Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg påsto vel før jeg dro på ferie at jeg skulle få tid til å strikke der, men jeg har ikke framlagt bevis på at jeg faktisk klarte det også. Mine to første plagg (nesten) etter oppskrift;Vis vedlegget 271856Etter at bilder ble tatt har jakka fått litt etterbehandling som jevnet ut glattstrikket.
Så fint marithe!![]()
Kjempefint!
Kjempefint![]()
Så søt!
Ååh den kosekluten der! Oppskrift?!Første dag i hjemmestrikkVis vedlegget 272217
Og babyneset ble godkjent med en gangVeldig glad jeg gadd å strikke teppe og, for det er såå deilig og blir brukt døgnet rundt!
Vis vedlegget 272218
Ellers ble også kosekluten jeg sydde godkjent med en gang![]()
Oppskriften er fra Stoff og stilÅåh den kosekluten der! Oppskrift?!
Den er så deilig 
Så lekkert teppe!Første dag i hjemmestrikkVis vedlegget 272217
Og babyneset ble godkjent med en gangVeldig glad jeg gadd å strikke teppe og, for det er såå deilig og blir brukt døgnet rundt!
Vis vedlegget 272218

Oi, den der ville jeg klagd på. Én ting er knuter, men her var det jo stor fargeforskjell!Passe ræva når Dale har knute på tråden midt i et nøste og det attpåtil er ulike fargepartier - helt tydelig ...
Vis vedlegget 272220
Oi, den der ville jeg klagd på. Én ting er knuter, men her var det jo stor fargeforskjell!
Det er kanskje det beste. På ett eller annet vis bør de i hvert fall få beskjed. Det er jo en grunn for at nøstene blir merket med innfargingsnummer..Enig. En stund siden jeg kjøpte garnet da, så har ikke kvitteringen. Men jeg kan kanskje kontakte Dale direkte?
De fargene liknet jo knaptPasse ræva når Dale har knute på tråden midt i et nøste og det attpåtil er ulike fargepartier - helt tydelig ...
Vis vedlegget 272220

Enig. En stund siden jeg kjøpte garnet da, så har ikke kvitteringen. Men jeg kan kanskje kontakte Dale direkte?
Første dag i hjemmestrikkVis vedlegget 272217
Vis vedlegget 272218
Ser ut som ei som koser seg skikkelig med både teppe og koseklut