skjørt til meg selv, men nå strekker liksom ikke tiden til :oops:
 
Tusen takk!:love7 Har ikke laget på bestilling enda, lager mest gaver til andre og til sønnen min, og litt kjoler/skjørt til meg selv, men nå strekker liksom ikke tiden til :oops:
Ja det skjønner jeg:joyful: Si gjerne ifra :joyful: De var utrolig fine:rolleyes:
 
Starta på eit babyteppe i går.
I baby merinoull, så blir tynt, mjukt og deilig. Og ganske stort ser det ut til. Fargen er meir sjøgrønn enn det bildet viser :happy:
 

Vedlegg

  • 20200826_142100.jpg
    20200826_142100.jpg
    79,2 KB · Visninger: 60
Back
Topp