Håndarbeid

Strekker det litt, bruker kantebåndsapparat :)
Har du sånn som passer spesielt til maskina eller?
Tror ikke min har kantbåndsapparat.

Planer om å tjuvlåne venninna mi sitt men hu er midt i flytting nå.

Kan svare siden hun nok er litt opptatt [emoji14] Hun har kjøpt et universal på eBay som er teipet fast i maskinen :) Bruker tvillingnål :)

Tvillingnål setter du i maskinen din isteden for vanlig nål :) sjekk bruksanvisningen for maskinen for å se om den kan bruke tvillingnål :)
Jeg vet hva tvillingnål er. Lurte bare på om jeg burde kjøpe det i en butikk her i norge eller om kan kjøpe det på ebay [emoji38][emoji38]

Jeg vet hva tvillingnål er. Lurte bare på om jeg burde kjøpe det i en butikk her i norge eller om kan kjøpe det på ebay [emoji38][emoji38]
Har aldri bestilt det på eBay nei, nåler kjøper jeg fra norske butikker, har ikke tålmodighet til å vente på det [emoji14]

Har aldri bestilt det på eBay nei, nåler kjøper jeg fra norske butikker, har ikke tålmodighet til å vente på det [emoji14]
Ja, den ventetiden er noe møkk [emoji85] man ville helst hatt det nien dager etter man har bestilt noe der enn å vente nesten 1 mnd eller over [emoji28]

Måtte sjekke eBay. Synes ikke at prisen er god nok til å vente en måned. :p kanskje hvis du bare skal ha noen ekstra på lur. :p

Måtte sjekke eBay. Synes ikke at prisen er god nok til å vente en måned. [emoji14] kanskje hvis du bare skal ha noen ekstra på lur. :p
Pleier ikke å handle store summer [emoji38] blir fra under 1 kr eller under 100 kr [emoji38] men er mer på den delen når det gjelder budrunder og noen ganger buy it now [emoji38]

Pleier ikke å handle store summer [emoji38] blir fra under 1 kr eller under 100 kr [emoji38] men er mer på den delen når det gjelder budrunder og noen ganger buy it now [emoji38]
Sjekket ikke budrunder, men på de jeg så var frakten høyere enn prisen. :p
Mulig at noen har tålmodighet til å vente så lenge for å spare et par kroner, men der er ikke jeg. Jeg vil helst ha nålene samme dag når jeg trenger de. :p

Sjekket ikke budrunder, men på de jeg så var frakten høyere enn prisen. [emoji14]
Mulig at noen har tålmodighet til å vente så lenge for å spare et par kroner, men der er ikke jeg. Jeg vil helst ha nålene samme dag når jeg trenger de. :p
Betaler aldri med frakt [emoji38] pleier å finne ting som jeg såvidt betale for og ikke frakt [emoji38]

Dere o så flinke sydamer; Hvordan vet jeg om en symaskin kan sy stretchstoff?

Fikk hjelp av en bekjent en gang til å sy en lue, og da måtte vi bruke hennes maskin, for min billigmaskin hadde ikke den rette trådinnstillingen for å kunne sy stretch. Problemet er at jeg huske ikke akkurat hvorfor.

Så hva skal jeg se etter om jeg har lyst til å kjøpe en maskin man kan sy stretchstoffer med?

40% på drops garn på strikkemekka nå. Drops merino extra fine og drops babymerino til 20kr nøstet. Klør i fingrene til å handle, men må stå imot fristelsene. [emoji17]

Kjøpt uorginalt på ebay :) plassert på min enkle symaskin

Dere o så flinke sydamer; Hvordan vet jeg om en symaskin kan sy stretchstoff?

Fikk hjelp av en bekjent en gang til å sy en lue, og da måtte vi bruke hennes maskin, for min billigmaskin hadde ikke den rette trådinnstillingen for å kunne sy stretch. Problemet er at jeg huske ikke akkurat hvorfor.

Så hva skal jeg se etter om jeg har lyst til å kjøpe en maskin man kan sy stretchstoffer med?
Sikksakk kan brukes på stretch, den regner jeg med at din også har. :)
Bare husk å skifte til passende nål, ellers blir det hull i stoffet.

Allright! Får ta meg en liten "hva fulgte egentlig med symaskinen"-sjekk etter fødselen. Blir ikke starter noen nye prosjekter her nå uansett. Da får jeg heller hekle eller strikke noe pjask.

Tusen takk igjen [emoji4]
Det pleier bare å følge med universalnåler, men det kan hende at du er heldig. :)
Ellers har de nåler på jysk og sparkjøp av vanlige butikker.
Hos oss har de til og med på spar, men vi bor uti gokk. :D

Back
Topp