Har du sånn som passer spesielt til maskina eller?Strekker det litt, bruker kantebåndsapparat![]()
Tror ikke min har kantbåndsapparat.
Planer om å tjuvlåne venninna mi sitt men hu er midt i flytting nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du sånn som passer spesielt til maskina eller?Strekker det litt, bruker kantebåndsapparat![]()
Kan svare siden hun nok er litt opptatt [emoji14] Hun har kjøpt et universal på eBay som er teipet fast i maskinenHar du sånn som passer spesielt til maskina eller?
Hvordan er det å kjøpe tvillinål holder (eller hva det heter ) på ebay ?? [emoji38]Kan svare siden hun nok er litt opptatt [emoji14] Hun har kjøpt et universal på eBay som er teipet fast i maskinenBruker tvillingnål
![]()
Tvillingnål setter du i maskinen din isteden for vanlig nålHvordan er det å kjøpe tvillinål holder (eller hva det heter ) på ebay ?? [emoji38]
Jeg vet hva tvillingnål er. Lurte bare på om jeg burde kjøpe det i en butikk her i norge eller om kan kjøpe det på ebay [emoji38][emoji38]Tvillingnål setter du i maskinen din isteden for vanlig nålsjekk bruksanvisningen for maskinen for å se om den kan bruke tvillingnål
![]()
Har aldri bestilt det på eBay nei, nåler kjøper jeg fra norske butikker, har ikke tålmodighet til å vente på det [emoji14]Jeg vet hva tvillingnål er. Lurte bare på om jeg burde kjøpe det i en butikk her i norge eller om kan kjøpe det på ebay [emoji38][emoji38]
Ja, den ventetiden er noe møkk [emoji85] man ville helst hatt det nien dager etter man har bestilt noe der enn å vente nesten 1 mnd eller over [emoji28]Har aldri bestilt det på eBay nei, nåler kjøper jeg fra norske butikker, har ikke tålmodighet til å vente på det [emoji14]
Måtte sjekke eBay. Synes ikke at prisen er god nok til å vente en måned.Jeg vet hva tvillingnål er. Lurte bare på om jeg burde kjøpe det i en butikk her i norge eller om kan kjøpe det på ebay [emoji38][emoji38]
Pleier ikke å handle store summer [emoji38] blir fra under 1 kr eller under 100 kr [emoji38] men er mer på den delen når det gjelder budrunder og noen ganger buy it now [emoji38]Måtte sjekke eBay. Synes ikke at prisen er god nok til å vente en måned. [emoji14] kanskje hvis du bare skal ha noen ekstra på lur.![]()
Sjekket ikke budrunder, men på de jeg så var frakten høyere enn prisen.Pleier ikke å handle store summer [emoji38] blir fra under 1 kr eller under 100 kr [emoji38] men er mer på den delen når det gjelder budrunder og noen ganger buy it now [emoji38]
Betaler aldri med frakt [emoji38] pleier å finne ting som jeg såvidt betale for og ikke frakt [emoji38]Sjekket ikke budrunder, men på de jeg så var frakten høyere enn prisen. [emoji14]
Mulig at noen har tålmodighet til å vente så lenge for å spare et par kroner, men der er ikke jeg. Jeg vil helst ha nålene samme dag når jeg trenger de.![]()
Kjøpt uorginalt på ebayHar du sånn som passer spesielt til maskina eller?
Sikksakk kan brukes på stretch, den regner jeg med at din også har.Dere o så flinke sydamer; Hvordan vet jeg om en symaskin kan sy stretchstoff?
Fikk hjelp av en bekjent en gang til å sy en lue, og da måtte vi bruke hennes maskin, for min billigmaskin hadde ikke den rette trådinnstillingen for å kunne sy stretch. Problemet er at jeg huske ikke akkurat hvorfor.
Så hva skal jeg se etter om jeg har lyst til å kjøpe en maskin man kan sy stretchstoffer med?
Takker! Ja, den har da sikksakk. Hvilken nål vil det si da? [emoji56] Jeg er superblond på det området altså.Sikksakk kan brukes på stretch, den regner jeg med at din også har.
Bare husk å skifte til passende nål, ellers blir det hull i stoffet.
Jerseynål.Takker! Ja, den har da sikksakk. Hvilken nål vil det si da? [emoji56] Jeg er superblond på det området altså.
Allright! Får ta meg en liten "hva fulgte egentlig med symaskinen"-sjekk etter fødselen. Blir ikke starter noen nye prosjekter her nå uansett. Da får jeg heller hekle eller strikke noe pjask.Jerseynål.det står på boksen på de fleste typer.
Det pleier bare å følge med universalnåler, men det kan hende at du er heldig.Allright! Får ta meg en liten "hva fulgte egentlig med symaskinen"-sjekk etter fødselen. Blir ikke starter noen nye prosjekter her nå uansett. Da får jeg heller hekle eller strikke noe pjask.
Tusen takk igjen [emoji4]