Den ligger som neste prosjekt hos meg også, de er så fineSkal starte på en willumbukse nå, i fargen grå. Gleder meg veldig til den er ferdig altsåHåper jeg får strikket mange slike, i forskjellige størrelser! For de er sååå praktiske og fine
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ligger som neste prosjekt hos meg også, de er så fineSkal starte på en willumbukse nå, i fargen grå. Gleder meg veldig til den er ferdig altsåHåper jeg får strikket mange slike, i forskjellige størrelser! For de er sååå praktiske og fine
![]()

Og de er veldig praktiske, for de holder seg påDe er også ganske enklestrikket et par signalgrønne og holder på med sovevotter i samme garnet nå
![]()

fordi det er det eneste jeg klarer å forholde meg til uten at håndarbeider overtar all tidsbruk ifh masteroppgaven!Dorris! Alt det i nyfødt? Finnes de i så små størrelser på oppskirftene?
Hvor finner dere fine oppskrifter? Strikker ikke selv, dessverre, men svigermor gjør og hun klør etter nye oppskrifter å strikke til den lille![]()