Kan vi ikke lage en samletråd for håndarbeid?
post bilder av det dere syr, strikker, spikker osv
post bilder av det dere syr, strikker, spikker osv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og så flink du er
Elsker dette mønsteretSå fin bukseOg så flink du er
![]()
Jeg syr egentlig mye, men har stort sett blitt gaver til venner.. Gjett om jeg kommer til å shoppe stoffer etter UL Holder på med julegaver til tantebarna, men fikk det plutselig travelt da jeg heller vil lage til spiren
Liker å sy og strikke, og vil lære å hekle en gang - det er så mye fint!![]()

fram til da blir det strikket i nøytrale fargerPerfekt mulighet til å lære seg nå, babystrikk går raskere siden det er mindreHar lyst til å prøve å strikke![]()
Jeg lærte å strikke ordentlig når jeg ble tante første gang Ja det er santPerfekt mulighet til å lære seg nå, babystrikk går raskere siden det er mindreJeg lærte å strikke ordentlig når jeg ble tante første gang
![]()
Håper jeg får til da Det gjør du!Ja det er santHåper jeg får til da
![]()

Akkurat ferdig med bursdagsgavene til naboungeneLitt flere julegaver igjen, før jeg kan begynne å sy til min lille spire
![]()

De var kjempe fine! Lager du på bestilling?Akkurat ferdig med bursdagsgavene til naboungeneLitt flere julegaver igjen, før jeg kan begynne å sy til min lille spire
![]()
Tusen takk!De var kjempe fine! Lager du på bestilling?![]()
Har ikke laget på bestilling enda, lager mest gaver til andre og til sønnen min, og litt kjoler/skjørt til meg selv, men nå strekker liksom ikke tiden til Ja det skjønner jegTusen takk!Har ikke laget på bestilling enda, lager mest gaver til andre og til sønnen min, og litt kjoler/skjørt til meg selv, men nå strekker liksom ikke tiden til
![]()
Si gjerne ifra
De var utrolig fineWow det blir råfint!Starta på eit babyteppe i går.
I baby merinoull, så blir tynt, mjukt og deilig. Og ganske stort ser det ut til. Fargen er meir sjøgrønn enn det bildet viser![]()