Jeg har ikke strikket en eneste maske på 2 dager jeg!![]()
Da slår jeg deg!! Strikket 48 masker i går (én pinne på knappestolpe, derfor jeg vet antallet [emoji56]).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada, den er der også, men det har gått i ett og når kvelden kommer er jeg helt kjørt!Du får vel strikkelysten igjen skal du se![]()
Da slår jeg deg!! Strikket 48 masker i går (én pinne på knappestolpe, derfor jeg vet antallet [emoji56]).
Jada, den er der også, men det har gått i ett og når kvelden kommer er jeg helt kjørt!
Dere strikker så mye fint! Jeg er ikke noe god på strikking, men liker å hekle. Har foreløpig bare heklet denne jakka til lillebror, men tøfler og teppe står på planen.
Vis vedlegget 256376
TakkKjempefin [emoji7]
Vis vedlegget 256621
Nå mangler bare knapper og vask på puttyjakken i str 0-3 mnd. Kan få plass til en Rolf i hvert erme [emoji23], må strikke en ny jakke i str dukkeklær... kommer til å gå fort da [emoji1303]
Vask stoffet! AlltidNoen som syr her? Jeg tok frem min men har ikke sydd siden 7klasse .Fikk aldri tid til å sy etter jeg kjøpte den...
Skal stoffet alltid vaskes først? Hva bør man du først?
Thanks!