Tusen takk[emoji4] ja, er gøy med litt andre farger som ikke er "typisk jentefarge"[emoji4]
Det kan fort bli mye rosa og duse rosa farger for jenter
Hvilke garn og farge har du brukt? du skrev det sikkert men
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk[emoji4] ja, er gøy med litt andre farger som ikke er "typisk jentefarge"[emoji4]
Kjempefine [emoji7]Vis vedlegget 268507
Så ble omsider Lilys blåbærdragt til storesøster og lillesøster ferdig [emoji7] har strikket hvit dådyrkyse uten ører til lillesøster, også skal jeg strikke hvit blåbærskaut til storesøster, for å ha til [emoji4]
Hihihi... Har du fortsatt oppskriften, eller har du sletta den?Dådyrkyse! Var det jeg skulle ta fatt på ja!
Hihihi... Har du fortsatt oppskriften, eller har du sletta den?![]()
Fort gjort! Kanskje den dukker opp til du får barnebarn.Har denBegynte smått på den dagen jeg fikk den, men ble visst borte i flyttelasset
![]()
Fort gjort! Kanskje den dukker opp til du får barnebarn.![]()

Det kan fort bli mye rosa og duse rosa farger for jenter
Hvilke garn og farge har du brukt? du skrev det sikkert men![]()
Ble ganske fornøyd med den her til lillegutt! 0-3 mnd i petrooool ♡
Vis vedlegget 268576
Det var veldig fint [emoji7]Vis vedlegget 268706
Endelig ble jeg ferdig med hentesettet [emoji7] Så får se om det blir brukt el ei, frykter det kan bli litt for varmt.
Vis vedlegget 268706
Endelig ble jeg ferdig med hentesettet [emoji7] Så får se om det blir brukt el ei, frykter det kan bli litt for varmt.
Vis vedlegget 268429
Da er sokkene ferdig. Og pakket inn i en pakke og gjort klar til sending. Skal overraske tanta mi med strikka sokker i posten. Som en liten spøk over at jeg fikk en snap om at studentlivet er hardt og bilde av en sokk med hull i.

Ble endelig ferdig med faunadrakt. Den har vært på pinnene noen uker nå, det har ikke blitt så mye strikking i varmen
Vis vedlegget 269250
Så flott den bleDenne står på strikkelista mi også
![]()
Hvordan får du kantebåndet til å bli så fint? Mitt blir alltid så rart.Siden gutta dro på havet idag, så fikk jeg svettet meg igjennom et til prosjekti str 50, storebror har likens t-skjorte
![]()
Vis vedlegget 268603
Strekker det litt, bruker kantebåndsapparatHvordan får du kantebåndet til å bli så fint? Mitt blir alltid så rart.
Har jeg for lang lengde kanskje? Skal det også være 80% av lengde på sømmen?