Håndarbeid

Jeg påsto vel før jeg dro på ferie at jeg skulle få tid til å strikke der, men jeg har ikke framlagt bevis på at jeg faktisk klarte det også. Mine to første plagg (nesten) etter oppskrift;4F6BBC44-5100-4057-805F-3E7AAC8A0403.jpegEtter at bilder ble tatt har jakka fått litt etterbehandling som jevnet ut glattstrikket.

Så fint marithe! :D

Hjemmestrikk er så koselig. Vi bruker nest daglig og teppet svigermor strikket, men merker jeg vil ha flere tepper, for da trenger jeg ikke å bruke det samme i sengen/inne som i vognen/ute, og man har litt å gå på hvis det ene må vaskes. Hvilken oppskrift var det du strikket ditt etter igjen?

Passe ræva når Dale har knute på tråden midt i et nøste og det attpåtil er ulike fargepartier - helt tydelig ...:eek:

32E28E41-5EFF-47BA-894D-0FBA9ED3EF75.jpeg

Oi, den der ville jeg klagd på. Én ting er knuter, men her var det jo stor fargeforskjell!

Enig. En stund siden jeg kjøpte garnet da, så har ikke kvitteringen. Men jeg kan kanskje kontakte Dale direkte?

Enig. En stund siden jeg kjøpte garnet da, så har ikke kvitteringen. Men jeg kan kanskje kontakte Dale direkte?
Det er kanskje det beste. På ett eller annet vis bør de i hvert fall få beskjed. Det er jo en grunn for at nøstene blir merket med innfargingsnummer..
Ellers pleier vel de fleste garnbutikkene å være veldig behjelpelige når det gjelder slike ting uavhengig av kvittering.

Back
Topp