Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er også ganske enkle strikket et par signalgrønne og holder på med sovevotter i samme garnet nåDe var jo kjempe søte da!
Ja, ser at de er ganske enkle, men for en som ikke kan lese oppskrifter, så er de utfordrende nokDe er også ganske enkle strikket et par signalgrønne og holder på med sovevotter i samme garnet nå
Får si ifra om du trenger hjelp!Ja, ser at de er ganske enkle, men for en som ikke kan lese oppskrifter, så er de utfordrende nok
Tenkte jeg skulle prøve meg på disse da, så får vi se hvordan de blir
Ja, skal absolutt si ifra!Får si ifra om du trenger hjelp!
Åh, så rask er ikke jeg!Ja, skal absolutt si ifra!
Har ei svigermor som er en "ræcer" på strikkepinner, så kan hende jeg må til henne noen turer også
Hun er sånn... Sier vi en dag at mini trenger nye ullsokker til barnehagen, så har vi dem enten samme kveld, eller neste formiddag
Nei, ikke jeg heller! Tenkte jeg skulle prøve å få ferdig babyteppet jeg begynte på da jeg gikk med mini denne uka. Har bare å hekle ferdig kanten rundt, så er det ferdig... Ha ligget sånn i 2 år...Åh, så rask er ikke jeg!
YouTube kan masse!nei, men jeg har så lyst å lære meg å strikke
har prøvd, jeg er bare så hinsides evneveikYouTube kan masse!
Du... Når du legger opp på disse tøflene... Er det dobbelt garn? Eller bare doble pinner?
Doble pinner, trekker ut en og strikker enkeltDu... Når du legger opp på disse tøflene... Er det dobbelt garn? Eller bare doble pinner?
Jeg er nybegynner i hekling, og der går det mye i firkanter som enten hekles sammen eller sys sammen. Du kan strikke masse firkanter og sy de sammen til et pledd, eller pannebånd, eller til og med en bluseHerre fred, så kreative! Jeg klarer å strikke firkanter eller skjerf, så fremt noen legger opp for meg først
Se på den linken jeg la ut, den er ganske enkelHar nett lært meg å strikke, ikke strikket så veldig mye. Nett ferdig med teppet som eg skulle strikke til 1 åringen når han ble født så nå tenkte eg å prøve meg på noen klær til lille spiren noen som vet om noen enkle oppskrifter?
Har tatt frem syinga å starta på babynestet mitt. Har gjort det meste klart til sying, men nå begynte jeg å lure på om jeg skulle ha en blonderkant rundt...
Veldig fint å pynte det litt opp med en blondekant