Er det noen som vet om en lettstrikket jakke til baby? Tenkte bare jeg skulle brukt opp noe restegarn på en helt enkel og kjapp strikket jakke til mini som han kan bruke mens vi venter på at han skal vokse inn i klærne fra bestemødrene [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen som vet om en lettstrikket jakke til baby? Tenkte bare jeg skulle brukt opp noe restegarn på en helt enkel og kjapp strikket jakke til mini som han kan bruke mens vi venter på at han skal vokse inn i klærne fra bestemødrene [emoji4]

Minsten-jakken fra klompelompe. Og sidelengs jakke fra f.ex Drops design.
Ankersjakke er også veldig lett og kjappstrikket på tykkere pinner.
Likte fargene [emoji7]Har noen ufo’er liggende fra svangerskapet som jeg forøker å gjøre ferdig litt og litt. Har bare seler og knapper igjen på en romper fra Tiddelibomstrikk, men det ble så kjedelig å strikke seler i kveld at jeg tillot meg å begynne på en bloomer i stedet ...
Prøver å få begge deler ferdig i morgen, for nå MÅ jeg sove. Trodde ikke klokken var mer enn midnatt, men så feil kan man ta!
Vis vedlegget 271762
Takk for tips [emoji4] Den får det bli når jeg har garn som passer til tykkere pinner. For det var en nydelig jakke [emoji4]
Ja, og veldig allsidig. Når den er så kjapp å strikke så kan man strikke i flere størrelser, kjempefin å ha i bhg etterhvert! Flere fine Ankers-produkter; både gensere, lue, romper mm.
Likte fargene [emoji7]

Å, den så fin ut! Og så fine farger! Kunne du vært så snill og ta bilde av den fra oppskriften?Har noen ufo’er liggende fra svangerskapet som jeg forøker å gjøre ferdig litt og litt. Har bare seler og knapper igjen på en romper fra Tiddelibomstrikk, men det ble så kjedelig å strikke seler i kveld at jeg tillot meg å begynne på en bloomer i stedet ...
Prøver å få begge deler ferdig i morgen, for nå MÅ jeg sove. Trodde ikke klokken var mer enn midnatt, men så feil kan man ta!
Vis vedlegget 271762
Takk! Den var kjempefin! Finnes den kun i den boken? (Og er boken bra?
Boka? Skulle bare låne den, endte opp med å kjøpe den til meg OG bestevenninna, så anbefales ja [emoji14]Takk! Den var kjempefin! Finnes den kun i den boken? (Og er boken bra?)
Søren, da ender jeg nok glatt opp med enda en strikkebok!Boka? Skulle bare låne den, endte opp med å kjøpe den til meg OG bestevenninna, så anbefales ja [emoji14]
*måhadetbaremåhadet*Klart lille-nøtte må ha nøttelitenkjole!!Usikker på om den bare er i den boken, men det er en hel del fint av oppskrifter. Alt er fint egentlig.
Et lite utvalg:
Vis vedlegget 271794
...og nøttelitenkjole som du bare MÅ ha!
Vis vedlegget 271795

Ja, kan fort bli en del rosa til jenter [emoji85][emoji1]Jeg og. Vart du overraska no?
Liker å variere litt og ikke bare strikke i rosa til jente.
Vis vedlegget 271851
Fått tak i «garnkurv» fra wish. For å holde lettere oversikt og kontroll på garnnøster til ulike prosjektden var litt større enn jeg trudde da.