Håndarbeid

Er det noen som vet om en lettstrikket jakke til baby? Tenkte bare jeg skulle brukt opp noe restegarn på en helt enkel og kjapp strikket jakke til mini som han kan bruke mens vi venter på at han skal vokse inn i klærne fra bestemødrene [emoji4]

Er det noen som vet om en lettstrikket jakke til baby? Tenkte bare jeg skulle brukt opp noe restegarn på en helt enkel og kjapp strikket jakke til mini som han kan bruke mens vi venter på at han skal vokse inn i klærne fra bestemødrene [emoji4]

Minsten-jakken fra klompelompe. Og sidelengs jakke fra f.ex Drops design.

Ankersjakke er også veldig lett og kjappstrikket på tykkere pinner.

Har noen ufo’er liggende fra svangerskapet som jeg forøker å gjøre ferdig litt og litt. Har bare seler og knapper igjen på en romper fra Tiddelibomstrikk, men det ble så kjedelig å strikke seler i kveld at jeg tillot meg å begynne på en bloomer i stedet ...:p

Prøver å få begge deler ferdig i morgen, for nå MÅ jeg sove. Trodde ikke klokken var mer enn midnatt, men så feil kan man ta! :eek:

441DF9E9-59E9-4F81-84A8-2F24DBE98D5B.jpeg

Minsten-jakken fra klompelompe. Og sidelengs jakke fra f.ex Drops design.

Takk for gode tips [emoji4] Må få henta tilbake Klompelompe bøkene som svigermor låner ser jeg. Får bli en fra Drops nå, Tender Dreams, da den passer perfekt til noe av garnet jeg har liggende [emoji4]

Ankersjakke er også veldig lett og kjappstrikket på tykkere pinner.

Takk for tips [emoji4] Den får det bli når jeg har garn som passer til tykkere pinner. For det var en nydelig jakke [emoji4]

Har noen ufo’er liggende fra svangerskapet som jeg forøker å gjøre ferdig litt og litt. Har bare seler og knapper igjen på en romper fra Tiddelibomstrikk, men det ble så kjedelig å strikke seler i kveld at jeg tillot meg å begynne på en bloomer i stedet ...:p

Prøver å få begge deler ferdig i morgen, for nå MÅ jeg sove. Trodde ikke klokken var mer enn midnatt, men så feil kan man ta! :eek:

Vis vedlegget 271762
Likte fargene [emoji7]

Takk for tips [emoji4] Den får det bli når jeg har garn som passer til tykkere pinner. For det var en nydelig jakke [emoji4]

Ja, og veldig allsidig. Når den er så kjapp å strikke så kan man strikke i flere størrelser, kjempefin å ha i bhg etterhvert! Flere fine Ankers-produkter; både gensere, lue, romper mm.

Ja, og veldig allsidig. Når den er så kjapp å strikke så kan man strikke i flere størrelser, kjempefin å ha i bhg etterhvert! Flere fine Ankers-produkter; både gensere, lue, romper mm.

Skal jaggu sjekkes ut [emoji2] Digger lettstrikka ting, særlig siden jeg er blant dem som alltid har noen (!) UFOer liggende [emoji85]

Vis vedlegget 271762
Å, den så fin ut! Og så fine farger! Kunne du vært så snill og ta bilde av den fra oppskriften? :D

Usikker på om den bare er i den boken, men det er en hel del fint av oppskrifter. Alt er fint egentlig.

Et lite utvalg:
Vis vedlegget 271794

...og nøttelitenkjole som du bare MÅ ha!
Vis vedlegget 271795
Klart lille-nøtte må ha nøttelitenkjole!! :woot:
Jammen flaks at den på mystisk vis nettopp ble bestilt til min adresse.. :D *hosthark*
Den flaksen tror jeg at fortjener feiring med å bestille nye farger til garnlageret. :D

Image1534959155.003796.jpg

Fått tak i «garnkurv» fra wish. For å holde lettere oversikt og kontroll på garnnøster til ulike prosjekt :) den var litt større enn jeg trudde da.

Vis vedlegget 271851

Fått tak i «garnkurv» fra wish. For å holde lettere oversikt og kontroll på garnnøster til ulike prosjekt :) den var litt større enn jeg trudde da.

Genialt det da :happy:

Jeg har stor bag eller hva man skal kalle det der jeg har lagt alle restegarnet oppi, men nå triller nesten garnnøstene som er øverste på gulvet :p Så må nok finne ett eller annet som jeg kan legge de neste nøste oppi :p:p

Back
Topp