Håndarbeid

De er også ganske enkle :) strikket et par signalgrønne og holder på med sovevotter i samme garnet nå :shy:
Ja, ser at de er ganske enkle, men for en som ikke kan lese oppskrifter, så er de utfordrende nok :hilarious:

Tenkte jeg skulle prøve meg på disse da, så får vi se hvordan de blir :joyful:
 
Ja, ser at de er ganske enkle, men for en som ikke kan lese oppskrifter, så er de utfordrende nok :hilarious:

Tenkte jeg skulle prøve meg på disse da, så får vi se hvordan de blir :joyful:
Får si ifra om du trenger hjelp!
 
Får si ifra om du trenger hjelp!
Ja, skal absolutt si ifra!

Har ei svigermor som er en "ræcer" på strikkepinner, så kan hende jeg må til henne noen turer også :p
Hun er sånn... Sier vi en dag at mini trenger nye ullsokker til barnehagen, så har vi dem enten samme kveld, eller neste formiddag :D
 
Ja, skal absolutt si ifra!

Har ei svigermor som er en "ræcer" på strikkepinner, så kan hende jeg må til henne noen turer også :p
Hun er sånn... Sier vi en dag at mini trenger nye ullsokker til barnehagen, så har vi dem enten samme kveld, eller neste formiddag :D
Åh, så rask er ikke jeg!
 
Åh, så rask er ikke jeg!
Nei, ikke jeg heller! Tenkte jeg skulle prøve å få ferdig babyteppet jeg begynte på da jeg gikk med mini denne uka. Har bare å hekle ferdig kanten rundt, så er det ferdig... Ha ligget sånn i 2 år...
Føler nesten jeg må få det ferdig før jeg kan begynne på noe nytt
 
nei, men jeg har så lyst å lære meg å strikke :(
 
Jeg strikker. Har ikke begynt på noe til babyen enda. Men har planer om Hjem-settet i boka Kjærlighet på pinner og bladrilledress. Når jeg vet kjønn blir nok strikkelista lenger
 
Har nett lært meg å strikke, ikke strikket så veldig mye. Nett ferdig med teppet som eg skulle strikke til 1 åringen når han ble født :hilarious: så nå tenkte eg å prøve meg på noen klær til lille spiren :Heartpink noen som vet om noen enkle oppskrifter?
 
Herre fred, så kreative! Jeg klarer å strikke firkanter eller skjerf, så fremt noen legger opp for meg først :hilarious:
Jeg er nybegynner i hekling, og der går det mye i firkanter som enten hekles sammen eller sys sammen. Du kan strikke masse firkanter og sy de sammen til et pledd, eller pannebånd, eller til og med en bluse :)
 
Har nett lært meg å strikke, ikke strikket så veldig mye. Nett ferdig med teppet som eg skulle strikke til 1 åringen når han ble født :hilarious: så nå tenkte eg å prøve meg på noen klær til lille spiren :Heartpink noen som vet om noen enkle oppskrifter?
Se på den linken jeg la ut, den er ganske enkel
 
Jeg hekler :)
Lærte meg å hekle for ca et år siden, og har til nå heklet endel figurer (type giraff, elefant, dinosaur, sau, hest mm), og har heklet teppe, babyjakke, babytøfler, smokklenke, osv.
Akkurat nå holder jeg på med en kosejakke til meg selv xsmile9
 
Har tatt frem syinga å starta på babynestet mitt. Har gjort det meste klart til sying, men nå begynte jeg å lure på om jeg skulle ha en blonderkant rundt...
 
Har tatt frem syinga å starta på babynestet mitt. Har gjort det meste klart til sying, men nå begynte jeg å lure på om jeg skulle ha en blonderkant rundt...

Veldig fint å pynte det litt opp med en blondekant :)
 
Back
Topp