Har endelig bestilt meg boka "Kjærlighet på pinner" og har store planer om å sløse litt penger på salget til garniusSånn bare fordi jeg syns jeg fortjener litt trøsteshopping
![]()
Det fortjener du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har endelig bestilt meg boka "Kjærlighet på pinner" og har store planer om å sløse litt penger på salget til garniusSånn bare fordi jeg syns jeg fortjener litt trøsteshopping
![]()
Herregud. Hvordan får folk dreisen på denne strikkinga? [emoji23] Jeg strever som bare faenn det ser jo helt missforma ut. [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Herregud. Hvordan får folk dreisen på denne strikkinga? [emoji23] Jeg strever som bare faenn det ser jo helt missforma ut. [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Den er såå fin! Er fra Lene Holme Samsøe, syns hun er skikkelig flink på strikk til barnDet er deg vel unt!
Boken har jeg faktisk ikke hørt om, den må om mulig sjekkes ut.

Den er såå fin! Er fra Lene Holme Samsøe, syns hun er skikkelig flink på strikk til barn![]()

Vis vedlegget 257666 Dette fikk jeg fra mamma i dag. Den hvite hentedressen i midten var ønsket. Vet ikke helt hvordan jeg skal reagere på resten....
Farger er fintJeg elsker den i masse farger!!! [emoji173]️ Klær laget med kjærlighet blir supre når de kommer på [emoji1303]
Oi, så masse fint!Vis vedlegget 257666 Dette fikk jeg fra mamma i dag. Den hvite hentedressen i midten var ønsket. Vet ikke helt hvordan jeg skal reagere på resten....
Fint med strikkere i familien.Jeg la inn noe om mine tanker på skjult...
Tofarget vinterkongledress i str 1-3 mnd [emoji7]
Vis vedlegget 257682
TakkDen var flott!

Så flott. Det er et nydelig pledd, men også et pledd jeg aldri har turd å starte på, ser så komplisert ut ...![]()
Det er egentlig veldig lett, bare veldig mange repetisjoner [emoji85]